Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

… men man skal jo ikke klage på varmen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-09, 09:53   #21
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Jeg rømmer til stranda, og da overlever jeg. Koser meg til og med.

Ellers syntes jeg det er pyton på dagen, men deilig på kvelden.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 09:54   #22
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Tåtti!

Jeg prøver å tenke at jeg har rett til å leve i denne varmen, jeg også, på mitt vis. F.eks. har jeg både rett til å være blåhvit, å oppholde meg mest mulig innendørs, å nekte å spise ute, å tilbringe dagen på kjøpesenter etc. Jeg lurer også litt på om jeg ikke har rett til å fike til folk som synes jeg burde være på stranda.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 09:57   #23
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Man burde ikke være på stranda hvis man ikke vil, men det gjør dagen mer overkommelig syntes jeg. Man får kjølt seg ned med jevne mellomrom, sitter og skravler og leker med barna. Koselig.

Jeg hadde ikke likt om det var som dette i maaaaaange uker, men noen få er helt fint. Men ble faktisk litt lettet over at dagen i dag syntes å bli litt grå og litt mindre kokende.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 09:57   #24
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Og jeg forbeholder meg retten til å klage på været til vinteren også. Det må ikke være enten-eller.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 09:59   #25
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Etter klokka ti er det nå deilig på balkongen vår. Ti på kvelden. Ellers har jeg en baby som koker, som nesten ikke vil spise, og som slett ikke vil sove, så jeg vil få legge inn en liten klage jeg óg. Jeg kan jo ikke ta henne med meg å ligge å duppe på en flytemadrass i Nøklevann hele dagen heller.

Sånn ellers kunne jeg overlevd denne varmen jeg altså. Normalen er at jeg har en fin-fin arbeidsplass med aircondition og muligheten for å stå litt i sola i pausene mine, og når jeg kommer hjem kan jeg gå til Nøklevann på femten, tyve minutter og ligge der og jobbe på "rosinskillsa" mine.

Men jeg synes litt synd på min varme baby og hennes trøtte mor akkurat nå.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:00   #26
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Tåtti!

Jeg prøver å tenke at jeg har rett til å leve i denne varmen, jeg også, på mitt vis. F.eks. har jeg både rett til å være blåhvit, å oppholde meg mest mulig innendørs, å nekte å spise ute, å tilbringe dagen på kjøpesenter etc. Jeg lurer også litt på om jeg ikke har rett til å fike til folk som synes jeg burde være på stranda.

Det er det jeg føler litt og. Man MÅ liksom elske stranden. Man må elske å være ute hele dagen. Hvis ikke blir du sett litt rart på. Føler jeg.
Vuderer å flytte til Bluen om sommeren.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:02   #27
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Men hadde dere likt stranden om dere var alene der?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:02   #28
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Avslappende på stranden?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:03   #29
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Jeg klager litt på manglende nattesøvn. Det gjør det alt for fristende å legge seg til å sove her på kontoret, her er det nemlig air conditioning og nydelig sovetemperatur.

Ellers koser jeg meg med mye bading og strandliv og dusjer i kaldt vann om det kniper. Det er deilig at det er sommer.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:06   #30
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Jeg elsker sol, sommer, varme og strand! Jeg forventer da virkelig ikke at alle andre liker det samme som meg. Hvis man ikke liker å være på stranden så drar man ikke dit. Et spørsmål om man skal på stranden er ikke nødvendigvis en formaning om at man burde.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:09   #31
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Men hadde dere likt stranden om dere var alene der?

Jeg hadde nok mistrivdes litt mindre, men det er fremdeles sterk sol og klam varme likevel. Takke meg til båtlivet med deilig bris og sjøvann lett tilgjengelig uten stekende sol.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:09   #32
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.752
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Jeg skjønner at det kan være slitsomt for noen med varmen ja.

Jeg har det helt fint, sover godt med dynen min om natten også.
I går observerte jeg en dame med ganske så mye klær på, på stranda og da kom jeg til å tenke på en annen tråd her inne ja.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:10   #33
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.752
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Jeg liker godt stranda når jeg ikke har med meg turbounger.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:11   #34
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Jeg liker meg på stranda jeg, så lenge det ikke er over 25 grader. Og det ikke er for mange mennesker der. Og jeg får ligge i fred og nyte en god bok og ha noe god drikke ved siden av meg. Og noen andre passer på ungene. :kravstor:

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:13   #35
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Sannsynligvis varer denne hetebølgen mye kortere enn vinteren, så for oss som elsker sommeren og hater kulda vinner dere uansett.

Men jeg kan virkelig anbefale aircondition til dere som plages om natten. Kjøp en som skal stå på gulvet med hjul, da kan dere bruke den noen timer på ettermiddag/kveld på barnerommene og avkjøle litt der før de legger seg og ha den på eget soverom om natten.
Deilig å kunne ta et lite avbrekk midt på dagen også, den er virkelig verdt hver eneste krone. Det er lov å gjøre livet litt enklere for seg selv.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:15   #36
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.


Jeg prøver å tenke at jeg har rett til å leve i denne varmen, jeg også, på mitt vis. F.eks. har jeg både rett til å være blåhvit, å oppholde meg mest mulig innendørs, å nekte å spise ute, å tilbringe dagen på kjøpesenter etc. Jeg lurer også litt på om jeg ikke har rett til å fike til folk som synes jeg burde være på stranda.

Jeg synes strandpress burde straffes med gjeddedask.

Jeg er så ufattelig enig. Jeg holdt på å ta en klagetelefon til nrk for noen år siden da meterologen snakket om det deilige været som skulle komme. Meterologen skal holde seg til fakta. "Deilig" er subjektivt, så jeg ble pisse sur.

Jeg holdt dessuten på å klikke av en frisør jeg var hos i fjor som ikke kunne fatte hvorfor de hadde kunder den uka, for været var jo så fiiiiint, og hun hadde aaaaaaldri villet gå til frisør på en sånn dag og hun spurte og grov om hvorfor det var så nødvendig at jeg klippet meg akkurat den dagen, og om ikke jeg visste at jeg kunne avbestille helt fram til samme dag, osv. osv, osv. :fortsatt irritert:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:17   #37
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg liker meg på stranda jeg, så lenge det ikke er over 25 grader. Og det ikke er for mange mennesker der. Og jeg får ligge i fred og nyte en god bok og ha noe god drikke ved siden av meg. Og noen andre passer på ungene. :kravstor:


Noe sånt ja.

Nære vannet, en liten bris, gjerne hodet i skyggen, ingen å passe på, en god bok, kjølebag med drikke, ingen hunder eller bråkete ungdommer og helst ikke tang og tare. DA er det greit å være på stranda.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:19   #38
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Noe sånt ja.

Nære vannet, en liten bris, gjerne hodet i skyggen, ingen å passe på, en god bok, kjølebag med drikke, ingen hunder eller bråkete ungdommer og helst ikke tang og tare. DA er det greit å være på stranda.

Den perfekte strandopplevelsen.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:20   #39
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmen

Jeg vil reise på stranda med Adrienne og Divine.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:20   #40
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

helst ikke tang og tare.

Jeg elsker tang og tare! Og svaberg mot friskt vann i havgapet. Det må bare være varmt nok vann til å bade, og det var det faktisk også i går. Kan ikke huske at jeg har opplevd det i juni før.

Men i byen, der var det i varmeste laget.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no