Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Mandagsklubben anno 2017

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-17, 10:49   #21
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mandagsklubben anno 2017

Jeg har ikke sett mandagsklubben, men er dypt uenig i at Else Kåss Furuseth ikke er morsom. Har vært på hennes eget show som publikum og hun er morsom mellom opptakene også. Jeg tror at hun er sånn man enten digger eller ikke.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 10:52   #22
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mandagsklubben anno 2017

Jeg liker Brille, det kan jeg le av. Ser bare på hvis jeg tilfeldigvis dumper innom da.

Jeg er så overrasket over meg selv, særlig siden jeg har sittet Almaas-klistret foran skjermen hver fredag i to ti-år. Jeg digger sånn morsom-smart, men han fungerer liksom ikke helt i andre settinger?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 10:53   #23
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.920
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mandagsklubben anno 2017

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Panelshow på BBC, med Stephen Fry som vert. Varierende gjester fra gang til gang (mye de samme som går igjen da), men Alan Davis er fast gjest.
Tror "Brille" liksom skal være en norsk variant dette, men faller totalt igjennom (trenger jeg å nevne at jeg aldri har hatt helt sansen for Bård Tufte Johansen og Harald Eia heller? )

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Går på BBC Brit med Stephen Fry som programleder.
Har du sett norske Brille? Det er en dårlig kopi av QI.

Da ser jeg at svaret på hvorfor jeg ikke vet hva QI er er at jeg har dårlig hukommelse. Jeg har ofte sett programmet sammen med Yngste.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 11:52   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mandagsklubben anno 2017

Jeg så ikke noe særlig på torsdagsklubben sist omgang og har ikke sett denne, men sammenlikningen er jo litt urettferdig. Forrige runde ble jo etterhvert veletablert, dette er jo helt nystartet, med nye folk. Da bør man iallefall sammenlikne med de aller første programmene av forrige runde, ikke programmet som helhet. I tillegg var vi yngre, og hadde mest sannsynlig mindre utviklet humor.

Så det er ikke sikkert at det var bedre sist.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 12:28   #25
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mandagsklubben anno 2017

Jeg har lurt litt på hvem de ønsker å treffe. I forrige runde var i alle fall jeg betydelig yngre () og lo sikkert av helt andre ting enn nå. Nå satser de å nytt med programledere som fortsatt er på min alder, omtrent. Men det samme konseptet treffer ikke.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 12:41   #26
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mandagsklubben anno 2017

Jeg liker ikke norske komikere i det hele tatt, og har følgelig aldri sett Mandagsklubben. Den eneste jeg kan trekke på smilebåndet av er Knut Nærum, han er tørr nok for meg. Gi meg Michael McIntyre! Graham Norton Show kan jeg også se.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 13:21   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mandagsklubben anno 2017

Jeg kjenner jeg er så utrolig lei av den samme komikergjengen som har gått igjen nå, i åre etter år. Varierende kombinasjoner og kulisser, men humoren er den samme.

Og jeg er utrolig, utrolig lei av reality. Der kanalene tror de har kommet opp med et nytt og banebrytende reality-konsept, så er det bare akkurat det samme som alle de andre, bare i litt andre omgivelser. Ser de ikke at det bare er en eller annen variant av Robinson, Big Brother og 71 grader nord, uten å tilføre noe nytt? Jo da. Første gangen noen hadde seg i fylla under dyna i BB-huset var det Big News. Og sikkert første gang man fikk se noen bryte sammen på ei fjellhylle i 71 grader nord, eller danne allianser på stranda på Robinson-øya. Med det er da virkelig snart 15-20 (?) år siden, og vi har sett det nå. Blir ikke andre lei av dette?

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 28-03-17 kl 13:32.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 13:28   #28
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mandagsklubben anno 2017

Angårnde realitysho og humor, mannen og jeg barena må se Paradise Hotel for der er det mange fine gullkorn.
Denne sesongen har jeg blant annet lært om overklassen, de har mer penger, finere klær og du kan se det på gangen at du er overklassen.Sagt i første episode av en deltager i fullt alvor. Jeg lo så jeg grein.
Synes heller ikke noe særlig om norske komikere, men synes gutta er hakket morsomere enn jentene. Jeg liker Atle Antonsen da.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 14:51   #29
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mandagsklubben anno 2017

Det er mange som er lei reality, helt klart. I det siste har vel de fleste sånne program måttet bli spritet opp av kjendiser? Det er vel det sikreste tegnet på endelikt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 14:52   #30
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mandagsklubben anno 2017

Og kjendisene er mer type " Hvem er det der?" Aldri hørt om/sett.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 15:13   #31
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mandagsklubben anno 2017

Mandagsklubben, Klovn til Kaffen og disse andre humorprogrammene - virkelig ikke gøy! Jeg skjønner rett og slett ikke humoren på norsk tv for tiden. Er nok blitt gammal kjerring skjønner jeg...

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 15:15   #32
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mandagsklubben anno 2017

Du er da ikke kjerring for det. Liker heller ikke disse humorprogrammene.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 15:26   #33
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mandagsklubben anno 2017

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Og kjendisene er mer type " Hvem er det der?" Aldri hørt om/sett.

Kjendisene er jo produsert i tidligere realityserier, må vite. Her snakker vi gjenbruk.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 15:29   #34
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mandagsklubben anno 2017

Vi var underholdt en hel lunsj med temaet 'Hvem er Marna' under Farmen-hysteriet.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 15:31   #35
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mandagsklubben anno 2017

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Vi var underholdt en hel lunsj med temaet 'Hvem er Marna' under Farmen-hysteriet.

Hvem er Marna?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 15:32   #36
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mandagsklubben anno 2017

Noe blogger-aktig og kona til en komiker vi heller ikke hadde hørt om. Vi spurte elevene.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 15:35   #37
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mandagsklubben anno 2017

Er det hun som er gift med Ørjan Burøe? Hun blogger under navnet Komikerfrue, tror jeg.

Skjønner jeg er en enkel sjel, for jeg liker mange norske komikere - med mulig unntak for nevnte Burøe. Liker Tufte Johansen, Eia, Sagen-brødrene, Bjarte Tjøstheim, Espen Eckbo, Henrik Elvestad, Atle Antonsen, Johan Golden etc. *forutsigbar*

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 15:51   #38
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mandagsklubben anno 2017

Åja, han Burøe har jeg irritert meg over mang en gang, når greiene hans blir delt på feeden.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 15:59   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mandagsklubben anno 2017

Han derre Dag Sørås, er han fast medlem? De vet jeg at det hvertfall ikke treffer meg. Jeg syns han er en motbydelig, utrolig umorsom komiker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 15:59   #40
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mandagsklubben anno 2017

Marna er tidvis morsom på FB/ Instagram. Men hun ikke primært komiker. Og tidvis helt off. Blogger ja.

Mandagsklubben var et stort gjeeeesp denne gangen. Har sett 1,5 episode. Tipper de ikke får mer enn en sesong.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no