Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Sportsklær som ikke avgir mikroplast?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-17, 18:33   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sportsklær som ikke avgir mikroplast?

Finnes det bra og funksjonelle sportsklær som er i naturmaterialer og ikke polyester? Jeg har blitt oppmerksom på dette nå i det siste, men er glad i tights og treningstopp når jeg skal svette. Finnes det alternativer? Ull går fint ute om vinteren, men ikke inne på senter og generelt når det er varmt.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-17, 19:43   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sportsklær som ikke avgir mikroplast?

Det finnes både topper og tights i både bomull og bambus. Run&relax har noe:
https://www.runandrelax.com/shop/und...eautiful-black
https://www.runandrelax.com/shop/und...k-grey-melange
Finnes mer der også, men orker ikke lime inn alt.

Libe har noe, som i tillegg er rettferdig laget: https://www.etiskmote.no/categories/trening

Fint å tenke over slikt, men husk at kjøper du f.eks bomull, velg i det minste øko. Dyrking av bomull sliter enormt på miljøet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-17, 20:13   #3
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sportsklær som ikke avgir mikroplast?

Takk. Har du prøvd mm oe av det? Hvordan holder det fasong etc i forhold til vanlig treningstøy?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-17, 20:13   #4
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.975
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sportsklær som ikke avgir mikroplast?

Vet du sier ikke ull, men vil allikevel nevne kolleksjonen Tikse fra Kari Traa. Jeg har t-skjorte og singlet i dette, og det ser ut som jeg foretrekker det foran alt annet. Det er tynn merinoull, veldig myk og tynn og god. Men så skal det sies at jeg uansett alltid kaster trøya når jeg blir varm og trener kun i sportsBH (trener hjemme ...).

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no