Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Valp og soving på kveld/natt

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-16, 10:04   #81
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valp og soving på kveld/natt

Så bra at dere fant ut av det.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 12:22   #82
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Valp og soving på kveld/natt

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hvorfor bløter du opp tørrforet?
Jeg ser mange gjør det, men jeg har ikke helt skjønt greia.
Er det ikke bedre for tenner og ffordøyelse å ha noe å jobbe med?

Den var ikke til meg sannt? For jeg bløter ikke opp men så ble jeg litt usikker lell.

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Sneglo: Ser du gir vitaminer til hund. Bruker du vanlig da eller kjøper vitaminer til hund et spesielt sted? Jeg er ute etter c-vitaminer for å gjøre miljøet i blæra til Shaggy litt surt.

Ja de får innimellom fiskeolje om det ikke er rikelig med i foret. Nå er det b vitamin hun ene får, for vi heier på pelsen som skal vokse ut. Så hun får en skikkelig dose med det, i håp om at hun er klar til utstillingen jeg allerede har meldt hun på til.

C vit er jeg litt usikker på om man får i ren form faktisk, men en del av disse fiskeoljene, kanskje seloljen er en av de bedre.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no