Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Oslo og Danmark i høstferien

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-18, 17:27   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Oslo og Danmark i høstferien

Vi vant gavekort på dfds seaways mellom Oslo og København. Planen var å reise med noen kjente, men de måtte trekke seg.

Så nå vet jeg ikke helt.

Planen var lørdag - mandag i Oslo, båt og Danmark så tilbake i Oslo fredag også ev Oslo i to dager, også kjøre hjem.

Men lurer på om det er like greit å ev ta båten direkte tur retur? Men kunne også tenkt meg en dag i Købehavn og spesielt vitenskaps museet de har der.


Men så er det å reise helt alene med de to da. Og oppi dette fabler jeg om legoland, men det blir vel veldig kålete fra København?

Innspill trengs. Haha.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-18, 17:31   #2
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.078
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oslo og Danmark i høstferien

Dropp Legoland. Mye flott i byen. Ville gått på tivoli, hvis det passer dine barn.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-18, 17:34   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.815
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo og Danmark i høstferien

Legoland er alt for langt fra København, synes jeg. Det er mer enn nok å finne på i København.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-18, 23:41   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oslo og Danmark i høstferien

København holder.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-18, 23:58   #5
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.479
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo og Danmark i høstferien

Legoland er langt frå København.

Det er mykje kjekt å gjere i København. Kan eldste sykle på vanlig sykkel, eller må han ha spesialsykkelen sin? Vi var to heile dagar på Trafiklegeplads i Fælledparken, der er det eit vegnett med trafikkskilt og lyskryss for små syklister og utlån av sykler IG hjelmer. Det må jo vere midt i blinken for din syklist!

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-18, 07:42   #6
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslo og Danmark i høstferien

Han må ha spesialsykkelen dessverre.

Ja jeg lander vel egentlig på at København er nok. Jeg ser for meg tusling rundt og koselige dager, men innser også at med mine to er det litt utopi ��

Men tror de hadde elsket viten museet i Køben, synes å huske at det var veldig bra.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-18, 08:20   #7
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.875
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslo og Danmark i høstferien

Du kan kanskje leie en familie sykkelvogn? Den tåler 120 kg lastevekt, men er ikke egnet for gågatene i indre by, der er det sykkelforbud.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-18, 09:37   #8
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.961
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslo og Danmark i høstferien

Jeg skulle til å foreslå Legoland, det er virkelig topp der i høstferien. Kanskje særlig med dine to. Det er ikke så varmt og ikke kø.

Det er tre timer fra Køben til Legoland, så dere trenger bil, men veien er veldig grei og det er ikke vanskelig å finne overnatting i nærheten av Legoland.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-18, 10:21   #9
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oslo og Danmark i høstferien

Jeg hadde aldri dratt fra Kbh for å besøke Legoland.

Min elsker Kbh. Kanalbåtsighseeing, Tivoli (både sentrum og Bakken), Runde tårn, Tycho Brage Planetarium, parkene, isbitene, trebåt på Søerne osv.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-18, 15:22   #10
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.740
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oslo og Danmark i høstferien

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg hadde aldri dratt fra Kbh for å besøke Legoland.

Min elsker Kbh. Kanalbåtsighseeing, Tivoli (både sentrum og Bakken), Runde tårn, Tycho Brage Planetarium, parkene, isbitene, trebåt på Søerne osv.

Så enig. Man kan være i Køben i ukesvis uten å rekke over.

Veldig glad i ZOO, jeg, da. Experimentariet er flott.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no