Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Favoritt-journalist

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-06, 20:30   #41
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-journalist

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Sambo er stor fan, og har en komplett samling av hans bøker. Akkurat nå sitter jeg og funderer på hvordan jeg skal greie å vinne i lotto slik at jeg kan greie å kjøpe en $300 limited edition med forord av Johnny Depp til han til jul.

Oi. Link? Ja ja. Nå har du jo lagt det ut her, så da kan jo ikke jeg kjøpe det likevel, for da blir det jo ikke noen overraskelse. (Vi var i NYC da Thompson skjøt seg i fjor vår, vi så nyheten på TV om morgenen, og mannen min markerte anledningen ved å ta en Bloody Mary til frokost. (Som for øvrig ble inntatt her, veldig hyggelig kafe.))

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 20:35   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-journalist

Jeg regner med at vår neste tur til USA kommer til å inneholde en tur til Woody Creek, Colorado. Forrige tur gikk til Memphis, og var min "pilgrimsreise" så det er vel bare rett og riktig at sambo får sin.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 03-12-06 kl 07:28.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 21:07   #43
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Favoritt-journalist

Siri Sundland, Sigri Sandberg og Marte Spurkland leser jeg alltid når jeg kommer over noe de har skrevet.

Jeg likte veldig godt boken boken til Marte Spurkland, "Førstedamer", som kom ut i fjor eller i forfjor. Jeg ble kjempeinspirert av de ulike livshistoriene hun hadde gravd frem. Jeg dristet meg til å nevne boken siden forfatteren egentlig er journalist!

Sigri Sandberg skriver også nært og fint med godt og enkelt språk.

Margrethe Ohlin lytter jeg også alltid til. Hun er fantastisk dyktig til å sette flomlys på urettferdighet, systemsvakheter og ikke minst til å åpne øynene våre for de kompliserte historiene som ofte ligger bak en skakkjørt skjebne.

Janne Matlarary leser jeg også. Mest fordi jeg syns forbindelser til opus dei og paven er litt spennende. Men også fordi det er interessant å høre en intelligent, kristenkonservativ stemme med ressonement som henger sammen. Som regel er jo disse stemmene ufrivillig mest komiske (ref Hedstrøm, Appelthun Sæle etc).

Og Ørjavik eller hva hun heter igjen, hun som er tidligere hodejeger som skriver i A-magasinet. Hun er herlig politisk ukorrekt og ganske modig. Jeg hadde ihvertfall aldri innrømmet at jeg ikke visste om sønnen min spilte på 7-er eller 11-er fotballag.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 01:08   #44
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Favoritt-journalist

Det er jo nevnt allerede, men Thomson raget over dem alle. Hans sportsspalte fra 18. september 2001 er et godt eksempel på det.

Ben "shoot into the darkness at anything that moves" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no