Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er det "rareste" du har spist?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-06, 14:29   #1
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Hva er det "rareste" du har spist?

Jeg har spist selvfisket piraya i Amazonas!


Sist redigert av cilen : 21-11-06 kl 15:09.
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:54   #2
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det "rareste" du har spist?

Flue! (dog ufrivillig!)

Men ellers har jeg frivillig spist froskelår, og det var fantastisk, helt utrolig, sinnsykt godt! Froskelår er vel ikke så forferdelig "rart", men litt utenom det vanlige er det vel?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:57   #3
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det "rareste" du har spist?

[quote=Nabojenta;115237]Flue! (dog ufrivillig!)

quote]
Ja, det har jeg å ufrivillig fått servert på motorsykkeltur!! hihi Froskelår er vel nesten som kylling, er det ikke??

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:59   #4
Cielo
Superduperaktiv
 
Cielo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 685
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Sv: Hva er det "rareste" du har spist?

Det må være kenguru, tror jeg.
Kanskje ikke så rart i seg selv, men det var uventet å finne det på menyen på en liten restaurant langt ute på landsbygda i Loire i Frankrike.

Det var forresten ikke spesielt godt.

Cielo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:06   #5
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det "rareste" du har spist?

Jo, jeg har jo smakt Bjørnekjøtt! Mannen bestilte det på restaurant i Estland.. Det var godt!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:09   #6
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det "rareste" du har spist?

Helstekt lundefugl...

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:11   #7
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det "rareste" du har spist?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Helstekt lundefugl...

Er ikke de fredet?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:11   #8
Cielo
Superduperaktiv
 
Cielo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 685
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Sv: Hva er det "rareste" du har spist?

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Jo, jeg har jo smakt Bjørnekjøtt! Mannen bestilte det på restaurant i Estland.. Det var godt!

Har også smakt det, og det var veldig godt!

Cielo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:13   #9
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det "rareste" du har spist?

:hm: Det rareste må vel være skive med brunost og nugatti
Dvs, jeg smakte bare.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:15   #10
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det "rareste" du har spist?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Er ikke de fredet?

Stemmer det. Men hun jeg fikk dem hos er islandsk, og der er de ikke freda.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:15   #11
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er det "rareste" du har spist?

Nå føler jeg meg veldig kjedelig! Kommer ikke på én eneste rar ting jeg har spist!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:22   #12
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er det "rareste" du har spist?

Glassmanet - i Kina.

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:23   #13
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det "rareste" du har spist?

Jeg har ikke spist så mye rart, tror jeg. Eller, en del sushi-ting er kanskje litt rare, som sjøpinnsvin og slikt, eller rått hvalkjøtt?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:24   #14
Svaggen
Aktiv
 
Svaggen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 189
Svaggen er litt kul
Standard

Sv: Hva er det "rareste" du har spist?

Antilope og froskelår. Så veldig rart er det vel kanskje ikke, men jeg har bare spist det en gang.

__________________
Mamma til tre
Svaggen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:26   #15
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det "rareste" du har spist?

Strimlet svinemagesekk på en meget enkel kinesisk veikro. Det var ikke særlig godt.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:27   #16
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Hva er det "rareste" du har spist?

Er desverre ikke så bereist, så noe særlig mye "rart", har jeg ikke spist. Men, sambo reiser mye, og han har spist hund , en gang han var i Kina.

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:29   #17
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er det "rareste" du har spist?

Sprøstekte griseører, tapa i Extremadura.
Krokodillekjøtt, i Australia. Smakte som en mellomting av kylling og hvit fisk. Merkelig.
En slags innvollsgryte på gata i Mexico. Ikke å anbefale - hverken konsistens- eller smaksmessig.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:33   #18
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det "rareste" du har spist?

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Glassmanet - i Kina.

kult! Smakte det bare vann eller?

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:38   #19
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det "rareste" du har spist?

Er marsvin rart? Det serveres iallefall i Equador. Haggis er ikke særlig rart. Men rått strimlet hvalkjøtt som de serverer (serverte?) som forrett på Sushi Nam Kang i Oslo syns jeg er ganske rart.

Ben "mye rar gatekjøkkenmat nattestid også" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:44   #20
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det "rareste" du har spist?

Ja, jeg så de solgte marsvin på marked i LaPaz. Stakkars, det så skikkelig fælt ut. Grilla, med hue på og bena rett ut.. så nesten ut som små mennesker. De spiste IKKE jeg..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no