Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Erfaring med Dixie-vesker?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-17, 16:18   #1
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Erfaring med Dixie-vesker?

Jeg trenger ny hverdagsveske og har forelsket meg i Dixie-veskene. Jeg liker at de er ganske store, har glidelås som lukker hele veska og er i skinn. Jeg har sett på dem live og synes de er virker ganske slitte og bløte i skinnet. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, jeg er egentlig redd den vil se veldig slitt og slaskete ut etter kort tids bruk. Jeg er ikke en som bytter bare fordi jeg er lei, jeg vil ha en veske lenge.

Noen som har brukt Dixie-veskene og vil dele erfaringer? Hvilken modell har du?

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 16:20   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Ja, har en Molly jeg bruker hver dag, har hatt den et års tid, den ser ut som da jeg kjøpte den. Jeg liker det litt mykt og slaskete, da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 16:24   #3
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Jeg liker at de er bløte og slaskete, altså. Jeg vil ikke ha disse "stive veskene". Det er fint at din har holdt seg. Jeg kjøpte en annen skinnveske som så ut som en dass etter noen måneder, den kostet mer enn Dixie sin på full pris.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 18:33   #4
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Har Dixie, synes ikke de ser slitne ut, men reimfestet/kroken røk kort tid dessverre og har ikke fått rotet NEG til å fixe det.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 18:43   #5
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.802
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Har Dixie, synes ikke de ser slitne ut, men reimfestet/kroken røk kort tid dessverre og har ikke fått rotet NEG til å fixe det.

Samme her! Kanskje en svakhet?

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 18:51   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja, har en Molly jeg bruker hver dag, har hatt den et års tid, den ser ut som da jeg kjøpte den. Jeg liker det litt mykt og slaskete, da.

Samme her. Jeg husker ikke hva modellen jeg har heter da, men jeg er veldig fornøyd.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 18:53   #7
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Jeg har 3 stk i ulik størrelse. Ingen reimer som har røket her, og de er fortsatt fine

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 18:54   #8
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Har en. Hatt i 3 år ca. Ikke røket noe. Synes den holder seg bra egentlig.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 19:24   #9
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Jeg har en Dixie Molly, har hatt den i et drøyt år og den er like fin som da jeg kjøpte den.
Jeg er en en-veske-dame, dvs at jeg har brukt bare den det siste året.

Liker godt at den er mjuk og "slaskete". Eneste jeg ikke er fornøyd med er at det bare er ett stort rom + lite siderom med glidelås. Skulle gjerne hatt ei med skillevegg i, men fant ikke noen jeg likte i rett størrelse.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 19:26   #10
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Om noen selger en Dixie Molly, vil jeg gjerne kjøpe.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 19:30   #11
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Om noen selger en Dixie Molly, vil jeg gjerne kjøpe.


Jeg fikk nettopp ny veske, og har brukt Molly lite de siste mnd
Min er mørkebrun. Men den er kjekk og ha også

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 20:03   #12
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.


Jeg fikk nettopp ny veske, og har brukt Molly lite de siste mnd
Min er mørkebrun. Men den er kjekk og ha også

Si gjerne ifra om du ombestemmer deg.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 20:06   #13
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja, har en Molly jeg bruker hver dag, har hatt den et års tid, den ser ut som da jeg kjøpte den. Jeg liker det litt mykt og slaskete, da.

Samme her. Bare to år.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 20:28   #14
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Jeg har hatt min veske fra Dixie i to år, har brukt den mye og synes den er fin fortsatt.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 20:29   #15
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Mi erfaring er at dei leverer raskt og at eg må hente mi på posten i morgon dersom den ikkje skal bli sendt tilbake.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 20:39   #16
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Jeg har brukt min mørkebrune Molly-veske i et år. Den har fått hard medfart med PC ombord hver dag, reist i innland og utland. Den er like fin. Akkurat nå har den fått en liten pause, da skulderen min trengte en PC-sekk isteden. Men den er suveren som veske!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 20:41   #17
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Jeg har en weekendbag (husker ikke navnet) som er syv år gammel. Den begynner å bli relativt slitt i fôret, men ellers er den fortsatt fin utover noen store vannflekker jeg selv er skyld i. Litt mer slaskete nå enn da jeg fikk den, men ikke voldsomt. Jrg har brukt den veldig mye og sannsynligvis stappet den litt vel full litt for mange ganger. Jeg har også en liten dixie med lang rem som jeg er veldig fornøyd med. Husker ikke navnet på den heller. Nå ønsker jeg meg en mellomstor dixie der jeg får plass til laptop ++.

Så ja, fornøyd!

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 22:43   #18
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Jeg har flere Dixie-vesker og fikk Molly til jul. Jeg elsker den og det er perfekt til laptop. Jeg har også en som er litt mindre og den weekend-bag'en. Bruker alle masse - om hverandre

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 23:17   #19
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Jeg er overbevist. Det blir ny veske på meg. Har til og med fått lønnsøkning, så jeg har penger å bruke også.

Takk for tilbakmeldinger. Når så mange sier veska holder fint og liker å bruke den så tør jeg kjøpe en. Det er litt slitsomt å skulle sikre seg på alle kjøp, jeg kan egentlig ikke fordra å gjøre bomkjøp. Det tar som regel lang tid før jeg får kjøpt noe som helst.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 23:37   #20
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Inne og snoker.
Kollapser vesken helt sammen om man ikke far noe særlig oppi? Er den helt myk i holdet?
Hvilken farge velger dere?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no