Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Trener legestudenter på gynekologiske undersøkelser på pasienter i narkose?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-18, 23:26   #36
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trener legestudenter på gynekologiske undersøkelser på pasienter i narkose?

Jeg har hatt med studenter på mine to siste fødsler, (og skremt vettet av en stakkars jordmorstudent da ting ble litt komplisert... ), og har oppfattet både info i forkant og oppførsel som svært bra.

Men en gang lå jeg på en sånn «følge med i tilfelle komplikasjoner»-post etter en ulykke, og opplevde i legevisitten at idioten av en overlege hadde med en hel hale av studenter som han prøvde å imponere med hvor tøff og hard han var. Men håper den type leger er en utdøende rase. Synes det høres SVÆRT spesielt ut om det skulle blitt gjort prøve-GU-er på folk i narkose, både at det ikke harmonerer med etiske retningslinjer, og at det rent praktisk hadde vært, tja, komplisert?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no