Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Bullet journaling - noen som driver med det?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-17, 15:52   #61
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg trenger å ha en bok oppslått foran meg på jobb og stryke ut alt som er gjort.

Jeg bruker lister i onenote til det. Huket av alt som er gjort, men lar det stå slik at jeg ser framdriften

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 18:44   #62
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Selv jeg ser verdien i jobbsammenheng, faktisk. Men legger man da inn hvert eneste møte i indeksen? Må jo bli veldig langt?

Jeg gjør ikke det, i hvert fall. Legger inn møter jeg deltar på og noterer actions fra møtet inn i den daglige loggen. Type sånn her:

21.10.2017
Sirkel: Viktig møte
Firkant: Action 1
Firkant: Action 2
Tankestrek: Notatpunkt

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-17, 22:40   #63
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Jeg er like fascinert som deg. Og siden det var spiralinnbinding på den boken jeg startet på så rev jeg ut de første sidene jeg hadde begynt på og startet på nytt. Veldig mye bedre. Det er ikke mye jeg har pønta og fargelagt rundt om, men det ble mye bedre denne gangen.

Jeg printer ut bilder og limer inn...

Jeg forsøker meg på en bullet journal nå. Jeg har kjøpt et vanlig spiralhefte, dekorert forsiden litt og satt igang. Foreløpig funker det overraskende godt. Men som nevnt over, jeg skriver gjerne ut og limer inn i boka. For eksempel har jeg laget et ruteark med 32 kolonner og så mange rader jeg fikk plass til i boka mi. Der har jeg oversikt over hvilke dager jeg trener, handler, kjører på trening (trying to make a point ut av at det er litt skjevt fordelt hjemme) osv. Ukeoversikten har jeg over 3 sider, en halv side per dag. Siden har jeg i tillegg delt i to for jobb/privat. Spredd mellom ukene har jeg diverse lister, som bøker jeg har lest/lyttet til, strikkeprosjekter som er ferdige, strikkeprosjekter jeg har planlagt, julegaveoversikt, to do før jul osv.

Foreløpig er jeg fornøyd, og jeg glemmer litt mindre... Regner med at jeg begynner det nye året med en fin, ny bok. Er det noen som har tips til hvor jeg kan finne dottet bok?

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-11-17, 22:43   #64
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Selv jeg ser verdien i jobbsammenheng, faktisk. Men legger man da inn hvert eneste møte i indeksen? Må jo bli veldig langt?

Jeg gjør ikke det. De viktigste møtene legger jeg kanskje inn. Men jeg tar aldri notater i boka siden det som regel er berørt av taushetsplikten og skulle boka bli borte så er ikke det så kult. Jeg har jo komplett møteoversikt i outlook-kalenderen.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-11-17, 22:46   #65
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Sånn eg har gjort det så har eg laga ei liste over alt eg skal ha med på eit eige ark. Og så har eg sortere rekkefølgje og satt av plass til det. Når eg føler meg inspirert og har lyst til å drodle litt, har eg laga 3-4 sider med teikning og bokstavering og tjo og hei (ikkje teip). Viss eg skulle satt opp heile boka åå ein kveld, ville nok eg og endt opp med 2-3 fine sider og resten vanleg håndskrift. For meg er det det estetiske som er "prosjektet".

Eg har ikkje kjøpt inn nokonting.

Jeg synes at noe av det som gjør min bok morsom er at det er litt "kaotisk" hva som kommer hvor. Det er ikke så veldig planlagt. Det eneste jeg har tenkt er at månedsoversikten for tre og tre måneder må henge sammen (oktober, november, desember på tre sider etter hverandre) og at hele uker skal henge sammen, men det kan godt komme noe mellom ukene i litt tilfeldig rekkefølge. Blir like kaotisk som livet mitt.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-11-17, 00:10   #66
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Hvor får man tak i notatbøker i A5 med spiral, gode ark og mange ark?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-17, 00:39   #67
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Hvor får man tak i notatbøker i A5 med spiral, gode ark og mange ark?

Vet ikke... Men jeg gikk nettopp på en smell på tudos.no. De hadde startsett for bullet journal (bok + tusjpenner).

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-11-17, 22:59   #68
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Jeg har investert i en ny bok som jeg kommer til å ta i bruk fra nyttår. Jeg har sett at jeg ikke er daglig bruker av BJ, men det er greit. Jeg har fått til et slags opplegg for studiene, og det er egentlig det viktigste. Det er der jeg trenger det mest, og det jeg nok kommer til å bruke mest tid på å få til bra tenker jeg.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-17, 19:07   #69
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Lurte på om jeg skulle kjøpe en liten ringperm

http://papirogdesignshop.mamutweb.co...rm-170200/10/1

Eller ny filofax. Filofax i samme format koster omtrent 1500

Med svensk hullemaskin kan jeg bruke forskjellige ark i ringpermen jeg linket til.

Mange valg her ja

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-17, 19:34   #70
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Da kan du jo like gjerne kjøpe ringpermen og evt. filofaxinnmat til den. 1500 er jo kreisi.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-17, 19:35   #71
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Jeg journalerer fremdeles, forresten. Men det fungerer bedre på lister og kortere prosjekt, enn dag til dag-greier.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-17, 22:22   #72
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Ja jeg lager mye lister over ting som gjør meg godt eller liste over fine turmål eller turer jeg ar vært på så ønsker å ha det i en ringperm eller filofax sånn at jeg forhåpentligvis aldri blir fri for ark.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-17, 22:45   #73
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Jeg bruker den til oppfølging av studentgreiene mine. Og litt på hva jeg må gjøre i løpet av en dag, men der er jeg ikke superflink enda. Lister derimot. Filmer jeg har i hylla og ikke har sett, serier jeg har startet på og ikke sett ferdig, strikkeprosjektene mine (jeg finner sikkert enda flere halvferdige ting om jeg leter) og hekleprosjekter og noe søm... I tillegg skal jeg bruke sånne lister som en slags motivator for å bli en litt bedre husmor.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-17, 09:36   #74
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Jeg har lenge hatt en bok jeg bruker til alt.

Der har jeg mnd oversikt og ukesoversikt, alle notater fra kurs og møter kommer inn der, og diverse lister og slikt. Synes det er veldig greit å ha alt samlet.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-17, 22:18   #75
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Det ble en sort Griegplan i a5 format. skjærte ut sidene jeg hadde laget i boka, det var ikke så mange siden jeg var litt på jakt etter noe annet å skrive i. Fordelen med noe med ringperm er at jeg kan flytte på arkene om jeg behøver det så det blir enklere å planlegge.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-17, 23:40   #76
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Ja, ja, dette skulle jeg ikke starte med... Noen er lettere påvirkelig enn andre. Jeg elsker lister, så dette er jo i grunnen i rette gata. Har hittil brukt en Pusur-kladdebok, men ser etter en eller annen bok. Blir litt inpirert, da.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-17, 00:20   #77
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Jada. Jeg lot meg rive med av tråden og begynte en for tre-fire uker siden. Den ene var kombi jobb-hjem, men nå har jeg fått fatt i en med "dotted" papir som jeg bruker hjemme og så er den andre på jobb. Den på jobb reddet jeg i dag da jeg plutselig i et møte ble spurt om å presentere noe jeg hadde jobbet med, og notatene mine heldigvis var i journalen som jeg hadde med meg.
Jeg ser i grunnen mest nytte av den i jobb-sammenheng, og litt i forbindelse med prosjekter hjemme. Ja også har jeg puttet litt flylady inn i den hjemme også da ...

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-17, 08:50   #78
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.485
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Jeg holder fortsatt på! Synes det er nyttig for å samle trådene og ikke glemme småting når jeg ser det er mye på programmet fremover.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-17, 12:10   #79
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg holder fortsatt på! Synes det er nyttig for å samle trådene og ikke glemme småting når jeg ser det er mye på programmet fremover.

Jeg holder også på enda. Ikke slik som så mange andre har sine, men akkurat slik jeg trenger den. Av og til glemmer jeg av å notere på dager, av og til har jeg ikke bruk for det, men den blis sånn som jeg trenger den. Så jeg har kjøpt ny bok til å bruke når jeg har fylt denne. Jeg vurderte å starte på den nye i januar, men jeg tenker jeg skal bruke ut den jeg har først. Med ett unntak: Pensumlister og leseplan skal inn i den nye boka så snart vi har fått emneoversikten.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-17, 14:01   #80
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Jeg har prøvekjørt noen uker på jobb og tror jeg har funnet et format som funker godt for meg. Jeg er elendig på skriftlighet, men må omstrukturere måten jeg jobber på etter at hjernen min til dels har sluttet å fungere som tidligere.

Boka mi er kjempeenkel og lite fargerik, men inneholder de elementene jeg trenger - en liten kalender, to-do-liste og plass til notater. Jeg syns det funker så godt at jeg tenkte spandere på meg en fin, ny bok, til og med.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no