Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Fellesgaver fra single og par, er jeg urimelig?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-15, 17:40   #1
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.040
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fellesgaver fra single og par, er jeg urimelig?

Det er jo ikke uvanlig at man går sammen om gaver til jublianter av ulike slag, og da har jeg merket meg at mange tar det som en selvfølge at man da samler inn like summer fra folk som er i par og folk som er single.

Hva tenker dere om det? Bør single bare regne med at man må betale det samme som et par, eller burde det være naturlig å dele det annerledes? 50/50 eller på en annen måte? Noen som har regler for det i vennekrets eller familie?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 17:50   #2
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.249
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fellesgaver far single og par, er jeg urimelig?

Det kommer an på hvem gaven er til og hvem som deler. Søsken som deler gave til foreldre = delt på antall søsken uavhengig av partnervedheng. Vennegjeng = deler på antall hoder uanvhengig av sivilstatus. Sånn ca tenker jeg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 17:53   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.843
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fellesgaver far single og par, er jeg urimelig?

Jeg er vant til at single betaler halv pris av summen når det er snakk om spleiselag - type 600 kr pr par eller 300 kr pr enslig gliver. (Eller dele på antall hoder, som Katta så kjekt oppsummerte det.)

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 17:55   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fellesgaver far single og par, er jeg urimelig?

Hos oss er det stort sett litt forskjell. Da jeg var singel så ga jeg litt mindre, enn de som var par. Ikke nødvendigvis halve, men ikke like mye heller. Også litt avhengig av hvem det er til.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 18:17   #5
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 15.271
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fellesgaver far single og par, er jeg urimelig?

Det er ikke så mange vi pleier å spleise med, men vi deler alltid på antall hoder. Det gjelder forøvrig også når vi spleier på gaver til foreldrene våre. Pleier man ikke å kjøpe gave til svigerforeldrene sine?

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 18:25   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.238
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fellesgaver far single og par, er jeg urimelig?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det kommer an på hvem gaven er til og hvem som deler. Søsken som deler gave til foreldre = delt på antall søsken uavhengig av partnervedheng. Vennegjeng = deler på antall hoder uanvhengig av sivilstatus. Sånn ca tenker jeg.

Sånn tenker jeg også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 18:36   #7
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.040
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fellesgaver far single og par, er jeg urimelig?

Ser at dere tenker sånn og sånn, men er det noe dere har snakket om på forhånd, eller bare går dere ut fra at alle tenker slik dere gjør?

Det er jo unektelig ganske mye dyrere å leve alene, og det er heller ikke så moro som singel å påpeke sånt når andre tar for gitt at man betaler per "familie", og ikke per hode.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 18:57   #8
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.988
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fellesgaver far single og par, er jeg urimelig?

Jeg hadde en lang tråd om dette her en gang, tror jeg. Skulle kjøpe 40-årsgave på vegne av en gjeng foreldre i Livs klasse, og syntes det var naturlig å be om én sum per snute ettersom det var kanskje to par og tre single som spleisa.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 19:51   #9
Timar
Klar
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.639
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fellesgaver far single og par, er jeg urimelig?

Tja, jeg er enige i differensieringen på familiemedlemmer og vennegjenger,
men eksempelvis gave til en jubilant der det er jentene i gjengen som kjenner jubilanten og mennene er med som vedheng i selskapet, så syns jeg ikke nødvendigvis single jenter skal betale halvparten av "par"-jenter. Hvis det ikke er spleiselag, så vil jeg bruke like mye penger på en venninnegave uavhengig om jeg var single eller i par.

For meg avhenger det altså av hvem som har relasjonen.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 19:55   #10
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.040
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fellesgaver far single og par, er jeg urimelig?

Men selv om man kun er "vedheng" i selskapet, så er man jo gjerne en like stor "utgiftspost" i selskapet, særlig om det er bevertning osv.

Skjønner at det er vanskelig å sette en helt eksakt grense her, når det gjelder gaver så avhenger det jo også av hvor god råd folk har.

En enkel løsning for single som føler at det blir litt urettferdig er jo selvsagt å ikke bli med på spleisegaver. :Rema1000:

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 20:01   #11
Timar
Klar
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.639
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fellesgaver far single og par, er jeg urimelig?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Men selv om man kun er "vedheng" i selskapet, så er man jo gjerne en like stor "utgiftspost" i selskapet, særlig om det er bevertning osv.
:

Jo, men størrelsen på en gave gitt til en venninne vil for meg være avhengig av relasjon og type happening, ikke forventet bevertning i et selskap. I et bryllup er det kanskje mer nærliggende å tenke på kuvertpriser, men det er jo en veldig formell setting.

Men enig i at hver situasjon vil bli vurdert individuelt. Og for å svare på det du egentlig spør om, nei, vi har ikke diskutert dette i venninnegjengene, men jeg registrerer at på bryllupsgaver så tar single det som en selvfølge at de spleiser med halvparten av summen et par bidrar med. Og for andre settinger, feks babygaver, så deler vi summen på antall venninner.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 08:59   #12
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fellesgaver fra single og par, er jeg urimelig?

Man gir halvparten om man er singel, eller man spleiser med en sum per hode og ikke per boenhet. Man har uansett som regel mer boutgifter som singel enn hva man har som et par totalt sett, så syntes det er spesielt om man må gi like mye som to personer som spleiser.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 09:03   #13
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.942
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fellesgaver fra single og par, er jeg urimelig?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det kommer an på hvem gaven er til og hvem som deler. Søsken som deler gave til foreldre = delt på antall søsken uavhengig av partnervedheng. Vennegjeng = deler på antall hoder uanvhengig av sivilstatus. Sånn ca tenker jeg.

Sånn er det her også.

Og jeg tror ikke jeg hadde så veldig mye dårligere råd enn søsteren min da jeg var singel og barnløs og hun hadde hus, tre barn, studielån osv.

__________________
♥ Storebror, des. 2010 Lillesøster, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 09:04   #14
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.040
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fellesgaver fra single og par, er jeg urimelig?

Ja, jeg tenker også det Joika. Om det er seks personer (to par og to single) som spleiser på en gave til en person, så er det jo litt merkelig om to av disse personene skal sponse gaven for to andre kun fordi de er i et par?

Da foretrekker jeg som singel heller å bruke samme sum på en egen gave rett og slett.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 09:05   #15
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.040
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fellesgaver fra single og par, er jeg urimelig?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Sånn er det her også.

Og jeg tror ikke jeg hadde så veldig mye dårligere råd enn søsteren min da jeg var singel og barnløs og hun hadde hus, tre barn, studielån osv.

Det er ikke alle single som er barnløse, husløse og uten studielån altså!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 09:06   #16
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fellesgaver fra single og par, er jeg urimelig?

jeg tenker at man deler per hode.

Synes i det hele tatt det å bli sett som par i stedet som person(er) er ganske rart.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 09:06   #17
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.120
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fellesgaver fra single og par, er jeg urimelig?

Vi har alltid delt beløp på antall hoder, betaler mannen og jeg 500,-, så betaler mamma 250,-. Det er mest rettferdig syntes jeg. For meg er det en selvfølgelighet. Hvilken relasjon man har til mottaker syntes jeg er uvesentlig.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 09:06   #18
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.942
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fellesgaver fra single og par, er jeg urimelig?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Det er ikke alle single som er barnløse, husløse og uten studielån altså!

Neida, nå har jeg jo vært singel med både barn og studielån jeg altså, men jeg tenkte på min situasjon spesielt. Nå er vi blitt foreldreløse, så nå er det ikke noen problemstilling lenger.

__________________
♥ Storebror, des. 2010 Lillesøster, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 09:07   #19
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.690
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fellesgaver fra single og par, er jeg urimelig?

Det Joika sier.

I vår familie har vi f.eks. spleiset på gave til mora vår, og delt på antall hoder (barn og svigerbarn) fordi også svigerbarna har en langvarig relasjon der. Tror ikke jeg ville regnet en evt. ny kjæreste/"svigerbarn" som ikke (enda) bor sammen med en av oss med i dette. Men den situasjonen har vi igrunnen ikke vært i ved runde dager i familien.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 09:11   #20
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.942
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fellesgaver fra single og par, er jeg urimelig?

Mannen og jeg har forresten separat økonomi, og jeg kjøper gaver til min del av familien og han til hans del. Siden hans del består av kun foreldrene hans, og min del består av søster med fire barn og mann, blir det jo dyrere for meg, men jeg ser ikke helt at det skulle være problematisk på noen måte. Man må jo legge seg på et nivå man har råd til uansett.

__________________
♥ Storebror, des. 2010 Lillesøster, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no