Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Anbefal meg et ukeblad

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-06, 23:08   #41
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg abonnerer på bladet Mamma, men har knapt tid til å lese ukeblader for tida.

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 23:13   #42
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg stiller meg bak ElinM og innrømmer at jeg liker Familien. De er bast på håndarbeid.

Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 23:14   #43
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg stiller meg bak ElinM og innrømmer at jeg liker Familien. De er bast på håndarbeid.

:sjerringer:

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 23:14   #44
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 23:22   #45
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes sånne blader som handler mest om mote er nitriste de lux. KK og Henne og hva de nå heter.

Jeg kjøper ofte Hjemmet eller et av de andre tradisjonelle ukebladene jeg da når jeg en sjelden gang kjøper.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 23:24   #46
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.975
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Vimsen:

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 23:25   #47
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Når vi nå innrømmer kjerring-ting her, så liker jeg faktisk Norsk Ukeblad ganske godt. Jeg har bare ikke gått til det drastiske skrittet å Kjøpe Selv enda. Jeg bare snikleser andres

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 23:25   #48
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg gleder meg vilt til julenummeret, Elin,M.

Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 10:39   #49
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker også blader med mye håndarbeid og kjøper de som har gode oppskrifter uavhengig av hva de heter. Har oppdaget noen nye gode håndarbeidsblader jeg tror kan bli vanedannende, Vogue Knitting og Knit Simple bl.a. Ellers banner jeg også i kirka, som Mamsen og kjøper Se & Hør.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 22:57   #50
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg abonnerer på Det Nye... har gjort det i mange år, og kommer liksom alltid tilbake til det

Kamille er også helt greit. Kjøper det innimellom.

KK synes jeg har blitt helt talentløst.. står jo så LITE der?!?
Henne blir FOR mye reklame og tynne modeller, lite å lese.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 23:01   #51
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker Familien. De har masse bra matoppskrifter og hobbyaktiviteter.

Jeg er jo overmoden og sikkert kjerring da

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 23:05   #52
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.975
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg abonnerer på Det Nye... har gjort det i mange år, og kommer liksom alltid tilbake til det

Det gjorde jeg også. For tjue år siden.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 23:10   #53
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Det gjorde jeg også. For tjue år siden.

:fniser:

Men synes de tar opp ting som er litt ok å lese om.. ikke bare fjas.. og litt mote det går an å forholde seg til..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 23:13   #54
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Det gjorde jeg også. For tjue år siden.

15 år siden for meg

Jeg kjøper aldri ukeblad. Siden jeg ikke er særlig interessert i huslige sysler, moter og kjærlighetsromaner blir det lite lesestoff igjen i de fleste bladene.
"Vi menn" har en del bra artikler. Hvis jeg sitter på et venterom med masse ukeblader er det "Vi menn" jeg leser først.

I går dumpa det ned et blad i postkassa mi. Det heter Flair buisness. Det var interessant lesestoff.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 23:16   #55
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ukeblader leser jeg på venterommet hos legen, tannlegen og mens jeg er hos frisøren.

Kjøper bare en bunke assortert utvalg til jul. Tradisjon.

Et og annet data/fotoblad havner i handlevogna på Prix. Abonnerer på Dag og Tid, kjøper Morgenbladet jevnlig og Vinduet. Men da begynner svaret å begi seg på kanten av spørsmålet.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 23:17   #56
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg eeelsker ukeblader, jeg. Bare må ha det
Nå abonnerer jeg på Henne, svenske Mama, Mamma, Bonytt og Kamille, men jeg har kuttet ut KK og Elle (og Bo Bedre og engelske Cosmopolitan og Company). I tillegg får jeg svigermors avlagte Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad.

Skal jeg på ferie, kjøper jeg Costume, KK, Elle og svenske Amelia i tillegg til å ha med abo-bladene mine. Kremt, ja...kanskje ikke uten grunn at kofferten min stadig får Heavy-tag

Synes Mamma går Foreldre og Barn en høy gang, et veldig bra blad (som jeg gjerne skulle jobbet for!). Svenske Mama er også stort sett veldig bra lesestoff.

Mitt kriterium for et godt ukeblad er at det tar meg litt tid å lese, vil ikke bli ferdig med en gang. Derfor er Se og Hør helt uaktuelt å kjøpe, det er jeg gjennom etter en kort kø til kassa i butikken

Av boligblader er Bonytt helt ok, men favoritten er danske Boligmagasinet. Danskene har utrolig mange kule interiørblader.

kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 23:25   #57
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Abonnerer på Det Nye og F&B. Det Nye har jeg abonnert på siden det ble månedsmagasin. Det er mange år siden det.

Ellers plukker jeg stadig med meg blader. Bare overskriften fenger så kjøper jeg

Liker også godt å lese Marie Claire. Før hver shoppingtur pleier jeg å kjøpe de UK editions med mest motestoff. Kjekt å få noen tips før jeg står i butikkene

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 23:32   #58
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøper av og til Se og Hør, mens min mor kjøper Hjemmet, Norsk Ukeblad, Bonytt, Bo Bedre, Familien osv. Så de behovene får jeg dekket der.

Da jeg fikk minimann, så ble det litt venting på fødestuen, og da gikk vi i kiosken og kjøpte et Illustrert Vitenskap og et Vi Menn. Jeg liker faktisk å lese disse bladene best av alt, men dessverre så blir det kjøpt så altfor sjelden.

Kanskje jeg skulle abonnere på Illustrert Vitenskap?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 23:33   #59
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Det gjorde jeg også. For tjue år siden.

Hadde du også Pusur skoledagbok?
Og leste Svar Oss Søren...

Det var tider...*overmoden*

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 23:35   #60
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Hadde du også Pusur skoledagbok?
Og leste Svar Oss Søren...

Det var tider...*overmoden*

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no