Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vil du ha søndagsåpne butikker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Vil du ha åpne søndagsbutikker?
Nei 115 51,80%
Ja, men matbutikker holder 52 23,42%
Ja, men ikke matbutikker 0 0%
Ja, alt 48 21,62%
Jeg har ikke tatt stilling 5 2,25%
Gulrot 2 0,90%
Deltakere: 222. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-15, 20:11   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vil du ha søndagsåpne butikker?

Jeg tror personligen at jeg skulle synes det var veldig flott med søndagsåpne matbutikker så at jeg kunne gjøre storinnkjøp av mat på søndagen og så f.eks. forberede ukens mat med kanskje langkok og langsteking etc. Rolig handling uten det stresset som er på lørdager da man skal fikse alt på en dag. Det hadde jeg likt. Resten av butikkene kan godt være stengt for min del.

Jeg er oppvokst i et land der det er åpne matbutikker på søndager og det var veldig deilig. I tillegg skapte det flere arbeidsplasser spesielt for ungdom som det var underskudd på. Hva med deg?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no