Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvis stortingsvalget var i morgen ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva ville du stemt hvis Stortingsvalget var i morgen?
Arbeiderpartiet 59 34,50%
Høyre 24 14,04%
Venstre 19 11,11%
SV 31 18,13%
KrF 3 1,75%
MDG 2 1,17%
Senterpartiet 10 5,85%
Frp 3 1,75%
Rødt 18 10,53%
Andre 0 0%
Stemmer ikke/har ikke stemmerett ved Stortingsvalg/brokkoli og what ever 2 1,17%
Deltakere: 171. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-17, 21:34   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Hvis stortingsvalget var i morgen ...

...hva ville du stemt da?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-17, 21:43   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Samme som alltid, SV.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-17, 21:48   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.301
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Rødt. For fanden.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-17, 21:49   #4
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Jeg vurderer å stemme annerledes enn det jeg pleier å gjøre. Det som i år føles veldig viktig for meg er sentralisering. Eller rettere, jeg ønsker mindre av det. Så i år blir det å finlese partiprogrammet til Senterpartiet opp mot partiet jeg vanligvis stemmer på (Venstre).

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-17, 22:01   #5
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Ap.
Skal virkelig mye til før jeg stemmer på andre.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-17, 22:07   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Det skal mye til før jeg stemmer på andre enn AP, men i år vurderer jeg stemme Rødt på pur f.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-17, 22:08   #7
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Jeg vet hva jeg ikke skal stemme på. Ingen av regjeringspartiene og heller ikke AP. Jeg har alltid stemt AP, men nå er det slutt.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-17, 22:20   #8
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Jeg meldte overgang fra SV til Rødt ved kommunevalget sist, og kommer til å bli der ved stortingsvalget også.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-17, 22:20   #9
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Jeg vet. Det er det samme jeg har stemt siden jeg var 18. Jeg har vurdert nabopartiet, men kommer til at jeg ikke er så ekstrem.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-17, 22:22   #10
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Jeg er dama med økologisk ullgenser og en hang til upasteurisert melk som stemmer MDG

:tilstår og bekrefter alle fordommer på en gang, men jeg røyker ikke hasj for faen:

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-17, 22:28   #11
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Rødt? Jøss. For meg er politikken nesten like "out there" som FrP sin politikk, bare på en helt annen, og mer spiselig, måte.
Jeg har stemt Venstre ved de to siste valgene, og AP før det. Jeg har lyst til å stemme Venstre igjen, men det avhenger av hvem de samarbeider med. Kan jeg ikke stemme på dem, vurderer jeg å stemme blankt. Evt. starte mitt eget parti. Det ville nok vært det beste.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-17, 22:35   #12
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Rødt ja. Også denne gang.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-17, 22:56   #13
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Rødt. Og ikke fordi jeg egentlig har så mye til felles med dem, jeg ligger langt nærmere Venstre. Men de behøves som motvekt i en stadig eklere politikkverden.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-17, 22:57   #14
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Jeg er faktisk enig i at vi trenger litt Rødt, men jeg ønsker virkelig ikke at "alle" skal stemme Rødt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-17, 23:03   #15
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg vurderer å stemme annerledes enn det jeg pleier å gjøre. Det som i år føles veldig viktig for meg er sentralisering. Eller rettere, jeg ønsker mindre av det. Så i år blir det å finlese partiprogrammet til Senterpartiet opp mot partiet jeg vanligvis stemmer på (Venstre).


Signerer, men bytt ut Venstre med AP.

Me må gjerne sentralisere alt, men da må ein lage infrastruktur og arbeidsplassar og bustader og skular og what not sånn at det er plass til alle frå bygdenorge som må flytte til byane.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-17, 23:05   #16
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Ap mot vanligvis venstre. Det blir det som ligger nærmest når det er uaktuelt å indirekte støtte FrP.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012

Sist redigert av Katta : 15-03-17 kl 23:14.
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-17, 23:12   #17
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.991
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Da ville jeg ligget våken i natt og grubla.

Jeg er i separasjon fra SV, men syns det er uaktuelt å stemme AP før evt. Hadia tar over, vanskelig å stemme Venstre, usikkert å stemme MDG og i overkant å stemme Rødt.

Det er mulig jeg ville landet på Rødt for signaleffekt. Muligens.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-17, 23:17   #18
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.226
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Ikke på partier som er i regjering med eller samarbeider med FrP. Derfor i tvil ....

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-17, 23:25   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.301
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Rødt. Og ikke fordi jeg egentlig har så mye til felles med dem, jeg ligger langt nærmere Venstre. Men de behøves som motvekt i en stadig eklere politikkverden.

Jepp.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-17, 23:40   #20
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.101
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Jeg har stemt Venstre, Ap og Høyre før. Nå vet jeg ikke. Jeg liker en del inbstramminger dagens regjering gjør, der jeg synes Ap er naiv, feks mht oppmøtereglene. Men jeg synes H er for lemfeldig med FrP. Jeg ser ned på at de utsatte eggdonasjonsaken, sikkert Krf-frieri, og sånt spill liker jeg ikke. Så jeg tror ikke jeg kan stemme på dem. Jeg kan tåle litt FrP i regjering, men ikke med Listhaug og justisminister uten at Erna setter ned foten. Litt det samme med V. Så da blir det kanskje Ap, selv om jeg synes de er litt dølle nå, bla mht kommunereform. Argh.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no