Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 2003-3000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-17, 23:08   #661
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Nei, men hun har sett hele. Er hun snurt fordi Sana er bussjef? Eller er hun fortsatt sur på Pepsimax-gjengen som sparket henne ut av bussen?

Hun har jo satset alt på at russetida og -bussen skal være hennes store arena, hvor hun virkelig skal skinne, også kupper Sana hele opplegget...

Vilde prøver jo hele tiden å bygge en fasade, opptatt av å framheve at hun kommer fra et pent hjem, med vinkvelder og det hele, sannsynligvis for å dekke over ett eller annet (fattigdom kanskje?), noe som Sana ser rett igjennom. Lurer på om det kommer fram noe der etterhvert.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 26-04-17, 07:11   #662
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Hun har jo satset alt på at russetida og -bussen skal være hennes store arena, hvor hun virkelig skal skinne, også kupper Sana hele opplegget...

Vilde prøver jo hele tiden å bygge en fasade, opptatt av å framheve at hun kommer fra et pent hjem, med vinkvelder og det hele, sannsynligvis for å dekke over ett eller annet (fattigdom kanskje?), noe som Sana ser rett igjennom. Lurer på om det kommer fram noe der etterhvert.

Har jeg overfortolket, eller er det ikke tidligere kommet noen hint om at Vilde sin mamma er alkoholisert? Ja? Nei?

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv  
Gammel 26-04-17, 07:20   #663
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

På hvilken plattform ligger den meme-en til Sana fra Yousef som det ikke responderes på? ldis:

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 26-04-17, 07:35   #664
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

På hvilken plattform ligger den meme-en til Sana fra Yousef som det ikke responderes på? ldis:

Den kom i klippet Yousef!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 26-04-17, 07:35   #665
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Har jeg overfortolket, eller er det ikke tidligere kommet noen hint om at Vilde sin mamma er alkoholisert? Ja? Nei?

Ikke spesielt om alkoholisert mor, men bare at Vilde ikke vil hoste noe siden moren har vinkveld.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 26-04-17, 08:03   #666
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Okei, nå har jeg sett noen klipp og skjønner ikke hva dere mener med at Sana er uttrykkskraft. Masse uttrykk jo!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 26-04-17, 08:43   #667
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Ikke spesielt om alkoholisert mor, men bare at Vilde ikke vil hoste noe siden moren har vinkveld.

Jeg har tenkt meg at hun kanskje bare finner på de vinkveldene fordi hun ikke vil ha med seg noen hjem. Ett eller annet hun skjuler, for eksempel at de ikke har særlig god råd eller bor særlig bra (som jo kan være skambelagt), og hun finner på noe som får det til å virke som om moren har dyre og fancy vaner. Prøvde hun å skjule en alkoholisert mor ville hun sikkert ikke funnet på at hun drikker vin i ett kjør. Hun insisterte jo også veldig på at William måtte hente henne hjemme hos Eva i første sesong. Ett eller annet er det i alle fall, hun virker jo ekstremt usikker og panisk.

Men det er jo bare spekulasjoner, det kan hende jeg er på villspor her.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 26-04-17, 09:11   #668
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.489
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg har tenkt meg at hun kanskje bare finner på de vinkveldene fordi hun ikke vil ha med seg noen hjem. Ett eller annet hun skjuler, for eksempel at de ikke har særlig god råd eller bor særlig bra (som jo kan være skambelagt), og hun finner på noe som får det til å virke som om moren har dyre og fancy vaner. Prøvde hun å skjule en alkoholisert mor ville hun sikkert ikke funnet på at hun drikker vin i ett kjør. Hun insisterte jo også veldig på at William måtte hente henne hjemme hos Eva i første sesong. Ett eller annet er det i alle fall, hun virker jo ekstremt usikker og panisk.

Men det er jo bare spekulasjoner, det kan hende jeg er på villspor her.

Eg tenker og at dette med vinkvelder er ein måte å framstå sofistikert på, medan det er noko ho ikkje vil vise fram i den heimen. Kva det er, veit eg ikkje men eg tviler og på at det har med alkoholmisbruk å gjere. Amylin gjorde meg dessutan oppmerksom på at det var Chris som brukte vinkveld-unnskyldninga først, at Vilde overtok den.

Eg hadde jo håpa at vi skulle få vite meir om Vilde i ein Vilde-sesong, men nå tenker eg at det kanskje er eit vel så godt dramaturgisk grep å sjå henne gjennom dei andre sine auger.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 26-04-17, 11:44   #669
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.915
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Nytt klipp.

Drama. Hjelp.

Blir det alkohol på møtet og hva synes Sanas foreldre om alkohol i hjemmet deres? I utgangspunktet er det kanskje greiiest om Sana sier at hun ikke kan ha det hjemme om noen vil drikke, men hvor sannsynlig er det.

Og ja, Even kjenner guttegjengen og har tydeligvis kjent dem godt. Og holder noe hemmelig for Isak, som han kommer til å finne ut av. Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli nervøs.

Blå er ikke aktiv  
Gammel 26-04-17, 11:54   #670
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Nei, ass.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 26-04-17, 12:05   #671
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Å hjelpes. Kva er det med den Guttegjengen da? Uæææh.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 26-04-17, 12:49   #672
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Dette blir spennende. Igjen.

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 26-04-17, 12:51   #673
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Ok, it's about to go down. Så ikke den komme. Even kjenner de gutta godt, ja! Og Sana også? Blir spennende fredagsklipp dette.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 26-04-17, 12:56   #674
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Ok, it's about to go down. Så ikke den komme. Even kjenner de gutta godt, ja! Og Sana også? Blir spennende fredagsklipp dette.

Hadde ikke forundret meg om denne løse tråden blir hengende en stund til.
At fredagen blir mer om russebuss og evt litt klaring rundt Noora.

Olifant er ikke aktiv  
Gammel 26-04-17, 12:59   #675
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Nei, tror den tråden der er en av de siste til å bli løst helt.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 26-04-17, 14:00   #676
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Drama, ja. Men Sana er på lag, både med Isak og Even, ser det ut til. Da kan det ikke være noe i drittsekk-kategorien. Men han har helt sikkert hatt en manisk/psykotisk episode av dimensjoner.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 26-04-17, 14:59   #677
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

https://www.gullruten2017.no/

Jeg har stemt på Henrik.

Olifant er ikke aktiv  
Gammel 26-04-17, 15:06   #678
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

https://www.gullruten2017.no/

Jeg har stemt på Henrik.

Jeg også!!!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 27-04-17, 12:15   #679
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Det ble lunsj ute i dag (ikke i kantina). Og på bordet ved siden av satt Mahdi. Jeg tenker "Oi. Kult. Der er han fra Skam." Sånn sett merket han jo ikke noe til at jeg registrerte at det var ham, men det må være litt rart å være en person som vet at folk rundt deg legger merke til det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 27-04-17, 12:19   #680
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.915
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Ja. Det må være rart, men også rart å møte dem. Jeg er redd for at jeg ikke ville klart å skjule at jeg kjente dem igjen. Selv om jeg selvsagt ikke ville begynt å fangirle.

Det er stort sett møter med Henrik Holm som blir dokumentert i sosiale medier, så vidt jeg har sett. Han er jo også den eldste og den som har fått størst rom til å promotere seg selv så det er jo ikke så rart. Og ut fra det som dukker opp så virker det jo også som om han tar det med stil og er uendelig tålmodig med lykkelige fans.

Blå er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no