Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Om grått hår

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-10, 18:39   #21
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om grått hår

Det er klart at i en tråd som omhandler "hvordan skjule grå hår" så handler det jo ikke om "johooo, grått hår er fint og naturlig!", så det handler nok litt om konteksten. Grått eller grånende hår er fint, synes jeg. Om jeg fortsatt synes det når det er min tur, gjenstår jo å se. Jeg synes ikke det kan sammenlignes med "hår på beina eller ei".

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 18:41   #22
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om grått hår

Opprinnelig lagt inn av silje, her.

Du spør, og jeg svarer ærlig hva jeg mener:
Jeg har tilgode å se en 30-40-50 åring som har sett virkelig snasen ut med grått hår. Sorry.

Det har derimot jeg sett.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 20:36   #23
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.950
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om grått hår

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Det er klart at i en tråd som omhandler "hvordan skjule grå hår" så handler det jo ikke om "johooo, grått hår er fint og naturlig!", så det handler nok litt om konteksten. Grått eller grånende hår er fint, synes jeg. Om jeg fortsatt synes det når det er min tur, gjenstår jo å se. Jeg synes ikke det kan sammenlignes med "hår på beina eller ei".

Takk, jeg håpet at jeg ikke var alene i verden om å ha dette synet.

Luftslottet: Joda, de grå hårene synes, men jeg har jo kort og stilig sveis nå så selv synes jeg nesten det er bare kult. Det gir litt liv til håret, synes jeg.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 20:41   #24
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om grått hår

Kusinen til min mann har fylte førti i fjor og er helt grå- Hun ser imidlertid fantastisk ut. Med kropp og hud som en 20 åring så gjør det liksom ikke så mye.

Jeg er 29 og har fått en del grått i luggen. Har ingen planer om å grånes med verdighet.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 20:44   #25
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om grått hår

Jeg ville ikke hatt grått år før jeg var 60, minst, men jeg må innrømme at jeg ikke legger så mye merke til om 40, 50 og 60-åringer har grått hår eller ikke. Det er finere med en stilig frisyre og grått hår enn en sliten en med opprinnelig hårfarge.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 21:15   #26
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.005
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om grått hår

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Takk, jeg håpet at jeg ikke var alene i verden om å ha dette synet.

Luftslottet: Joda, de grå hårene synes, men jeg har jo kort og stilig sveis nå så selv synes jeg nesten det er bare kult. Det gir litt liv til håret, synes jeg.

Jeg er helt sikkert enig.

For ordens skyld, så handlet den aktuelle tråden om hvorvidt man ville tatt en pille mot grå hår, ikke om tips til å skjule dem. Sånne tråder hopper jeg glatt over.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 21:18   #27
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.950
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om grått hår

Hvilken tråd? Jeg startet denne tråden uten å ha noen annen tråd i tankene.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 21:25   #28
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.005
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om grått hår

Beklager, jeg bare hang meg opp i kommentaren om kontekst, om at man forventer andre svar i en "tips til å skjule grå hår"-tråd. Får ikke til å linke fra telefonen, men den andre tråden er et sidespor som touchet temaet.

Jeg tror absolutt at du ser bra at som du gjør, uavhengig av kontekst.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 22:48   #29
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om grått hår

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Beklager, jeg bare hang meg opp i kommentaren om kontekst, om at man forventer andre svar i en "tips til å skjule grå hår"-tråd. Får ikke til å linke fra telefonen, men den andre tråden er et sidespor som touchet temaet.

Jeg tror absolutt at du ser bra at som du gjør, uavhengig av kontekst.

Det var en tråd her om farging av grå hår. Det var den jeg tenkte på egentlig.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no