Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hadde du reklamert?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-17, 15:56   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.928
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Hadde du reklamert?

Dongribukse, kjøpt hos KappAhl for 400 kr for ca 10 mnd siden. Brukt medium mye. Kan nå rives i stykker med fingrene i lommeområdet foran, hvor stoffet bærer preg av den vask buksa ble levert med. Istykkerriving skjer utilsiktet når man heiser opp buksa. Hadde du klaget?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 16:05   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du reklamert?

Neppe. Jeg syns du har grunn til å klage, men jeg hadde trolig ikke giddet for en bukse til 400 kr som var snart et år gammel.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 16:07   #3
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.833
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde du reklamert?

Jeg hadde ikke gjort det for en bukse som er 10 mnd gammel, selv om den burde holde lenger.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 16:09   #4
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.875
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde du reklamert?

Nei, ikke på en så billig bukse som er nesten et år. Selv om jeg er enig med de andre i at den burde vart lengre.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 16:20   #5
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.928
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde du reklamert?

Hvor dyr måtte den vært for å gidde å klage, synes dere?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 16:31   #6
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Hadde du reklamert?

Meget mulig. Jeg klagde på noe lignende på en bukse fra H&M en gang, men tror kanskje den var enda litt nyere. Fikk i alle fall ny bukse uten problemer, brukte den noen måneder, så gikk det hull på den også, og da fikk jeg pengene igjen.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 16:35   #7
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.907
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde du reklamert?

Jeg hadde villet reklamert, uavhengig av pris. En bukse bør holde lenger. I praksis er det Helten som hadde gjort det, jeg får shut down i hodet av slikt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 16:38   #8
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hadde du reklamert?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Neppe. Jeg syns du har grunn til å klage, men jeg hadde trolig ikke giddet for en bukse til 400 kr som var snart et år gammel.

Samme her!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 17:03   #9
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.489
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du reklamert?

Eg tenker og at eg neppe ville syntest det var verdt bryet, i og med at eg synest slike situasjoner er ubehagelige. Men eg ville ikkje reagert på at andre gjorfe det.

Er det dongeri eller stretch-jeans? Eg fekk tips ein gong om å kutte skyllemiddel på stretchstoff og det har forlenga levetida på mine bukser v

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 17:16   #10
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde du reklamert?

Det kommer jo an på hvor ofte buksa har vært brukt, men i utgangspunktet tenker jeg at etter 10 måneder er buksa langt fra ny lenger, og dermed ikke kan forventes å være i god stand.

Det sagt, så kan det godt hende du får igjen pengene hvis du klager, for jeg opplever god service fra de store kjedene på sånn.

Jeg har en bukse som jeg tror kosta 3 ganger så mye, som nå har gått fullstendig i oppløsning på innsiden av lårene. Det er vel 8-9 måneder siden jeg kjøpte den, men siden jeg antar at det er brukerfeil (eventuelt anatomifeil?) som er årsaken til at den er ødelagt, så klager jeg ikke.

Du kan jo sende en mail til hovedkontoret og spørre om det er verdt å ta med seg buksa til butikken og klage? Det er ihvertfall det enkleste måten å klage på.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 19:33   #11
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde du reklamert?

Jeg synes vi som forbrukere burde bli mye flinkere til å si ifra når noe ikke er bra nok, og det er også for å dempe forbruk. Jeg hadde klaget.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 19:35   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du reklamert?

Nei, ikke etter nesten ett år.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 19:35   #13
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.328
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hadde du reklamert?

Nei, jeg hadde ikke klaget.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 19:37   #14
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde du reklamert?

Nei, hadde ikke klaget.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 20:37   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.357
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du reklamert?

Hadde ikke klaget, men hadde sannsynligvis avskrevet kjeden og ikke kjøpt noe der mer.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 20:41   #16
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.831
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hadde du reklamert?

Jeg hadde ikke klagd etter så lang tid. Hvis den var to-tre mnd så hadde jeg reklamert. Det betyr ikke at jeg synes bukser bør holde så kort tid.
Om det f.eks var goretexsko som tok inn vann etetr 10 mnd ville jeg reklamert, fordi jeg synes de bør holde lengre enn noe som er sydd av tøy.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 23:29   #17
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hadde du reklamert?

Jeg hadde ikke reklamert!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 23:50   #18
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.472
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du reklamert?

Nei. Praktiske grunner, hadde ikke hatt hverken kvittering eller annen dokumentasjon. Bruker minst mulig tid på å handle så det å klage (bruke enda mer tid!) sitter langt inne. Prinsippielt tenker jeg det er fint at andre klager ...

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 23:59   #19
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde du reklamert?

Forventer man at en bukse skal vare lenger enn 10 måneder? Det gjør jeg, hvis man er voksen og ikke kryper rundt på grusbaner og sånt. Man kan klage på alt som er forventet å vare en viss tid.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-17, 03:10   #20
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du reklamert?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Forventer man at en bukse skal vare lenger enn 10 måneder? Det gjør jeg, hvis man er voksen og ikke kryper rundt på grusbaner og sånt. Man kan klage på alt som er forventet å vare en viss tid.

Jeg tror de fleste som har svart i tråden mener at det er helt ok å klage. Spørsmålet er jo om man syns det er bryet verdt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no