Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Har noen strikket Peacock-genseren?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-22, 22:39   #1
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Har noen strikket Peacock-genseren?

Jeg driver og planlegger neste prosjekt med ett garn jeg shoppet på strikkegensernes høstmesse.
Funderer på denne::

https://leknit.com/shop/peacock-no-525p.html

Jeg har strikket mye, men ikke noe som dette og så sparker jeg meg på leggen og sier jeg ikke får den til…

Er den vanskelig?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 22:48   #2
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.002
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har noen strikket Peacock genseren?

Jeg har akkurat strikka jakken. Den finnes ikke vanskelig – men har ikke samme hals som genseren. Den er det eneste jeg kan se som potensielt vanskelig, så lenge du behersker rett, vrang, kast og ulike typer to sammen.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-22, 07:13   #3
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.551
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Har noen strikket Peacock-genseren?

Jeg har strikket den, ikke vanskelig så lenge du er en øvet strikker.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-22, 07:46   #4
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen strikket Peacock-genseren?

Det som skal til er ting jeg absolutt behersker, men syns den ser nesten håpløs. Ut

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-22, 07:53   #5
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har noen strikket Peacock-genseren?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Det som skal til er ting jeg absolutt behersker, men syns den ser nesten håpløs. Ut

Sånt bølgemønster ser avansert ut, men er veldig enkelt, så jeg tipper den er enkel for deg

Og nå fikk jeg lyst til å strikke den selv..

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-22, 09:35   #6
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen strikket Peacock-genseren?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Sånt bølgemønster ser avansert ut, men er veldig enkelt, så jeg tipper den er enkel for deg

Og nå fikk jeg lyst til å strikke den selv..

Takk.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no