Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Valg 07, har du bestemt deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du bestemt deg?
Selvsagt, jeg skal stemme RV 3 2,24%
Selvsagt, jeg skal stemme SV 29 21,64%
Selvsagt, jeg skal stemme AP 27 20,15%
Selvsagt, jeg skal stemme V 13 9,70%
Selvsagt, jeg skal stemme SP 3 2,24%
Selvsagt, jeg skal stemme Krf 2 1,49%
Selvsagt, jeg skal stemme H 19 14,18%
Selvsagt, jeg skal stemme Frp 5 3,73%
Jeg skal stemme annet parti enn nevnte over 1 0,75%
Nei, jeg tviler fortsatt jeg.... 32 23,88%
Deltakere: 134. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-07, 14:46   #21
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Jeg har bestemt meg, og det blir SV
(ved forrige kommunevalg fikk jeg ikke stemt på dem for de hadde GLEMT å legge ut valglister!!!!)

Hrmph!

Kan resultatet bli godkjent da hvis det stemmer?
Da kan jo antisympatisører for for eksempel FrP bare fjerne alle disse stemmesedlene, og vips, får de nesten ingen stemmer.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 15:03   #22
~froggie~
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 83
~froggie~ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Hakke peiling. Får se når den tid kommer.

~froggie~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 15:25   #23
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Kan resultatet bli godkjent da hvis det stemmer?
Da kan jo antisympatisører for for eksempel FrP bare fjerne alle disse stemmesedlene, og vips, får de nesten ingen stemmer.

Det var SV som hadde glemt å melde kommunevalg-listene (eller hva de nå gjør) i tide, så de fantes rett og slett ikke.

  Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 16:13   #24
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Nei, jeg har ikke bestemt meg. I vår lille kommune går det mer på person og sak enn parti, og jeg er derfor usikker. Normalt ville jeg stemt Ap, men jeg synes ikke noe om han som står øverst på lista. Det kan derfor hende at det blir RV/SV eller Sp.

Dersom FrP får ordføreren, flytter jeg til nabokommunen. Helt seriøst.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 16:32   #25
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

vi har samme dilemma Liven, bortsett fra at vi ikke bor i samme kommune da.

Dersom det blir mørkeblått her, hjelper det ikke å flytte. Da må jeg finne meg ny jobb også. :ser mørkt på tilværelsen:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 16:57   #26
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nja, njei. Det står mellom SV og RV. Men plutselig i går gikk det opp for meg at nå må jeg jo tenke skolepolitikk også! Så jeg må sette meg inn i det. Jeg pleier ikke å bestemme meg rett før. Har RV, eller Rødt som de heter snart, mulighet til å få med en representant stemmer jeg på dem. Hvis det ikke er mulig i det hele tatt stemmer jeg for å holde Frp lengst borte fra noe som helst som har med makt å gjøre.

Jeg har dette dilemmaet hver gang. Har enda ikke bestemt meg, men krysset av for et av de i pollen.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 17:04   #27
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Det var SV som hadde glemt å melde kommunevalg-listene (eller hva de nå gjør) i tide, så de fantes rett og slett ikke.

Og sånne rotekopper synes du bør styre kommunen eller landet for den saks skyld?

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 17:37   #28
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Jeg er faktisk en smule usikker i fhr. kommunevalget, Fylkestingsvalget er soleklart.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 17:41   #29
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Vi skal stemme mandag. Med at vi er borte på valgdagen.
Skal stemme på de som sitter i "makta" i dag i kommunen.
Liker ikke folkene i de andre partiene *ler*

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 17:49   #30
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Det sto mellom SV og AP. Etter å ha samtalt med deres standsståere, faller valget på SV.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 17:49   #31
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Og sånne rotekopper synes du bør styre kommunen eller landet for den saks skyld?

Godt poeng.

Denne gangen er jeg virkelig i villrede. Jeg må lese mer. Hvilke partier er det for øvrig som er tilhenger av eiendomsskatten? :radikal:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 18:05   #32
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Venstre, som alltid.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 18:27   #33
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Godt poeng.

Denne gangen er jeg virkelig i villrede. Jeg må lese mer. Hvilke partier er det for øvrig som er tilhenger av eiendomsskatten? :radikal:

SV er vel den største tilhengeren av eiendomsskatt i Oslo.
Oslo-Ap har vel ikke satt dette på programmet for perioden,men Ap har vel ført velgerne bak lyset ang. dette tidligere i andre kommuner, og de borgerlige er negative.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 18:41   #34
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Jeg stemmer et annet parti en AP eller SV denne gangen. Det går på lokalsaker rett og slett. Jeg tror det må bli Venstre eller RV.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 18:50   #35
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Jeg stemmer Høyre. Som alltid.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 18:51   #36
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Jeg lurer bittelitt på V. Kun lokalt pga innsatsen for SFO.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 18:55   #37
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

AP, selvsagt. Jeg er listekandidat også, så det skulle bare mangle.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 18:57   #38
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Jeg skal stemme ja, og skal stemme AP, lokalt. Bittelitt usikker om det blir noe annet på fylkesvalget, vi får se.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 19:06   #39
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Og sånne rotekopper synes du bør styre kommunen eller landet for den saks skyld?



Er nå fire år siden nå, da, og det setter ikke sakene til side for meg.
Men var rimelig oppgitt over det, ja

  Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 19:08   #40
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Jeg har faktisk stemt allerede.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no