Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-10, 23:07   #101
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Ok, dette måtte eg prøve i går. Eg spurte om det faktisk var tilfelle at ein skulle bruke blyant på HEILE lokket, men var ingen som svarte da... eg reknar med at det var riktig, så eg smurte på. Hadde så på noko gammalt lilla shimmer-greier frå innerst i skapet (eg er ikkje spesielt ivrig på øyensminke). Og plenty med mascara. Blei faktisk ikkje så ille, men grensar veldig opp til blåveispiken. Kunne aldri gått sånn på jobb. Når mannen kom heim lurte han på koffer eg satt og såg på TV med full krigsmaling. Dog syns han det var ganske fint - om enn litt dramatisk.

Shimmer gjekk bra på mine 40 år gamle øyelokk. Har rynker, men ikkje der liksom. Og ja, shimmer framhevar rynker - trudde det var heilt gjengs eg da. Som at kvitt framhevar og svart dempar.

Og kva meiner folk med kommentarar som at "du ser da ikke ut som at du er 40 snart!!" Eg ser ut som eg er 40 snart. Eg syns det er heilt uproblematisk. Har ikkje vondt av det på ein plass faktisk.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 23:43   #102
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Så fremt du ikke bruker øyenskygge under øynene, så er det bare å kjøre på.

Good!!

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Det er så godt å kunne diskutere de virkelig viktige tingene her i livet.

Altså. Dette er viktig!



Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har fått to rynker mellom puppene, men det har heldigvis ikke konsekvenser for øyenskyggen.


Mhm. Har du ikke fått med deg at det finnes egne sminketips for kløften? Man kan sminke den både større og mindre og la den skimre, alt ettersom.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 23:53   #103
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.


Mhm. Har du ikke fått med deg at det finnes egne sminketips for kløften? Man kan sminke den både større og mindre og la den skimre, alt ettersom.

Jeg har ikke kløft. Bare to rynker. Og de er vannrette, og kan derfor ikke fungere som kløft heller.
Tror rynkene har kommet fordi jeg ofte har vært solbrent "in that area."

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 00:19   #104
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.104
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Jeg kler ikke skimmerøyesminke, fjortis eller førtis.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 02:13   #105
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Det har faktisk et navn, rine, det heter decolletage. Eller noe. Man kan injisere Sculptra der, hvis man vil. Og har mye penger.

Jeg pusher kløften med gode BH-er og unngår decolletagen, og bruker skimmer så mye jeg lyster. Rynker eller ei.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 18:08   #106
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.831
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Jeg har brukt mørk grå øyeskygge på hele lokket nå i to dager, og piffet den opp med råsa skimmerskygge. :så fin atte:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no