Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Romantisk hotell i København

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-14, 21:49   #1
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Romantisk hotell i København

Vi leter etter det ultimate romantisk hotellet for en kjærestehelg til våren. Jeg ønsker meg:
- Ikke for mye trafikk og nattklubburo sånn at vi får sovet godt, tenk A-mennesker på tur som gjerne legger seg til å sove ved midnatt selv om det er fri.
- Hyggelig frokostsal på hotellet eller bra sted med kaffe og rundtstykker i veldig kort avstand fra hotellet.
- Gjerne et hyggelig sted å ta en øl eller et glass vin enten på eller veldig nær hotellet, veldig gjerne uteservering.
- Ikke altfor dyrt, håper på å komme ned på 1000,- per natt. Eller vente på nyttårssalget!
- Nei, jeg er ikke 74 år gammel, men jeg oppfører meg sikkert som en 74-åring når jeg er på denne typen ferier.

Det er ikke så farlig om det er litt gangavstand til shopping, vi går gjerne og har planer om å leie sykler. Vi skal drive dank, kose oss med god mat og drikke, shoppe litt, men ikke spise middag på gourmetsteder.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-14, 21:57   #2
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.267
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Romantisk hotell i København

St.Petri er mitt favoritthotell over alle i Køben, men det matcher ikke prisen din, da. Om to uker skal jeg bo på Gullsmeden Hotel. Det tror jeg også tilfredsstiller det du er ute etter. Jeg har ikke bodd der før, så jeg kan ikke si så mye før neste helg.

Køben om våren er nydelig, vi var der i år, en ordentlig deilig helg.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-14, 15:28   #3
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.267
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Romantisk hotell i København

Axel Gullsmeden heter dit jeg skal neste uke. Kan gi deg en tilbakemelding når vi er tilbake. Eller poste et bilde av frokosten på et utvalgt SoMe.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-14, 16:11   #4
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Romantisk hotell i København

Vi snoket rundt i går, og valget falt på Kong Arthur. Ser ikke dumt ut, og ble veldig billig uten morgenmad. Så må det bli frokost el brunsj ute.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no