Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken kjøkkenmaskin til maks 2500?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-16, 11:04   #1
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken kjøkkenmaskin til maks 2500?

Vurderer å gi bort kjøkkenmaskin i julegave, men vil ikke betale mange tusen.

Noen som har erfaring med kjøkkenmaskiner til under 2500 kr?

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 12:46   #2
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.203
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenmaskin til maks 2500?

Jeg vurderer BRAUN KM3050. Min gamle kjøkkenmaskin fra midten av 90-tallet er i ferd med å ta kvelden. Det er en tidligere versjon fra Braun, og jeg har vært godt fornøyd med den. Den er ikke så tung så det er lett å løfte den ut og inn av skapet.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 12:55   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenmaskin til maks 2500?

KOmmer an på hva den skal brukes til. Jeg har en oth nordica Hercules tror jeg - den kostet i underkant av 2000. Funker helt fint på gjærdeiger, men ser at jeg velger mikser når jeg skal lage kake f.eks.

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 12:58   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenmaskin til maks 2500?

Kenwood Major Classic: http://www.elkjop.no/product/hjem-og...enmaskin-km615

Jeg hadde den før og den er veldig god. Sett bort i fra hvis man vil lage veldig, veldig store gjærdeiger, men da må man uansett ut av det prissegmentet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 16:52   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenmaskin til maks 2500?

Jeg kjøpte nettopp en Bosch Mum etellerannet. Rød og fin, ikke for mye tilbehør og dill med, bare eltekrok, visp og grønnsak-kutter. Går fint å bake to brød i den ihvertfall, mener det står 1,5 kg mel i bruksanvisninga. Jeg har bare prøvd sånne ferdige melpakker hittil.

Trenger ikke være stor og fancy Kenwood hvis det er en liten husholdning.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 17:25   #6
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenmaskin til maks 2500?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Kenwood Major Classic: http://www.elkjop.no/product/hjem-og...enmaskin-km615

Jeg hadde den før og den er veldig god. Sett bort i fra hvis man vil lage veldig, veldig store gjærdeiger, men da må man uansett ut av det prissegmentet.

Jeg laget deig på totalt 3,2 kg i dag i kenwooden som linkes til. Kan ikke stå å jobbe lenge men klarte fint røre deigen (glutenfritt)

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 18:26   #7
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenmaskin til maks 2500?

Coop obs hadde ein litt mindre Kenwood med masse tilbehør til omtrent den prisen akkurat nå.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 20:51   #8
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenmaskin til maks 2500?

Jepp, det var det medlemstilbudet hos Coop som fikk meg til å google en søndagskveld, og da fant jeg ut at Bosch'en var et bedre valg. Coop-Kenwooden hadde jevnt over ganske dårlige brukeromtaler på nett.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 21:09   #9
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenmaskin til maks 2500?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg kjøpte nettopp en Bosch Mum etellerannet. Rød og fin, ikke for mye tilbehør og dill med, bare eltekrok, visp og grønnsak-kutter. Går fint å bake to brød i den ihvertfall, mener det står 1,5 kg mel i bruksanvisninga. Jeg har bare prøvd sånne ferdige melpakker hittil.

Trenger ikke være stor og fancy Kenwood hvis det er en liten husholdning.

Jeg hadde en sånn i mange år og var veldig fornøyd.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 21:17   #10
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.203
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenmaskin til maks 2500?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg kjøpte nettopp en Bosch Mum etellerannet. Rød og fin, ikke for mye tilbehør og dill med, bare eltekrok, visp og grønnsak-kutter. Går fint å bake to brød i den ihvertfall, mener det står 1,5 kg mel i bruksanvisninga. Jeg har bare prøvd sånne ferdige melpakker hittil.

Trenger ikke være stor og fancy Kenwood hvis det er en liten husholdning.

Kan alle delene vaskes i oppvaskmaskinen?

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 21:19   #11
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenmaskin til maks 2500?

Jepp. Stor fordel.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 21:21   #12
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.203
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenmaskin til maks 2500?

Og enda billigere her: https://www.kitchenone.no/produkt/bo...joekkenmaskin/ Kanskje jeg rett og slett skal kjøpe den?

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no