Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Valp i hus - hva ville du gjort om igjen og hva ville du gjort annerledes?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-16, 07:56   #1
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Valp i hus - hva ville du gjort om igjen og hva ville du gjort annerledes?

Vi har fått oss valp, og vi er alle helt forelsket.
Vi har samme rasen fra før, en på 4 år og kjenner rasen godt.
Men jeg kjenner jeg får helt "valpe-angst". Er så redd for å gjøre noe feil.

Hva ville du gjort anderledes om du fikk ny valp nå? Hva ville du fortsatt å gjøre eller gjort mer av? Fortell.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (18,8 KB, 180 visninger)
Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 08:17   #2
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valp i hus - hva ville du gjort om igjen og hva ville du gjort anderledes?

Det eneste som er feil på vår hund er at han stresser med andre hunder og ikke alltid oppfører seg så fint om vi møter andre på tur, så om jeg kunne gjort det på nytt ville jeg sosialisert ham bedre, møtt andre med hund og gått valpekurs. Ellers er han flink og lydig og riktig så omgjengelig, så det andre vi har gjort funka da greit. Jeg skreiv master og jobba deltid da vi fikk ham, så han var bare få timer aleine om gangen til han var over et år, fikk mange små turer og små oppgaver å løse fra han var liten. Han har aldri ødelagt noe inne, vi hadde få tisseulykker, vi var opptatt av at han ikke skulle glo i en vegg åtte timer i strekk de første åra. (Etter ungene kom er det nok kjedeligere på ham, stakkars.)

Men jeg skal heldigvis aldri ha valp igjen. Jeg synes det er mer pes enn å ha baby (og mine var 24/7-borrelåser).

Veldig søt, da! Er det tispe eller hanhund?

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 12-03-16 kl 08:35.
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 08:24   #3
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valp i hus - hva ville du gjort om igjen og hva ville du gjort anderledes?

Det er en hann.

Valp er som baby. De må passes på hele tiden. Men det er veldig koselig også da. Jeg vet ikke helt hva jeg syns er verst av baby og valp.

Vår hanne på 4 år stresser også i møte med andre hunder og jeg forstår egentlig ikke helt hva vi gjorde feil. Han var med overalt, ble godt sosialisert. Han stresser likevel. Det er litt gener også tror jeg, moren hans er helt lik. Moren til han her er helt motsatt. Veldig trygg og stødig, i hvert fall det jeg har sett. Tenkte ta med valpen ut alene i lang tid, slik at han blir trygg og ikke lærer stess fra han andre.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 08:44   #4
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Valp i hus - hva ville du gjort om igjen og hva ville du gjort anderledes?

Så skjønn! Gratulerer😊! Jeg angrer på at vi ikke var mer nøye med båndtreningen.Vår hund fikk snuse og tisse i alle grøfter,og hun er fæl til å dra i båndet. Ellers ville jeg nok lært en valp å vente med å hilse til den har roet seg når det kommer besøk. Vår hund er velkomstkomite i gangen,og det er litt slitsomt for både oss og besøket. Sånn er det å bo på landet der døra er ulåst,og folk kommer rett inn uten å vente til man åpner døra.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 08:52   #5
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valp i hus - hva ville du gjort om igjen og hva ville du gjort anderledes?

Takk! Det var lurt. Vår er også velkomstkomite. Det jeg egentlig ønsker er at hunden automatisk skal legge seg på plassen sin når det kommer noen på døra. Det kan vi trene inn på han her.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 08:55   #6
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valp i hus - hva ville du gjort om igjen og hva ville du gjort anderledes?

Båndtrening er også viktig. Whippeten er heldigvis ikke de hundene som trekker mest i båndet, men han eldste vår gjorde det. Det er trent bort nå. Tissing "her og der" får ikke mine lov til, da jeg bruker tur som trening. De får tisse i begynnelsen og slutten av turen (og noen ganger får de lov til å snuse hele turen, men da sier jeg "vær så god").

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 08:55   #7
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valp i hus - hva ville du gjort om igjen og hva ville du gjort anderledes?

Jeg tror jeg må følge med her. Jeg har ingen gode tips, siden vi aldri har hatt valp, men kun forholdt oss til voksne hunder, så jeg trenger alt det jeg kan få av tips.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 08:57   #8
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Valp i hus - hva ville du gjort om igjen og hva ville du gjort anderledes?

Valpekurs.
Tenke på hvilke hunder den sosialiseres med, greit med gode forbilder.
Være kosekvent selv om den er sååååååå søt.

Gratulerer, den er jo bare såååååå søt, da!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 08:57   #9
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valp i hus - hva ville du gjort om igjen og hva ville du gjort anderledes?

Skjønn valp da.
Det er en Whippet sant?

Jeg liker valpeperiden bedre enn spedbarnsperioden, valpeperiden er vesentlig kortere...

De jeg skulle gjort annerledes er å jobbe mere med å gå pent i bånd og roe seg før han fikk hilse.
Bikkja vår er en lykkepille og går nesten helt av skaftet når det kommer folk.
Nå er han 3,5 år og vi har det siste året jobbet intenst med den biten og det går bedre.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 09:21   #10
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.884
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Valp i hus - hva ville du gjort om igjen og hva ville du gjort anderledes?

Mer konsekvent, stilt mer krav før den får lov til ting. Har bare hatt valp fra 4 mnd da, vet ikke hvor tidlig man kan begynne med slikt.

Trent mer på innkalling.

Gjort den vant til kloklipperstilling og brukt det mye, både for å klippe klør og gjøre den vant til at eier bestemmer.

Valgt valpekurs med omhu, tenkt på filosofien de har, er det om å gjøre å pøse på med godbiter, og aldri stille krav til hunden etter hvert, feks.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 10:15   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valp i hus - hva ville du gjort om igjen og hva ville du gjort anderledes?

Vi overtok jo vår whippet da han var året, så vi slapp unna valpeperioden. Noe jeg var glad for at oppdretter hadde vent hunden til, var at den lå i bur. Jeg anså egentlig bur som unødvendig, men så hvor godt han hadde det i "hula si" (han hadde dyne inni der, så han fikk grave seg ned) så hvor lett overnatting hos andre var. Så lenge buret var med, var alt greit. Det er kanskje litt annerledes når man har flere boffer da.

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 10:37   #12
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Valp i hus - hva ville du gjort om igjen og hva ville du gjort anderledes?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Vi overtok jo vår whippet da han var året, så vi slapp unna valpeperioden. Noe jeg var glad for at oppdretter hadde vent hunden til, var at den lå i bur. Jeg anså egentlig bur som unødvendig, men så hvor godt han hadde det i "hula si" (han hadde dyne inni der, så han fikk grave seg ned) så hvor lett overnatting hos andre var. Så lenge buret var med, var alt greit. Det er kanskje litt annerledes når man har flere boffer da.

Vi har også hatt god erfaring med bur, og som du sier er det en trygghet når andre skal passe.

Kom på en ting, har dere en god hundebarnehage i nærheten med proffe medarbeidere kan jo det være en fin sosialiseringsarena etterhvert(ville ikke brukt det helt i starten).

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 10:42   #13
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valp i hus - hva ville du gjort om igjen og hva ville du gjort anderledes?

Che: Vi bruker også bur. Vi har et gigabur i soveromsgangen. Der får ikke valpen være enda, jeg må bli trygg på at disse to går godt sammen. Men etterhvert vil de være i det samme. Enn så lenge har valpen et eget. Vi bruker det spesielt på natta, fordi jeg våkner med en gang om en av de begynner å tasse rundt. Det er en trygghet og han eldste er veldig glad i buret sitt. Som du sier, man kan dra overalt - bare buret er med. Han på 4 er ikke i bur på dagtid, han verken rører eller ødelegger noe, men valpen må nok være det første året i hvertfall. Eller på et avgrenset område.

Her legges valp i bur allerede første natta. Det føles litt brutalt, men når de legger seg ned etter 5 min med småpiping og så sover til neste morgen er det nok greit.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 10:46   #14
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valp i hus - hva ville du gjort om igjen og hva ville du gjort anderledes?

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.


Kom på en ting, har dere en god hundebarnehage i nærheten med proffe medarbeidere kan jo det være en fin sosialiseringsarena etterhvert(ville ikke brukt det helt i starten).

Tenker du da alene? Eller med oss?

Alene tar jeg ikke sjansen på. Så gode hundebarnehager finnes ikke.

Han eldste fikk en dårlig erfaring på et hundejorde. Det var ingen som var aggressive mot han, men en større hund som var litt ertete. Jeg har forsøkt å ta han med dit igjen senere og det går ikke. Nå skal det sies at han er født med litt frynsete nerver, men en dårlig erfaring kan likevel ødelegge så mye. Sosialisering i små grupper, med trygge hunder, har jeg mer tro på.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 10:47   #15
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valp i hus - hva ville du gjort om igjen og hva ville du gjort anderledes?

Nå er det 14 år siden jeg fikk valp i hus, så mulig hukommelsen min rundt prosessen er noe svekket. Men jeg føler jeg gjorde mye rett. Vi gikk på valpekurs, jeg var konsekvent helt fra starten av, og jeg tok valpen med "over alt" og hun ble vant til det utroligste.

Det eneste jeg skulle vært strengere på er displinen mens hun gikk i bånd.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 10:54   #16
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valp i hus - hva ville du gjort om igjen og hva ville du gjort annerledes?

Det er jo naturlige begrensninger på hvor mye lydighet du får inn i en Whippet, men jeg hadde trent mer lydighet hadde jeg hatt valp nå. Har hatt store hunder av bruksrase tidligere, og var konsekvent og øvde lydighet omtrent hele tiden. Nå har jeg jo en som er lik Whippeten i størrelse og vekt, og merker at han har sluppet unna med mye (f.eks oppførsel i bånd o.l.), det ville jeg gjort annerledes.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 11:38   #17
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valp i hus - hva ville du gjort om igjen og hva ville du gjort annerledes?

Olympia, veldig enig med deg! Mer lydighet. Jeg har lyst til å gå kurs, spesielt for å trene inn veldig god kontakt. Whippeten er litt som katter, de gjør som de vil. Men hadde kontakttreningen med han eldste vært bedre hadde vi inngått disse bråkete (bjeffete) møtene med andre hunder tror jeg. Innkalling er han flink på, men mister hodet når han ser andre dyr. Til og med på tegnefilmer på TV.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 11:47   #18
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valp i hus - hva ville du gjort om igjen og hva ville du gjort anderledes?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Alene tar jeg ikke sjansen på. Så gode hundebarnehager finnes ikke.

Vet du, det gjør det faktisk. Hadde jeg ikke trodd før jeg ble kjent med den vi bruker.

Sjekk Leontins hund på Facebook hvis du er nysgjerrig.
Forresten, vår hundebarnehage tar ikke i mot hunder under seks måneder.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 11:48   #19
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valp i hus - hva ville du gjort om igjen og hva ville du gjort anderledes?

Og når det gjelder valp, tja... Kurs, kurs, kurs. Sosialisering og ro i fin balanse.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 11:50   #20
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Valp i hus - hva ville du gjort om igjen og hva ville du gjort anderledes?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Tenker du da alene? Eller med oss?

Alene tar jeg ikke sjansen på. Så gode hundebarnehager finnes ikke.

Den er alene, men hvis hundebarnehagen er bra finner de hunder som passer sammen og tilpasser opplegget etter det.
Her virker de veldig flinke (har ikke personlig erfaring, men kunne fint brukt de), vi klipper klørne der og da får vi hilse litt på.
Dette kan IKKE sammenlignes med et hundejorde.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no