Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvis stortingsvalget var i morgen ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva ville du stemt hvis Stortingsvalget var i morgen?
Arbeiderpartiet 59 34,50%
Høyre 24 14,04%
Venstre 19 11,11%
SV 31 18,13%
KrF 3 1,75%
MDG 2 1,17%
Senterpartiet 10 5,85%
Frp 3 1,75%
Rødt 18 10,53%
Andre 0 0%
Stemmer ikke/har ikke stemmerett ved Stortingsvalg/brokkoli og what ever 2 1,17%
Deltakere: 171. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-17, 10:01   #41
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Har alltid stemt AP, men de har skuffet meg de siste årene - jeg synes det blir stadig mindre solidaritet og sosialisme i politikken deres. I de siste par årenes innvandringsdebatt har de sviktet totalt og vært noen ordentlig feiginger. Jeg skulle ønske AP kunne være like tydelig i verdi- og menneskeverdspørsmål som Trudeau. Tror det blir SV denne gangen - selv om fornuften prøver å overbevise meg om at et sterkt AP er lurere.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 10:02   #42
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Da ville jeg ligget våken i natt og grubla.

Jeg er i separasjon fra SV, men syns det er uaktuelt å stemme AP før evt. Hadia tar over, vanskelig å stemme Venstre, usikkert å stemme MDG og i overkant å stemme Rødt.

Det er mulig jeg ville landet på Rødt for signaleffekt. Muligens.

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg er veldig usikker nå. Jeg er litt redd for å "kaste bort" min stemme på et parti på venstresida som risikerer å havne under sperregrensa, og dermed indirekte bidra til økt makt til høryresida. Jeg vet det er feigt å tenke slik, jeg burde jo heller bidra til at et av disse kom over sperregrensa, men jeg er livredd for en ny periode så langt til høyre som vi nå har hatt.

Jeg vil uansett ikke stemme på et parti som kan finne på å samarbeide med FrP. Høyre, Krf og Sp utgår med høye kneløft av ulike andre årsaker i tillegg. Jeg vil heller ikke stemme MDG, som, i likhet med FrP (uten sammenligning for øvrig) spiller på følelser og enkeltsaker, mer enn en helhetlig og gjennomtenkt politikk, etter min mening.

Jeg står vel egentlig igjen med Ap, SV og Venstre (hvis Venstre holder på intensjonen om ikke å samarbeide med Frp). SV står nok nærmest mine verdier, men jeg mener den økonomiske politikken de legger opp til ikke er forsvarlig. Ap er mer solid der, og grunnverdiene stemmer noenlunde overens med mine, men der er jeg svært uenig i noen enkeltsaker som betyr ganske mye for meg. Særlig innenfor miljø- og klimapolitikk. Venstre er modigere der, men jeg får ikke helt taket på hvilken politisk retning de står for, og føler at de snur kappa for mye etter vinden. Jeg stoler ikke helt på dem, rett og slett.

Eg tenker i stor grad som desse to pg ville nok og ligge våken og grubla. Eg synest det politiske biletet og ordskiftet i Norge er skikkelig skremmande for tida. Vi treng ei regjering som marginaliserer FrP. Men korleis det er best å stemme utifrå det, veit eg ikkje. Det sitt langt inne å stemme på Støre sitt AP, sjølv om det kanskje er dem sikreste måten å svekke høgresida på.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 10:06   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.385
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Jeg kommer til å fokusere på human og løsningsorientert asylpolitikk, og god og effektiv miljøpolitikk. Alle andre saker blir bare småtteri i forhold tildette, syns jeg.

Jeg vil ha en asylpolitikk med annen retorikk, som ser mennesker og muligheter, framfor å feire at vi kan være så kjipe som mulig. Selvsagt skjønner jeg at man også må være streng, men det går fremdeles an å oppføre seg ordentlig når avgjørelsene man tar har virkelig knusende effekt på menneskene som rammes.

Også må vi rett og slett sette inn støtet, miljømessig. Det holder ikke det vi driver med nå.

Etter det kommer satsing på nye måter å tjene penger på, i stedet for olje.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 10:10   #44
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Enig, Tallulah.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 10:50   #45
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Jeg skulle ønske FP var representativt for resten av verden.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 10:52   #46
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.310
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg skulle ønske FP var representativt for resten av verden.

Det tror jeg Bjørnar Moxnes skulle ønske også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 11:00   #47
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Jeg har alltid vinglet litt mellom SV og AP.
Nå er jeg jammen ikke sikker. Må sette meg mer inn i hvor hver enkelt står akkurat nå før jeg bestemmer meg.
Kanskje prøver jeg noe helt nytt?
Stemte på det siste (og litt upresise) alternativet.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 11:00   #48
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.385
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det tror jeg Bjørnar Moxnes skulle ønske også.


Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 11:08   #49
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

For meg er valget enkelt. Rettferdig fordeling + miljø = SV.

De aller fleste meningsmålingene viser at det er avgjørende å få SV over stemmegrensa for at det skal bli flertall for en rød/grønn regjering i motsetning til en blå. Hvis man er i tenkeboksen og vil stemme taktisk for å sikre regjeringsskifte kan det derfor være lurt å falle ned på SV fremfor AP. Et sterkt SV fører dessuten som regel til at Ap må orientere seg mer mot venstre enn mot sentrum, derfor mener jeg at det er gode grunner til å stemme SV også hvis man ønsker seg en politikk som ligger i skjæringspunktet mellom SV og Ap.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 11:18   #50
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Alle partiene gjør vel det i større eller mindre grad. Men det ser ut til hvalfangst punktet faller nå.

Faller også punktet om alternativ medisin? Og betyr dette at folka med et vitenskaplig forankret verdenssyn har vunnet fram i MDG? For da er jeg villig til å ta en revurdering av mitt syn på det partiet.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 11:26   #51
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

For meg er valget enkelt. Rettferdig fordeling + miljø = SV.

De aller fleste meningsmålingene viser at det er avgjørende å få SV over stemmegrensa for at det skal bli flertall for en rød/grønn regjering i motsetning til en blå. Hvis man er i tenkeboksen og vil stemme taktisk for å sikre regjeringsskifte kan det derfor være lurt å falle ned på SV fremfor AP. Et sterkt SV fører dessuten som regel til at Ap må orientere seg mer mot venstre enn mot sentrum, derfor mener jeg at det er gode grunner til å stemme SV også hvis man ønsker seg en politikk som ligger i skjæringspunktet mellom SV og Ap.

Godt innspill.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 11:34   #52
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Jeg stemmer som regel SV av de grunnene som Heilo nevner.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 12:03   #53
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg stemmer som regel SV av de grunnene som Heilo nevner.

Jeg også.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 12:18   #54
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Jeg hadde stemt Rødt tror jeg. Jeg har oppdaget at jeg er mer og mer for å dele godene i verden, og dersom Rødt i tillegg har en bedre asylpolitikk og jordbrukspolitikk... Det har jeg faktisk ikke sjekket ut - og det skal jeg gjøre en dag.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 12:19   #55
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Jeg har stemt det samme partiet (Venstre) i mange år, men akkurat i år synes jeg det er fryktelig vanskelig. For jeg er ikke videre imponert over hvordan Venstre har taklet det å være samarbeidsparti til regjeringen, og heller ikke imponert over hvordan Høyre har håndtert å være i regjeringsparti med FrP. Men venstresiden i politikken er veldig fjern fra meg, så å stemme Ap er helt uaktuelt, og enda lengre mot venstre er enda mer uaktuelt. Så da vipper jeg frem og tilbake mellom Venstre og Høyre, uten helt å klare å bestemme meg.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 12:19   #56
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Jeg har oftest stemt Arbeiderpartiet, men når de støtter deponi i Førdefjorden er jeg sterkt i tvil. Det blir sannsynligvis SV.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 12:25   #57
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Rødt. Og ikke fordi jeg egentlig har så mye til felles med dem, jeg ligger langt nærmere Venstre. Men de behøves som motvekt i en stadig eklere politikkverden.

Men blir det motvekt, eller bare en større polarisering?

Jeg stemmer V eller SV tenker jeg.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 12:33   #58
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Jeg har oftest stemt Ap og innimellom SV. Hadde stemt en av de denne gangen også.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 13:11   #59
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Så enig, sånt blir jeg rett og slett litt forbanna av. Arroganse? Skulle ikke dette være stedet for diskusjon og meningsutveksling? Blir ikke mye av det hvis alle føler de må gi uttrykk for at vi mener det samme fordi noe annet er "feil".

Jeg har sannsynligvis politiske meninger som er langt i mindretall her inne (Høyre), men jeg digger demokratiet og har stor respekt (og lytter) til hva andre mener. Kanskje jeg lærer noe, kanskje jeg ser ting med nye øyne?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 13:44   #60
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Faller også punktet om alternativ medisin? Og betyr dette at folka med et vitenskaplig forankret verdenssyn har vunnet fram i MDG? For da er jeg villig til å ta en revurdering av mitt syn på det partiet.

Litt usikker på hva du mener. Men her er fra forslaget til nytt program.

Sitat:

Legge til rette for økt bruk av vitenskapelig dokumentert, ikke-medikamentell behandling innenfor primærhelsetjenesten.

Sitat:

Stille krav om dokumentert e ekt for alle behandlingsformer som berettiger trygderefusjon.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no