Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Bullet journaling - noen som driver med det?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-18, 16:35   #121
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?



Rekker ikke Løkka før på lørdag. Men det er jo bedre med den PERFEKTE enn å starte nå med en som ikke er perfekt. Åh, mitt vanskelige liv!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-18, 16:37   #122
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Du greier to uorganiserte dager til. Jeg heier på deg. Heia.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-18, 20:02   #123
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Jeg bruker en a5 spiral-blokk som "bujo" på jobb. Funker som bare det og jeg elsker den. Har drevet på siden tråden her startet omtrent. Privat får jeg ikke til å bruke det, for jeg har liksom ingen prosjekter som trenger oppfølging hjemme #denial

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-18, 20:04   #124
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Men hvordan kategoriserer du, og finner frem?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-18, 20:12   #125
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Jeg har oversikt per måned over viktige "ting" som mål, oppgaver, datoer osv. Denne lager jeg i starten av hver måned. Så har jeg egne prosjekt-sider for prosjektene mine. Index foran blir til etterhvert som jeg legger info på sider, og hvert prosjekt har ulik farge sånn at jeg fort kan finne sider som er relatert dersom jeg har notater spredt. For min del trenger jeg gjerne to sider med notater en dag, men en kvart side en annen dag, så jeg elsker ar jeg ikke er låst fast til størrelse på dagen/siden når jeg gjør det som jeg gjør. Fyller som sagt index etterhvert og kan dermed ha fire sider på samme dato og fire datoer på samme side dersom det er sånn det blir.

For meg har månedsoversikt fungert bedre enn uke, for min måned er "hjulet" mitt.
Jeg har også en "habit-tracker" for repeterende oppgaver som går gjenkomst hele året. (Den 5 hver måned må jeg gir eksempel logge inn i altinn og hente en rapport, så da er det greit at den er på et "årshjul")

__________________
02 10

Sist redigert av Fluke : 11-04-18 kl 20:22.
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 15:18   #126
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Hvordan gikk det, Candy?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 20:25   #127
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ja, hvordan går det med dere som holder på? Jeg har akkurat begynt i ny jobb, og har et behov for å strukturere hverdagen bedre.. Dette ligger i bakhodet hele tiden.

Jeg har ikke behov for en kalender, den er digital. Jeg er også bare ute etter jobboversikt. Men det jeg sliter med i en vanlig notatbok er at jeg ønsker å kategorisere bedre og skille mellom to do-listen, møtenotater og andre generelle notater (f.eks. studier, guidelines og sånne generelle, ikke-tidsbestemte notater.

Så - funker det i lengden? Har dere alltid med boken over alt? Noen tips til bon som finnes på bokhandel i Oslo? Må man skrive pent og med mange farger? Finnes det noen med spiralrygg og sånne bånd, sånn at jeg kan holde oversikt og samtidig rive ut ting jeg ikke trenger? Andre tips? Hvordan deler dere inn nå; hva bruker dere og hva er bare tull?

Jeg bruker min på jobb. Jeg begynte i en sjefstilling og da jeg tippet 150 punkt på todo-listen min fant jeg ut at jeg måtte strukturere.

Jeg har et årshjul med god plass på hver måned og indekssider for forskjellige ting som krever mer plass eller har flere underpunkter.

Har en dobbeltside for hver uke hvor venstre side er delt opp i hverdagene og mer plass på den dagen som jeg har avsatt til administrasjon. På høyreside er det plass til todo for den uken.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 20:35   #128
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Jeg har fått bedre notater, men vet ikke helt hvordan det går i det lange løp. Nå er siden med todo-listen full (det meste er gjort), så da skal jeg vel i prinsippet bare overføre det til neste side. Men det er løpende og ikke per uke, så det er ikke systematisk.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 22:22   #129
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.437
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.


Jeg har et årshjul med god plass på hver måned og indekssider for forskjellige ting som krever mer plass eller har flere underpunkter.

Jeg er på jakt etter et fungerende årshjul - HAF du lyst til å dele bilde? Event på pm?

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 22:25   #130
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.437
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Jeg bruker min BuJo privat, dels for å holde orden på avtaler, lister og to Dos. Jeg har en uke pr side og med felles to do for de to to ukene på dobbeltsiden. Veldig fornøyd.

På jobb bruker jeg en digital BuJo i OneNote. Funger strålende. Bruker kalenderen i outlook til møter mv og blokking av tid, mens to Dos og oppgaver ligger i Digitsl BuJo.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-18, 15:14   #131
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Jeg har nettopp begynt, etter å ha opplevd at jeg ikke hadde så god oversikt over Livet som jeg trodde jeg hadde.

Før jeg giftet meg med iPhonen min var jeg en flittig Fliofax-bruker, så jeg merker at dette er noe jeg trives med. Nå skal jeg jobbe frem et godt system. Men jeg takker allerede Bokami for at jeg rakk å bestille pass til Mini i tide.

Jeg får nok aldri noen vakker og forseggjort BuJo, med fancy spreads, men jeg tar gjerne i mot praktiske måter å bruke den på.

Foreløpig har jeg:
- Årshjul over to sider. De aller viktigste datoene og hendelsene.

Hver måned inneholder:
- Måneden, kort fortalt, på en side, med de viktigste hendelsene/gjøremålene.
- Gjøreliste for måneden, med overføringer fra forrige måned.
- Uken over to sider, med ukedagene på den ene siden og gjøremålsliste på den andre (her havner mesteparten av jobbgreiene mine)
- En spreadsheet med "vaner og planer" for hver måned, som inneholder en "boks" per dag som kan fylles inn med ting jeg må huske å gjøre (vitaminer/tilskudd/allergimedisin), ting jeg syns er fint å gjøre (lese, strikke, gå tur med mannen) og ting jeg bør gjøre eller ønsker å innarbeide vaner på (sove nok, gå 12000 skritt om dagen, trene tre ganger i uka osv.)

Dessuten har jeg en liste over bøker jeg ønsker meg (som ikke er utgitt) - jeg er nemlig elendig på å huske hvilke forfattere jeg venter på bøker fra og en liste over strikkeprosjekter.

Arrangementer som skal planlegges får en til to sider.

Og ellers fører jeg opp dagens stemning og pollevarsling for dagen.

Hvis noen har andre smarte måter å bruke BuJoen på (som jeg altså kaller Bokami), så del gjerne!


Sist redigert av Gaia : 04-05-18 kl 15:25.
Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-18, 16:56   #132
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.001
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Jeg har gått over til en Hobonichi Cousin. Jeg elsker oversikten den gir meg. Med to som jobber turnus trenger jeg ukesoppsett til over jul, og det ble for mye å lage selv. Nå har jeg det klart, men likevel sider til dagliglivet i tillegg.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-18, 19:26   #133
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Min funker greit for meg nå. Jeg har løpende todo-lister og notatfelter. Det er visst bare det jeg trenger.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-19, 18:40   #134
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.439
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Har dere som startet med bullet journaling fortsatt gjennom året? :vurderer å bli late adapter:

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-19, 20:10   #135
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Ja
Bruker det på jobb og til prosjekter hjemme.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-19, 20:42   #136
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Ja, sittet i romjulen og klargjort for neste år. Synes det fungerer bedre og bedre etter som jeg finner ut hva som fungerer for meg.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-19, 22:15   #137
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.001
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Ja, holder fortsatt på.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-19, 00:11   #138
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.485
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Ikke jeg. Men vurderer å hoppe på igjen.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-19, 00:13   #139
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Min skled litt ut - den har blitt mer av en møtereferat-bok. Vurderer en ny start i år - har laget et system med store linjerte post-it-lapper i ulike farger som funker ganske bra, så lurer på å utvikle en kombo med bullet-journal og disse avanserte huskelappene.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-19, 02:14   #140
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 190
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Jeg har fortsatt. Bruker den på min egen måte og tester litt hva jeg bruker og ikke. Skrev ut den lille boka jeg har brukt som testbil nå til nyttår faktisk og et over på en annen type book nå fra nyttår.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no