Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Antrekk: Pent

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-12, 19:30   #1
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Antrekk: Pent

Jepp.
Hva har jeg på meg da liksom???

Skal i Losjen på kulturell aften, foretningsforbindele med mannen sin jobb.

Bukse og bluse, kort smalt skjørt med bluse, chenillekjolene mine fra Heiko eller T&T?
Kjenner at jeg har nok klær i skapet og burde ha noe jeg kan bruke, men har sett meg blind i skapet nå.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 19:43   #2
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Antrekk: Pent

Vi var nylig på noe liknende med mannens jobb og da gikk det mye i bluse og smale skjørt.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 19:45   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.943
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Antrekk: Pent

Skjørt og bluse trår man vel sjelden feil med ved slike tilstelninger vil jeg tro. Selv om jeg er svak for de fine kjolene dine

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 19:52   #4
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Antrekk: Pent

Så du er det, IC?!

Skotøy da, det er høst. Skifter jeg fra støvletter til pene?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 19:53   #5
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Antrekk: Pent

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Vi var nylig på noe liknende med mannens jobb og da gikk det mye i bluse og smale skjørt.

Okei, da vet jeg det.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 20:20   #6
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Antrekk: Pent

Kan jeg evt bruke Heikokjolene?
Evt s har jeg en kjempefin jeg har kjøpt av Nessie, den er grønn og turkis-ish.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 10:15   #7
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.851
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Antrekk: Pent

Jeg ville nok brukt skjørt og bluse til en slik anledning, eller en enkel og klassisk kjole. Jeg ville videre satset på stilige, høyhælte og nypussede støvletter hvis du har det.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 14:14   #8
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk: Pent

Jeg ville valgt en av de pene kjolene mine, ala Heiko eller T&T, det er jo jeg som skal være pen.
Jeg er penest når jeg har på meg noe jeg trives i, og synes er pent.
At alle andre har draktskjørt og bluse er ikke viktig for m eg så lenge det ikke er mer formelt enn en kulturformidling.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 14:35   #9
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: Antrekk: Pent

Jeg signerer gullet. Ville aldri hatt skjørt og bluse i en sånn setting, rett og slett fordi det ikke er meg. Jeg trives i kjole og ser dermed best ut i kjole.

Om du skal ha støvletter eller sko avhenger av hvor fine støvlettene dine er. Pene støvletter hadde jeg fint kunne brukt til kjole i en slik setting, men ville ha droppet de litt røffere. Igjen - har du et par sko du føler deg smashing i, skal du selvfølgelig ta dem.

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 15:02   #10
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Antrekk: Pent

Takk for svar.
Jeg har drakt skjørt, men det er ikke veldig meg.
Og det er jo jeg som som skal være pen.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 21:14   #11
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk: Pent

Ta en kjole du synes du er fin i.
Men nå kommer jeg ikke på hvilken grønn du hadde kjøpt av meg?
Den med hjerte?

Og pene støvletter.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 21:18   #12
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.418
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Antrekk: Pent

Jeg ville ha valgt kjole, for det er det jeg føler meg best i. Pen kjole, jakke, eller cardigan om den er ermeløs, og høye støvletter eller pensko.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 21:21   #13
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk: Pent

Eg hadde nok ikkje valgt en festlig kjole til ei slik anledning.

Og sko, skift frå støvlettar til pumps!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 22:29   #14
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Antrekk: Pent

Var paa en ganske hoeytidelig konferanse med jobben i gaar, og i foelge sjefen "...for tonight's gala dinner we have been asked by the hotel to dress in formal or nice clothes. Which one to choose is up to you." Antrekkene varierte derfor fra snippkjole via moerk dress, stripete, prikkete og rutete dress (ja, samtidig) til svarte jeans med t-skjorte for menn og fra groenn silkekjole verdig askepott til roed haar og svart utringet goth -style kjole til avrevne jeans og genser for kvinnene.
Mao, blant biologer er det vid rom for tolkning.
atapunkt:

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 13:06   #15
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Antrekk: Pent

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Ta en kjole du synes du er fin i.
Men nå kommer jeg ikke på hvilken grønn du hadde kjøpt av meg?
Den med hjerte?

Og pene støvletter.

Jeg tok en kjole jeg følte meg i fin i og støvletter.
JEg tok på meg den grønne etter deg med hjerter og sjøgrønne armer.
Jeg var vel den ensete somn ikke var sort tror jeg, skulle tro det var en begravelse. Vel, med den kjolen og lettere knæsjrødt hår og yngstemann i flokken, så syntes jeg .....
Jeg var veldig fin og fikk flere komplimenter for kjolevalg.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 14:40   #16
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Antrekk: Pent

Å, takk Honey.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no