Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor ligger høgskolen i Porsgrunn, Bø og Notodden?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-07, 12:04   #1
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hvor ligger høgskolen i Porsgrunn, Bø og Notodden?

Noen som vet det. Og som kan anbefale meg overnatting rett i nærheten av disse?

Evig takknemlig

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 12:29   #2
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor ligger høgskolen i Porsgrunn, Bø og Notodden?

Høgskolen i Bø ligger i sentrum av Bø, så alt av overnatting som ligger i sentrum passer bra (nå er det uansett ikke de helt store avstandene i Bø, men dog). Ligg unna overnatting rett ved Sommarland, det er ikke i gåavstand til Høgskolen. Bø hotell er feks rett i nærheten.

Høgskolen i Porsgrunn ligger rett ved buss-stasjonen, men jeg vet ikke om noen overnattingsmuligheter i nærheten.

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 12:41   #3
Gulla
Superduperaktiv
 
Gulla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 579
Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Sv: Hvor ligger høgskolen i Porsgrunn, Bø og Notodden?

Billig eller hva som helst av overnatting?

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 12:41   #4
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ligger høgskolen i Porsgrunn, Bø og Notodden?

Høgskolen i Porsgrunn ligger på Kjølnesområdet, i gangavstand fra sentrum og Hotell Vic.

Høgskolen på Notodden ligger litt utenfor selve sentrum, du går nok på en halvtimes tid fra Hotell Telemark som ligger i nedre del av sentrum, men det er også grei bussforbindelse dit. Hotell Telemark er rimelig nedslitt og ikke så trivelig, så de som har bil foretrekker ofte å bo på Bolkesjø og kjøre, en drøy halvtime er det vel, til Notodden på morgenkvisten.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 15:15   #5
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ligger høgskolen i Porsgrunn, Bø og Notodden?

Time-Ekspressen går fra Oslo til Notodden en gang i timen hele døgnet og bruker ca 1,5 t fra Drammen. Jeg tipper den bruker rett over to timer fra Oslo.

Dermed kan det kanskje være et alternativ å bo utenfor Notodden også?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 19:09   #6
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ligger høgskolen i Porsgrunn, Bø og Notodden?

Tusen takk! Jeg reiser fra Kristiansand så jeg bruker sikkert tog. Er dog litt usikker på hvilken rekkefølge jeg skal til de forskjellige stedene.

Vil bo greit og vanlig pris (jobben betaler så må bare ikke ta helt av), men er ikke noen fjellstoge jente eller bad på gangen.
Så kjedelig å høre at hotell telemark er nedslitt da. Har ikke bil så jeg får tåle det.
Hm.. da blir det vel Hotel Vic, Hotel Telemark og Bø hotell som får besøk av meg

Så utrolig godt å ha dere!

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 20:56   #7
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ligger høgskolen i Porsgrunn, Bø og Notodden?

*mimrer* Bø hotell...

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no