Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-16, 00:15   #41
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg spotta jo deg på bussen fordi du spilte.

He-he, var det Wordfeud, da, eller? Kan ha vært Hay Day også. (Husker jo hvilken dag det var, altså - vi skulle i 40-årsfeiring på Freia. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 07:55   #42
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg synes faktisk også det er mer flaut med forum.

Ja, forum holder jeg meg litt unna hvis jeg er i nærheten av folk jeg også.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 08:07   #43
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.301
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

Jeg synes ikke noe sånt er flaut. Å diskutere sexlivet sitt på telefon på stappfull buss - det er flaut. Ikke grisemating eller glade grønnsaker på rekke.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 08:11   #44
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.032
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

På jobb spiller jeg kun i pausene mine, folk gjør da som de vil når de spiser maten sin. Jeg spiller gjerne PG midt i sentrum, surrende rundt som en idiot (bare spør sønnen), så nei, jeg blir ikke flau.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 09:31   #45
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

Flaut, nei. Hva jeg bruker min tid på og som i tilfellet med pokemon gjør at jeg er ute og går masse har jeg ingen problemer med at folk vet. Noen syns nok det er pussig at jeg er såpass ivrig, men jeg legger meg ikke opp i hva andre bruker sin tid på og de gangene jeg har fått spørsmål om spillet har folk faktisk blitt hektet de og, så da er det vel ikke så ille.

Nå har jeg alltid vært en sånn type som har lest bøker eller strikket eller gjort noe annet mens jeg går, så dette er ikke noe nytt.

Det eneste jeg syns er litt pinlig for meg selv er at jeg for første gang har brukt ekte penger på et spill. Jeg trøster meg med at jeg bruker det aller mest som aktivitetsmotivator, og at det får regnes som "treningsavgift" i budsjettet.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 15:13   #46
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

Jeg gjør det bare hvis jeg sitter i venterom e.l. og selv da syns jeg det er litt flaut.

Å gjøre det på jobben eller i det hele tatt sammen med andre er liksom helt farout i mine øyne. Selv i lunsjen.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 15:19   #47
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

Ikke spesielt pinlig å bli sett spillende Pokemon, har vært flere turer i Frognerparken med poden og det var ganske så gøy. Voksne og barn om hverandre, og beskjeder til alle om det dukker opp en sjeldenhet.
Jeg må innrømme at jeg ble litt rød i toppen da poden sa at jeg hadde koblet facebooken mot PG, så han og dermed alle andre så hva jeg gjorde i spillet, men heldigvis var det en spøk. Visste vel egentlig at jeg ikke har koblet dem sammen, men det kunne jo ha skjedd noe i en oppdatering eller evt. pølsefingre.

__________________


Sist redigert av Nina : 26-08-16 kl 15:24.
Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 16:18   #48
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

Jeg spiller lite og aldri offentlig. PokemonGo har jeg aldri vurdert, mye fordi jeg ønsker meg færre timer med mobil.

Flaut synes jeg ikke det er, men på jobb er det helt utenkelig.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 23:04   #49
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

Jeg spiller vel strengt tatt ikke på mobilen utover Wordfeud med ei venninne. Men har ikke skrupler med at andre ser i så måte. På jobb og i møter er det imidlertid virkelig helt uaktuelt, kjempepinlig og helt feil.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 23:40   #50
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg spiller vel strengt tatt ikke på mobilen utover Wordfeud med ei venninne. Men har ikke skrupler med at andre ser i så måte. På jobb og i møter er det imidlertid virkelig helt uaktuelt, kjempepinlig og helt feil.

Ja akkurat dette! Og det er virkelig ikke greit å sitte med nesa i mobilen opptatt med spill eller annet hverken på møter, i lunsj ved en sosial setting eller når du faktisk skal gjøre en jobb!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 00:40   #51
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg synes ikke noe sånt er flaut. Å diskutere sexlivet sitt på telefon på stappfull buss - det er flaut.

Var det bra eller var det dårlig da, sexlivet?
Kan se for meg at det er flaut å diskutere hvis det er dårlig, mens kanskje tvert om hvis motsatt. For dem som vil diskutere denslags på full buss, da.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 01:02   #52
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

Spiller i pauser og på vei til møter. Kan spille frem til møtet starte, men ikke under møtet. Er stort sett den som kaller inn til møte
.

På toget er jeg litt mer diskré, men prøver å farm (PG) underveis. :trallala:

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 08:42   #53
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.531
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

Jeg spiller Pokemon Go offentlig uten å skjemmes noe særlig, men jeg synes det er litt flaut når jeg stopper for å ta gymmet som er mellom blokkene her jeg bor. Jeg er helt sikker på at alle som bor her står og ser på meg i vinduene.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 09:22   #54
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

Men altså, jeg sliter med å forstå hvorfor det skulle være flaut? Det er da ingen andre som har noe som helst med hvordan jeg bruker telefonen min på bussen til og fra jobb?


Jeg bryr meg ikke om hva andre bruker telefonen til, og jeg er neppe alene om det. Sett bort fra høylytt samtale eller musikk som man bare hører dunkdunk og diskant av, for det kan oppleves smått plagsomt når man sitter trøtt på bussen.
Jeg innbiller meg at alt for mange bruker alt for mye tid på å bekymre seg for at andre kanskje muligens kan bry seg om hva man gjør.
Slutt med det - bruk tiden på noe mer nyttig!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 09:24   #55
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

Man ville egentlig blitt skuffet hvis man visste hvor lite andre mennesker tenker på eller snakker om en selv.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 11:31   #56
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Man ville egentlig blitt skuffet hvis man visste hvor lite andre mennesker tenker på eller snakker om en selv.

Jepp.



__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 22:43   #57
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

Altså,når jeg står på parkeringsplassen forran det lokale bedehuset, for å slåss på gymmen der, da håper jeg egentlig at ikke kjentfor kjører forbi på hovedveien, altså rett bak meg. Det gjør meg noe mindre å henge litt rundt kiwi og ta stoppet der...

Men å står utenfor bedehuset, med sovende baby i vogna og hund som lurer på hvorfor vi står stille.... ja, det gjør jeg faktisk bare dersom det ikke 1) er arbeidsfolk som driver med å bytte fasaden der eller 2)unggutter som åpenbart også spiller pokemon...

Det er på en måte litt flaut ja...

Men jeg er jo allerede definert som en man antar selvsagt spiller det, hun er jo en sånn som spiller alt mulig, ifølge min svigerinne, så jeg må vel bare leve opp til forventningene. Hun som spiller alt mulig. Nemlig. I motsetning til de høyverdige som ikke kaster bort sin verdifulle tid på å spille. Nemlig.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-16, 09:18   #58
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

He-he, var det Wordfeud, da, eller? Kan ha vært Hay Day også. (Husker jo hvilken dag det var, altså - vi skulle i 40-årsfeiring på Freia. )

Det var Wordfeud, ja. (Hmmm... Kan den dama der vere Bluen? Ser ho ikkje slik ut på bileta? Det må vere ho. Jo, ho spiller Wordfeud, det må vere Bluen. Korleis tiltaler ein forumfolk ein møter på bussen? Tenk om det ikkje er Bluen likevel. Jo, ho ser ut akkurat sånn som på bileta i bloggen og ho spiller Wordfeud. Ho skal av på same stopp som meg. Skal eg helse? Nei, eg sender ein pm etterpå i staden. Kva sal eg seie viss eg helser, eigentleg?)

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-16, 12:40   #59
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

På jobben hos oss har det kommet skriv prat Pokemon Go kan spiller i pauser men ikke ellers, spesielt ikke for de som er ute og laster flyene...

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-16, 14:48   #60
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Det var Wordfeud, ja. (Hmmm... Kan den dama der vere Bluen? Ser ho ikkje slik ut på bileta? Det må vere ho. Jo, ho spiller Wordfeud, det må vere Bluen. Korleis tiltaler ein forumfolk ein møter på bussen? Tenk om det ikkje er Bluen likevel. Jo, ho ser ut akkurat sånn som på bileta i bloggen og ho spiller Wordfeud. Ho skal av på same stopp som meg. Skal eg helse? Nei, eg sender ein pm etterpå i staden. Kva sal eg seie viss eg helser, eigentleg?)

Det er bare å hilse på meg, altså - flere FP-ere som har gjort det. Bare hyggelig det (og noe man lå regne med når man viser trynet sitt såpass ofte .)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no