Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva driver du med om dagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-21, 10:46   #81
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Ja, jeg chatter også mindre. Det skjer jo ikkenoe.

Jeg har begynt å lære meg japansk med duolingo, ser enorme mengder TV-serier og ommøblerer. Jeg burde strikke, men finner ikke helt roen til det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 10:49   #82
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Jobber, trener, jobber litt til, går på ski og på tur med bikkja, lager kjedelig hverdagsmat og forsøker å holde 17-åringen i gang.

Og litt strikking, serie og nyheter på TV.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 11:58   #83
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.926
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Arbeider, gjør husarbeid, driver med frivilligaktivteten digitalt, leser og strikker, trener.

Jeg burde egentlig ha mye mer tid, men jeg synes ikke egentlig at det er slik. Jeg bruker nok mer tid på sofaen med strikketøyet, men igjen, ikke så mye at jeg blir lei i hvert fall.

Blir mer og mer giddalaus er jeg redd.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 13:06   #84
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Jeg føler også at jeg har lite å snakke om. Noen ganger hører jeg at jeg forteller den samme historien til de samme folka på nytt, og da blir jeg litt lei av meg selv.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 13:12   #85
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.719
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Akkurat nå venter jeg på at det skal bli mars, så jeg blir ferdig i den jobben jeg er nå. Tida går så saaaakte.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 13:12   #86
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.894
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Kjenner at det for alvor begynner å tære på å ikke kunne treffe folk/trene. Nå er det vanskelig å løpe ute også pga glatt føre

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 15:10   #87
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Jeg opplever ikke å ha så veldig mye mer tid, egentlig. Jobben strekker seg fort utover ettermiddag/kveld, innimellom henting og etter middag og sånt, og ingen av ungene går på fritidsaktiviteter akkurat nå uansett, så merker ikke så mye forskjell der heller. Nå har vi fortsatt barn som trenger en del ekstra oppfølging, så vi kjører og henter på skolen og bruker mye tid og krefter på lekseoppfølging og sånt. Vi er kanskje så lite sosiale til vanlig at det ikke merkes på samme måten. Sosialiserer på nett, da.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 15:12   #88
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg også, faktisk. Jeg tror det bunner i at vi har mindre å snakke om. Før kunne jeg f.eks. sende en melding for å fortelle om noe jeg så på t-banen, noe en kollega fortalte osv. mens nå tar jeg jo ikke t-bane og snakker ikke med kolleger, så da blir det liksom ikke noe å innleder samtaler om heller.

Det har du rett i. Jeg merker det godt når min svigerinne i Oslo ringer meg. Det er hyggelig, men de har murt seg totalt inne i Oslo siden mars, så det er ikke noe å snakke om. Jeg er lei av å snakke om Corona for å si det sånn.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 15:12   #89
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Jeg jobber 50 % (øker fra neste uke av) på hjemmekontor, jogger litt, går tur, prøver å motivere meg til styrketrening inne, ser altfor mye på tv, leser litt og sover mye.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 15:35   #90
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Enig i at det er lite å snakke om. For meg betyr det at jeg driver mye mer med intetsigende nettsurfing og at jeg blir opphengt i enkelte nyhetssaker.

Jeg er mye mer engasjert i den amerikanske situasjonen enn jeg ville vært ellers og frykter at det blir litt vakum i tilværelsen når(hvis) det roer seg der.

Jeg kan også våkne om natten og sjekke smittetallene på mobilen.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 16:39   #91
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg opplever ikke å ha så veldig mye mer tid, egentlig. Jobben strekker seg fort utover ettermiddag/kveld, innimellom henting og etter middag og sånt, og ingen av ungene går på fritidsaktiviteter akkurat nå uansett, så merker ikke så mye forskjell der heller. Nå har vi fortsatt barn som trenger en del ekstra oppfølging, så vi kjører og henter på skolen og bruker mye tid og krefter på lekseoppfølging og sånt. Vi er kanskje så lite sosiale til vanlig at det ikke merkes på samme måten. Sosialiserer på nett, da.

Jeg har heller ikke mer opplevd tid. Jeg sprer en del tid på reising, men mye annet tar lenger tid. Jeg synes handling er mer ork, en liten tur i butikken etter sko til ungene blir en mye mer omfattende affære. Mentalt også.

Jeg bruker mye mer krefter på oppfølging av barn som ikke har det bra i situasjonen. Det jeg kunne spart inn på annen tidsbruk fyker rett ut her.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 16:43   #92
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg har heller ikke mer opplevd tid. Jeg sprer en del tid på reising, men mye annet tar lenger tid. Jeg synes handling er mer ork, en liten tur i butikken etter sko til ungene blir en mye mer omfattende affære. Mentalt også.

Jeg bruker mye mer krefter på oppfølging av barn som ikke har det bra i situasjonen. Det jeg kunne spart inn på annen tidsbruk fyker rett ut her.

Det høres kjent ut. I tillegg har jeg brukt mye tid det siste halvåret på å reise frem og tilbake til Bergen og bisettelse og rydding av hus og.. Jeg gleder meg i grunnen til en dag jeg har tid til å kjede meg.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 16:46   #93
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Jeg har mye bedre tid enn vanlig. Bruker ikke tid på å reise t/r jobb og ikke bruker tid på å trene (siden jeg ikke får det til når jeg ikke kan gå på gruppetimer).

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 17:17   #94
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Det høres ut som dere skal spise en del de neste dagene? I verste fall kan man gi bort ting på finn.

Haha, det kan man, men nå har jeg plutselig bedre kontroll på fryserne. Eldste har hentet alt sitt unntatt noen ferdigpizzaer og jeg laget en stor kjele med plommerabarbrasyltetøy i dag og fikk det ned på glass. De kan lagres i kjellerboden i mellombostedet. Den hele meterlange villsvinsiden sliter jeg med. Fredagsarbeid kanskje?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 20:21   #95
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Jobber, ser på Tv og spiller på mobilen.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-21, 06:43   #96
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Den hele meterlange villsvinsiden sliter jeg med. Fredagsarbeid kanskje?

Godt å høre at du fikk ryddet opp og tatt tak i det meste som lå i fryseren. Krysser fingrene for at også villsvinsiden blir håndtert. Og hvis ikke, så passer den nok helt perfekt på <sett inn reklamemusikk>finn.no.

Hva driver jeg med om dagen? Jo, jeg forsøker å få ut testresultat fra mandagens koronatest. Symptomene er borte, men jeg er fremdeles i karantene. Blæh!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-21, 08:48   #97
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Her er hele familien i karantene etter et lokalt utbrudd, og det er fordeler og ulemper med det. Deilig med rolige morgener og at ungene kan være litt lengre oppe på kveldene, men jeg fungerer veldig dårlig som lærer, samtidig som jeg burde konsentrere meg om eget skolearbeid og husarbeid. Går tur stort sett hver dag etter middagen, og det gjør veldig godt. Lar ungdommene styre dagene sine selv, i stedet for å mase og styre rundt dem, og det er godt, både for dem og meg. Ser ut som om smittetallene går ned rundt oss nå, så tror ikke det er lenge før vi er tilbake der vi var før jul, så det lover godt.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-21, 09:04   #98
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Det kan virke som at de som har mye tid til overs nå er de som har unger med fritidsaktiviteter. Hos oss er det lenge siden vi voksne fikk ettermiddagene og helgene våre tilbake, så vi har for lengst fylt dem med egne greier som i liten grad er påvirket av nedstengingen. I de periodene treningssenteret har vært stengt har vi gått mer tur, men ellers går livet ganske som normalt. Men nå er ikke jeg en kafé og konsert-dame, jeg hadde kanskje merket det bedre da.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-21, 09:39   #99
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Vi er nok litt i samme situasjon som 007. Bare ett hjemmeboende barn nå og hun styrer seg selv. Jeg jobber litt mer i januar enn resten av året. Treningssentrene er åpne her så jeg bruker litt tid på trening og går også en god del turer. Ellers så går ettermiddagene og kveldene med til litt husarbeid og strikking

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-21, 10:03   #100
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Det høres kjent ut. I tillegg har jeg brukt mye tid det siste halvåret på å reise frem og tilbake til Bergen og bisettelse og rydding av hus og.. Jeg gleder meg i grunnen til en dag jeg har tid til å kjede meg.

En tøff og vanskelig situasjon blir enda tøffere og vanskeliger med restriksjoner. Tøffe tider du står i.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no