Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Uff, utbygging igjen ...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-16, 21:35   #1
lillemy01
Erfaren
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 800
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Uff, utbygging igjen ...

Altså da er jeg her igjen sukk.... Nå har vi sent planene til arkitekten og der skall han lage tegninger. Mens her i heimen krangler min kjære med meg fordi han mener vi ikke trenger to store bad. Kan noen komme med argumenter for og i mot? Vi har altså tre barn. Per dags dato har vi ett frimerke stort bad, bokstavelig talt. Det er kun en person som kan være på badet om gangen fordi det er for lite. Jeg driver med utstillingshunder med pels og trenger sårt ett større sted å vaske de i tillegg ønsker jeg meg ett badekar og en dusj. Vi har per dags dato også kun ett toalett som jo er smått med den mengden mennesker som bor her. Kan dere komme med noen for og mot argumenter i tillegg er det jo krangel om vaskerom det var jo det dummeste han noen gang hadde hørt er jeg virkelig så på bærtur der og ta det knøttlite eksisterende badet om til vaskerom ???hjeeelp

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 21:47   #2
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uff utbygging igjen ...

Jeg ville hatt vaskerom med mulighet til hundestell der.
Et stort bad holdt for vår familie, og et ekstra lite bad (vi brukte aldri dusjen der nesten).

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 21:47   #3
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.683
Blogginnlegg: 17
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uff utbygging igjen ...

Er tanken å ha to fullverdige bad med dusj/badekar og do?

Vi er til tider mange, og for oss er det ok med ett stort bad med "alt" og et separat toalett. Hvis du kan ha dusjmuligheter på vaskerommet vil det være nok?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 21:49   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uff utbygging igjen ...

Jeg kan ikke skjønne at man må ha to store bad, selv om jeg godt kan skjønne ønsket om to bad når man er fem personer, og jeg skjønner også ønsket om å prioritere at ett av dem er større, når man har hund i tillegg. Jeg ville nok sagt at det holdt i massevis med ett stort bad, og at det godt kunne fungere som vaskerom i tillegg, hvis det kniper.

Men dette er jo helt avhengig av hvor mye plass dere har og hvor mye penger dere har til rådighet. Hvis plass og penger strekker til, så er det jo bare å kjøre på. Hvis man mangler enten plass, penger eller begge, kan jeg ikke skjønne at man ha to store bad i tillegg til vaskerom, nei.

(Men igjen, hvis det bare er du som vasker klær, så hadde jeg ikke latt mannens stemme telle like mye i spørsmålet om vaskerom. Akkurat som jeg ikke hadde latt din stemme telle like mye i forhold til antall rom og størrelse på dem, hvis det bare er han som skal finansiere moroa. Sånn for å illustrere at en sak kan ha veldig mange sider.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 21:52   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uff utbygging igjen ...

Sånn til sammenligning så er vi fire personer på to små bad (mindre enn 4 kvm hver). Nå river vi det ene og erstatter det med et toalettrom i stedet. Man klarer seg stort sett på den plassen man har til rådighet, er min filosofi.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 22:03   #6
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uff utbygging igjen ...

Vi er fem og har to store bad. Det hadde vært mye mer krangel og ufred her i huset om vi ikke hadde det. Vi har vaskerom i tillegg og jeg ville ikke vært noen av rommene foruten. Man KAN sikkert greie seg med mindre, men er det plass og dere har råd kan jeg garantere deg at du ikke vil synes det var en dum idé når rommene er på plass. Vi har for øvrig også hver sin varmtvannstank til de to badene og det er veldig deilig.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 22:04   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uff utbygging igjen ...

Vi har et knøttlite bad og vaskerom, og holder på å lage et nytt bad i sokkelen. Det lille badet skal da forbli lite med dusj og toalett. Det tenker jeg dekker våre behov i alle fall. Jeg hadde ikke hatt noe behov for to store bad.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 22:06   #8
lillemy01
Erfaren
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 800
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Sv: Uff utbygging igjen ...

ok takk forinnspill. Det er kun jeg som vasker klær ja og jeg syntes vaskerom hadde vert veldig kjekt. Det ene badet skulle bare være dusj og do mens det andre skulle være stor med badekar og dusj. Jeg tenkte egentlig å ha vaske muligheter på vaskerommet til hundene. Da jeg er uendelig lei rot det er rot overalt da det ikke plass nok.

Men om dere skulle velge påbygning hva hadde dere syntes var veldig viktig?

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 22:10   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uff utbygging igjen ...

Vaskerom er gull synes jeg da. Det hadde stått høyt på lista hvis jeg ikke hadde hatt det. Siden vi bare har et bad med toalett så savner jeg i alle fall et toalett til.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 22:10   #10
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uff utbygging igjen ...

Et stort bad (med både dusj og badekar slik at man kan vaske to samtidig) og et skikkelig vaskerom er vår løsning. Pluss en ekstra do. Vi er seks pluss to hunder. Uten vaskerom hadde jeg neppe vært gift i dag

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 22:14   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uff utbygging igjen ...

Jeg savner mer en ekstra do enn en ekstra dusj nå som jeg har vaskerom.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 22:14   #12
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uff utbygging igjen ...

Jeg er veldig glad for at vi har to fullverdige bad. Man klarer seg selvsagt fint uten, men det er veldig praktisk og deilig å ha og noe jeg ville prioritert.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 22:14   #13
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uff utbygging igjen ...

Jeg synes du har mange gode argumenter, tre barn som blir tenåringer med større behov for dusjing og privatliv er et godt argument og særlig hvis du driver med hund er et vaskerom med hundedusj særlig praktisk. For meg er vaskerom veldig viktig og når vi pusset her når vi flyttet inn ble mindre kjøkken og plass til vaskerom istedenfor prioritert. Og man kan aldri få for mange toalett. Min far angret etterhvert at han nektet to bad, han ble til slutt bedt av min mor om å bommelomme på jobb...

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 22:18   #14
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uff utbygging igjen ...

Eget vaskerom med mulighet for hundevask og stell ville jeg hatt. Så et stort bad, samt et lite bad med toalett og dusj. Enig i at man nok ikke trenger to store bad. Et annet alternativ er å ha to bad der det ene er kombinert bad og vaskerom, men personlig foretrekker jeg å ha det separat. (Greit å ha rotet på et eget rom).

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 22:21   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uff utbygging igjen ...

Vi er tre og har to passe store bad (et med dusj og det andre med badekar) samt vaskerom. Vaskerommet er gull verdt, jeg ville ikke vært foruten. Om noen år tenker jeg å hive ut badekaret og sette inn en dusj der.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 22:50   #16
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uff utbygging igjen ...

Da vi bygde så hadde vi bare ett barn, men så jo for oss flere, så dette med bad var høyt prioritert. Dvs, vi tenkte vel mest på dette med å ha mer enn ett do i huset, og da hvorfor ikke legge inn et bad i samme slengen.

Løsningen ble ett stort bad på hovedplan. Her har vi dobbel vask, badekar, do og hyller til klær, kosmetikk etc. Oppe har vi et mindre bad med enkel vask, dusj og do.

Vi er nå 4 personer i hus, og jeg er veldig glad vi gikk for denne løsningen.

I kjelleren har jeg et greit vaskerom. Ble ikke helt som jeg så for meg da vi tegnet, siden varmtvannsbereder og alt mikk-makket til den varnnbårne varmen i huset tok mer plass enn jeg forutså, men jeg har god plass til vask og tørk.

Hadde jeg skullet bygge i dag, så hadde jeg også valgt to bad, samt et stort og funksjonelt vaskerom.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 22:53   #17
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uff utbygging igjen ...

Forutsatt at man har råd, så høres det jo kjekt ut med to bad og vaskerom. Jeg hadde dog ikke ofret husfreden for to bad, men vaskerom kunne jeg ha gått i krigen for.

(Vi er seks, vi har to store bad, separat vaskerom og et toalettrom, og ja, det er kjekt, selv om det selvfølgelig ikke er nødvendig. Jeg holdt på å klikke da vi pusset opp og bare hadde det ene badet, dvs en do. Jeg følte at vi levde i en evigvarende dokø.)

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 03:23   #18
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uff utbygging igjen ...

Vi har et bad og er 5 personer, så vet akkurat hvordan det er å være mange på et

Jeg ville dog ikke prioritert to store bad. Kostnaden alene er nok til å rynke på nesen, men jeg ser heller ikke behovet når man kan få til mer plassbesparende løsninger.

Skulle jeg valgt så hadde jeg nok gått for et hovedbad med dusj, badekar og toalett.

Og så hadde jeg valgt et gjestetoalett for seg (det mangler vi pr i dag og det skulle jeg gitt mye for ).

Til slutt hadde jeg valgt et kombinert vaskerom med mulighet til stell for hundene dine. Her kan dere jo også sette inn et dusjkabinett og et toalett om dere ønsker det, som en slags tilleggsløsning om det blir mye kø på badet. Det kan jo f.eks. avdeles også, om det er ønskelig, dog hadde jeg ikke langt inn kronasjene til et fullt flislagt bad, men heller valgt rimeligere varianter (men absolutt pene) som er enkelt å rengjøre (tenker f.eks. på hundeholdet - mye enklere å vaske over et helt glatt gulv med belegg enn masse riller/fuger på fliser?).

Du skriver egentlig ingenting om hva tilbygget skal inneholde annet enn bad og vaskerom? Hva trenger dere? Soverom? Stue? Hvilke behov har dere og hvor stort areal har dere fra før og hvor mye skal dere bygge ut? Har dere et fast budsjett? To flislagte bad med varmekabler koster fort mye over halvmillionen...

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 04:59   #19
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Uff utbygging igjen ...

Hvis man i utgangspunktet ser behov for tre rom (vaskerom, bad, bad), og også har lyst på et sted og stelle hundene, og med tanke på at mannen ikke er spesielt gira på hverken på to fulle bad, eller på vaskerommet i tillegg så tror jeg at jeg hadde vurdert å legge frem dette som alternativ.

- Stort bad, fullstendig, med badekaret du ønsker deg
- Vaskerom med dusjkabinett og plass til å stelle hund
- Lite toalett

Argumenter
- Når man er mange i huset, så kan er et ekstra toalett gull verdt, og det kan være en fordel at tilgangen på toalettet ikke er avhengig av om andre dusjer/steller hund/vasker klær.
- Eget vaskerom er gull verdt (jeg savner det så mye at jeg nesten gråter av tanken!), og hvis han ikke vil prioritere vaskerom, så kan han ta fullt ansvar for klesvask OG å sørge for at både de rene og de skitne klærne ikke hoper seg opp og ligger strødd rundt der de ikke skal være, selv.
- Hvis man senere skal selge huset, så vil både eget vaskerom og to bad/toaletter definitivt være med på å trekke prisen opp.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 08:12   #20
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.184
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Uff utbygging igjen ...

Vaskerom er deilig, helst i samme etasje som soverommene.

2 store bad er kanskje er ikke tvingende nødvendig, men akk så deilig praktisk. Mye mindre kø om morgenen i forhold til å dusje. Med 5 i familien bør man ha minst 2 wc, gjerne 3.

Vi har et stort bad, romslig vaskerom samt et dusjbad som er minimalistisk plassmessig men har stor nytte. Skulle jeg ha kjøpt et husvære hadde jeg tenkt minst 2 bad pluss vaskerom hvis husværet har mer enn 2 soverom. Hadde nok ikke vurdert eiendommer uten dette.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no