Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

[hårfarging] Eksperimentell 13-åring trenger råd

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-21, 15:55   #1
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

[hårfarging] Eksperimentell 13-åring trenger råd

Når min "happy go lucky" 13-åring først har farget håret svart i en ukes tid (hjemmefarge), deretter brukt "avfargingsmiddel" som liksom skal fjerne svartfargen og gi tilbake naturlig farge (mellomblond), men som i stedet etterlater seg håret i en artig guloransje tone, hva hjelper da?

Hun spør om jeg kan kjøpe "lillasjampo", og det kan jeg. Men før jeg begynner å lete, er det noen spesielle merker/typer som fungerer ekstra bra på slike tilfeller, eller går jeg bare på Vita og ser hva de har i hyllene? Eller må jeg punge ut med mange hundrelapper for et bedre merke hos en frisør? Og funker det, eller ender det uansett med at hun likevel må farge håret på nytt? Noen som har erfaring på området?

Det er alt for lenge siden jeg selv var tenåring og holdt på med dette.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 06-07-21 kl 16:05.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no