Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Beste joggesko el vanlige sko for gåing når man overpronerer kraftig?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-16, 10:28   #1
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Beste joggesko el vanlige sko for gåing når man overpronerer kraftig?

Hvilken joggesko evt vanlig sko vil du anbefale som "gåsko" til noen som overpronerer kraftig og trenger mye støtte på innsiden av foten?

Jeg trenger nye sko. Må gjerne være mulig å få tak i England.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-16, 11:33   #2
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste joggesko el vanlige sko for gåing når man overpronerer kraftig?

Jeg er veldig glad i New Balance sine sko for overpronering, tror det er W1260 jeg har. De er de eneste skoene jeg har klart å løpe i som ikke har gitt meg vond ankel. Men spesielt pene er de jo ikke.

Jeg vet at mange andre har god effekt av Asics Gel Kayano og Brooks Adrenaline (de siste er en god nummer to for meg, etter New Balance).

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-16, 11:45   #3
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste joggesko el vanlige sko for gåing når man overpronerer kraftig?

Datteren min har brukt Nike Zoom Structure, de virker enda mer sidestabile enn mine Asics Gel Kayano.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-16, 12:36   #4
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Beste joggesko el vanlige sko for gåing når man overpronerer kraftig?

Gel Kayano bygger ikke nok for min fot, jeg overpronerer også kraftig. Jeg har også nettopp kjøpt New Balance 1260 bp4, fremdeles litt usikker på om de passer. Forrige sko var Mizuno. Jeg sliter med å finne noe ut over joggesko, og skomannen som passer på at jeg får riktige sko fnyser alltid av mine "vanlige" sko. Det ene paret fikk jeg beskjed om å gå rett hjem og kaste...

Rug er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-02-16, 16:38   #5
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Beste joggesko el vanlige sko for gåing når man overpronerer kraftig?

Han som overpronerer her i huset er veldig fornøyd med sine Asics Gel Kayano. Tror det er viktig å prøve for å finne en sko som passer til akkurat din fot.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no