Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Damer shopper i 8 år (Forbruker.no)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-06, 22:53   #1
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Damer shopper i 8 år (Forbruker.no)

Hva tror dere om denne undersøkelsen?
http://forbruker.no/pengenedine/peng...cle1552084.ece

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 23:16   #2
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Damer shopper i 8 år

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Hva tror dere om denne undersøkelsen?
http://forbruker.no/pengenedine/peng...cle1552084.ece

Den tror jeg nok på ja!
Går til tider alt for mye på shopping, skal egentlig ikke ha noe, men kommer hjem med for mange bæreposer!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 23:17   #3
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Damer shopper i 8 år

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Den tror jeg nok på ja!
Går til tider alt for mye på shopping, skal egentlig ikke ha noe, men kommer hjem med for mange bæreposer!

He he, kjenner meg igjen ja.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 23:27   #4
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Damer shopper i 8 år

En god unskyldning må det jo være at det er jeg som handler inn stort sett alt her i huset. (med unntak av mat, da er gjerne mannen min med også)

For et par uker siden var jeg på Strømmen Storsenter. Var der kun 45 minutter og jammen rakk jeg å handle myyye på den tiden. Mange bæreposer ble det i allefall.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 23:11   #5
Solen
Tusenkunstner
 
Solen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 538
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Sv: Damer shopper i 8 år

Kjenner meg ikke helt igjen nå, men det har sikkert sammenheng at jeg mottar studielån, og det er ikke mye.

Solen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 23:13   #6
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Damer shopper i 8 år

Nåvel, jeg setter omtrent aldri mine bein i dagligvarebutikken (mannens oppgave), og jeg bruker ikke særlig mye tid i andre butikker heller. Drømmen min er å shoppe ALT på Internett. Har de forresten tatt med Internett?

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 19:23   #7
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Damer shopper i 8 år

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg tror jeg trekker ned gjennomsnittet veldig.

Shopping

Kunne ikke vært mer enig. jeg trekker også snittet ned, føler jeg.
Blir helt ogav å måtte ut og shoppe.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 20:47   #8
snus
Fullverdig medlem
 
snus sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 39
snus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Damer shopper i 8 år

Trekker nok ned en del jeg og for jeg hater å shoppe så i år har jeg tenkt til å handle det meste på nett eller sende gubben ut

__________________
snus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 21:01   #9
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.097
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Damer shopper i 8 år

Jeg trekker nok opp gjennomsnittet. Et av kjælenavnene mannen har på meg er "shoppingmonster" .

Jeg får energi og blir i godt humør av å shoppe .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no