Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Bare fotball?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-06, 17:48   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Bare fotball?

Si meg, er det bare fotball-frelste her i dette sportshjørnet eller? Sport er da mer enn fotball .... :leiavfotballogmannsomserogleseraltomfotball:

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 18:10   #2
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bare fotball?

Jeg er veldig glad i riding jeg..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 01:01   #3
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare fotball?

Du får lage deg din egen tråd da, hvis du savner noe.
Jeg for min del skriver lite om curling og svømming, da det interesserer meg midt bak. Men for all del: du må jo gjerne gjøre det.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 01:08   #4
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bare fotball?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Du får lage deg din egen tråd da, hvis du savner noe.
Jeg for min del skriver lite om curling og svømming, da det interesserer meg midt bak. Men for all del: du må jo gjerne gjøre det.

Kan jo like godt fortsette her jeg startet da!

Noen som har stått på ski ennå denne sesongen? Noen som står på ski her i det hele tatt? Hvor står dere og er det snø der nå?

Jeg står så mye jeg kan da jeg er i Norge. Trysil er stedet, og det har allerede 4 bakker åpne! Gleder meg til romjul og ski i Trysil!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 01:14   #5
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare fotball?

Snill som jeg er () skal jeg skrive litt om ski:

Noen som har stått på ski ennå denne sesongen? I pissregnet i Bergen? Tror ikke vi har hatt minusgrader ennå....Så svaret blir nok nei.
Noen som står på ski her i det hele tatt? Jada, jeg både går og står på ski, men det begrenser seg. Jeg bor i et heller mildt (og vått) klima og må reise ca. 1 time for å oppleve gode skibakker.
Hvor står dere og er det snø der nå? Vi drar på Kvamskogen eller til Voss.

Vi skal til Gjøvik på vinterferie og da blir det mye bortover ski. Både jeg og mannen ønsker oss ski til jul, det trenger vi begge to.
Kos deg i Trysil - det er altfor langt for oss!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 07:57   #6
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bare fotball?

Her har det heller ikke vært skiføre ennå. Og når jeg tenker meg om, så er det noen år siden sist jeg hadde ski på beina.
Men jeg prøver å lære opp 3-åringen til å stå på ski, og jeg ser litt på ski på tv. i tillegg har jeg vurdert å ønske meg ski til jul. Er det godt nok?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 08:01   #7
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bare fotball?

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Jeg er veldig glad i riding jeg..

Jeg også. Red mye da jeg var "ung" og nå har jeg og en venninne satt oss på venteliste for å få begynt på ridekurs igjen. Gleder meg.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:07   #8
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bare fotball?

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Jeg også. Red mye da jeg var "ung" og nå har jeg og en venninne satt oss på venteliste for å få begynt på ridekurs igjen. Gleder meg.

heldig du.. jeg red fra jeg var 7-17 år.. angrer på at jeg sluttet..
vil gjerne at snuppa skal begynne. hun viser interessen allerede.. men hun er jo for ung for disse kursene dessverre.. må nok vente noen år.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:09   #9
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bare fotball?

Jeg gleder meg til Håndball- EM!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:22   #10
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare fotball?

Jeg rir også gjerne....

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:36   #11
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bare fotball?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg gleder meg til Håndball- EM!

Det gjør jeg også!

Forhåpentligvis heier vi på samme lag også.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:40   #12
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bare fotball?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg rir også gjerne....

På en slik?

(Eller hadde du helt andre ting i tankene?).

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 21:45   #13
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare fotball?

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

På en slik?

(Eller hadde du helt andre ting i tankene?).

Tja.... Ja takk, begge deler?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 21:49   #14
Linemix
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 244
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Sv: Bare fotball?

Jeg liker basket, jeg! Men mest å spille, og det var noen år siden.

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 22:30   #15
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bare fotball?

Opprinnelig lagt inn av Linemix, her.

Jeg liker basket, jeg! Men mest å spille, og det var noen år siden.

Samme her, men det begynner å bli veldig maange år siden nå. Tenker for meg selv at jeg nå nesten ikke vet opp og ned på ballen lenger.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 12:03   #16
Linemix
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 244
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Sv: Bare fotball?

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Samme her, men det begynner å bli veldig maange år siden nå. Tenker for meg selv at jeg nå nesten ikke vet opp og ned på ballen lenger.

Hvis du er født omkring 1970, så har vi kanskje spilt mot (eller med!) hverandre! Det er en HERLIG sport.

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 12:30   #17
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Bare fotball?

Jeg har trent turn i mange år, de siste årene var det trampett som var mest populært.

Nå, tre barn og en del kilo tyngre, så er det desverre ingen antydning til turnerkropp. Stiv og støl og en rygg som et vondt år. Reine krøplingen er jeg blitt.

Synes det er spennende og se turn på tv. Er jo ikke så altfor ofte det er.

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 12:36   #18
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bare fotball?

Opprinnelig lagt inn av Tøsa, her.

Synes det er spennende og se turn på tv. Er jo ikke så altfor ofte det er.

Nei, og det er egentlig litt bra (i hvert fall når det gjelder herreturn), for jeg blir så misunnelig. :vil så gjerne ha en turnerkropp:

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 12:37   #19
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare fotball?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Nei, og det er egentlig litt bra (i hvert fall når det gjelder herreturn), for jeg blir så misunnelig. :vil så gjerne ha en turnerkropp:

Ja, der vises jo det meste på kroppen.....

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 12:40   #20
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bare fotball?

Jeg gleder meg også til håndball-EM, og sluker ALT av skiskyting rått. Vanlig langrenn er også moro.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no