Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell i København med stor og god frokostbuffet

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-14, 14:47   #1
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hotell i København med stor og god frokostbuffet

Jeg og min søster spanderer tur på mamma til København i anledning hennes 60 års dag. Vi er ute etter et hotell som har veldig god frokost, gjerne stor frokostbuffet med godt utvalg av både kalde og varme retter.
Jeg har bodd på hotellet The Square og frokosten der var en stor nedtur, ingen varmretter overhode.
Vi er nemlig glad i kose oss med en lang frokost når vi først er på tur og bor på hotell.

Jeg tenkte litt på Tivioli hotellet, noen som har erfaring med frokostbuffeen der?

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-14, 15:06   #2
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hotell i København med stor og god frokostbuffet

Jeg har også bodd på The Square, men det er så lenge siden at jeg ikke husker helt. Jeg kan derimot sterkt avbefale Richmond Hotell. :grøss:

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-14, 16:00   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i København med stor og god frokostbuffet

Ikke svaret du vil ha sikkert, men morgenmadbuffet ville jeg styrt unna og heller gått ut og spist brunsj et annet sted. Det er så mange flotte spisesteder i Køben og er det en ting som danskene kan så er det godt bakverk. Jeg har spist på bang og Jensen en gang i tiden og syntes det var bra, men det er mye å velge mellom av gode restauranter for brunsj/lunsj (dansk frokost).

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-14, 16:04   #4
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i København med stor og god frokostbuffet

Vi bodde på Tivoli Hotel i sommer. Frokostbuffeten var god, men ikke fantastisk. Jeg husker ikke helt i detalj hva vi spiste, men det var varmretter der... type egg i et par ulike tilberedninger, bacon, minipølser osv. Mener jeg savnet større utvalg i brødtyper.

Finfint hotell ellers, og super japansk restaurant i toppetasjen.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-14, 16:06   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i København med stor og god frokostbuffet

Jeg har forresten hørt at folk har vært fornøyd med buffet på Marriott, men jeg lurer på om det var frokost (brunsj/lunsj) og ikke morgenmad (frokost) de snakket om da.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-14, 21:31   #6
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotell i København med stor og god frokostbuffet

Ja det er det jeg har fått inntrykk av også, morgenmad er ikke det samme som en norsk hotellfrokost. Vi droppa frokosten en morgen på the square og fant oss et sted med en overdådig brunch, det var saker! Det er vel slikt jeg hadde håpet at vi skulle finne på et hotell men det ser dårlig ut. Det hørtes jo ikke altfor gæli ut på Tivoli hotellet da, de hadde da noen varmretter. Jeg får høre med reisefølget hva de sier.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-14, 06:20   #7
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotell i København med stor og god frokostbuffet

Marriott hadde fantastisk frokost da vi var der for noen år siden.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-14, 07:38   #8
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hotell i København med stor og god frokostbuffet

Marriott sin frokost er glimrende. Raddison Blue (den med alle designmøblene) er elendig. Basisutvalget er helt greit men servicen suger hoppetau.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-14, 08:59   #9
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.357
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotell i København med stor og god frokostbuffet

Jeg bodde på Raddison Blu Royal nå i helgen og de hadde veldig god morgenmadbuffet. Har også nylig vært på First 27, og der var buffeten sånn passe.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-14, 09:17   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i København med stor og god frokostbuffet

Reiser dere med eller uten barn? Hotell Tivoli ligger jo ikke helt i "københavnsgryta" - og er jo veldig basert på barnefamilier.

Vi bodde på Ascot i sommer. Vi hadde et veldig fint rom (men hadde kanskje flaks) - der kostet det ekstra for frokost om du skulle ha det - så vi spiste ikke der.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-14, 12:29   #11
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotell i København med stor og god frokostbuffet

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Reiser dere med eller uten barn? Hotell Tivoli ligger jo ikke helt i "københavnsgryta" - og er jo veldig basert på barnefamilier.

Vi bodde på Ascot i sommer. Vi hadde et veldig fint rom (men hadde kanskje flaks) - der kostet det ekstra for frokost om du skulle ha det - så vi spiste ikke der.

Vi skal reise uten barn. Hvor lang tid tar det å gå fra Tivoli hotellet til Strøget? Lurer på om det kanskje ligger litt for langt unna sentrum.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-14, 12:32   #12
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotell i København med stor og god frokostbuffet

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Marriott hadde fantastisk frokost da vi var der for noen år siden.

Marriott er vel femstjerners og ligger vel ikke så langt fra Tivoli hotellet, altså et stykke unna sentrum eller?
Det ser veldig bra ut men tror det blir litt for dyrt for oss..

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-14, 12:50   #13
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i København med stor og god frokostbuffet

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Vi skal reise uten barn. Hvor lang tid tar det å gå fra Tivoli hotellet til Strøget? Lurer på om det kanskje ligger litt for langt unna sentrum.

Uten barn ville jeg tatt et annet hotell. Det er et godt stykke å gå, men går en liten shuttlebuss ganske hyppig rett utenfor hotellet - den stopper bl.a ved Tivoli og Strøget. Forresten litt usikker på om den går på vinterstid, gjorde det i sommer i hvert fall.

Hotellet var på sommerstid veldig preget av barnefamilier (og supert for meg som var der alene med tre unger, masse lekeplasser og aktiviteter).

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-14, 14:06   #14
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.357
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotell i København med stor og god frokostbuffet

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Hadde de fortsatt dildoautomater på WC?




Det gikk meg i så fall hus forbi!

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-14, 14:07   #15
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotell i København med stor og god frokostbuffet

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Uten barn ville jeg tatt et annet hotell. Det er et godt stykke å gå, men går en liten shuttlebuss ganske hyppig rett utenfor hotellet - den stopper bl.a ved Tivoli og Strøget. Forresten litt usikker på om den går på vinterstid, gjorde det i sommer i hvert fall.

Hotellet var på sommerstid veldig preget av barnefamilier (og supert for meg som var der alene med tre unger, masse lekeplasser og aktiviteter).

Hvilke andre hoteller vil du anbefale da? Vi skal reise i midten av april neste år så vil ikke tro det er samme tilstander som på sommeren. Dessuten kan det være greit å sjekke ut hotellet dersom vi skal ta med ungene til Køben en gang.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-14, 14:13   #16
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i København med stor og god frokostbuffet

Jeg har tidligere bodd på Guldsmeden. Det er flere av dem, så vidt jeg husker. Jeg synes det vi bodde på var hyggelig. Det var god frokost, selv om den kanskje ikke var så omfattende som du ønsker.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-14, 17:51   #17
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i København med stor og god frokostbuffet

Guldsmedenhotellet ser utrolig fint ut iallefall

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-14, 17:57   #18
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotell i København med stor og god frokostbuffet

Copenhagen Strand har den beste frokosten jeg har sett i DK. Ligger i krabbeavstand til Nyhavn.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-14, 18:09   #19
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i København med stor og god frokostbuffet

Vi bodde på hotell kong Arthur for mange år siden (05) de hadde veldig god frokost da iallefall!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-14, 18:14   #20
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i København med stor og god frokostbuffet

Fant forøvrig dette:
Hotel Guldsmeden på Vesterbro er absolutt å anbefale! Hyggelig betjening, fine og store rom, og en helt fantastisk frokost med bare økologiske og hjemmelagede produkter. Beste hotellfrokosten jeg har prøvd noen gang! Og området er jo veldig hyggelig. Ellers ble jeg faktisk litt skuffet over Hotel Fox når jeg var der i mai. Veldig kul ide og artige rom og grei frokost, men litt slitent, syntes jeg. Mer egnet for romance på Guldsmeden ;-)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no