Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-08, 09:57   #21
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Takk til alle! (Og kom gjerne med flere tips).

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg bruker stort sett klær fra Tiger på jobb. Liker du det merket? Det har de blant annet på 4Woman på CCVest, og Tiger har egen butikk i Hegdehaugsveien. Jeg liker også noe fra Ricco Vero. De har butikk på CC og på Oslo City, i hvert fall. Jeg finner også ofte noe hos Mexx, som også er på CC, og hos Steen & Strøm i byen (mener jeg å huske). Steen & Strøm er jo litt greit da, der finner du både Sand, Filippa K og diverse andre.

Tiger har jeg rart nok ikke sett så mye av (kanskje for at jeg ikke ser så mye etter klær i Sverige og Norge). Jeg kjenner jo til merket, selvsagt.

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Mexx og InWear er OK, jeg liker også godt FilippaK (og det gjør vel du også, vel? ). Ta deg en tur på Steen & Strøm, der finner du mye i de fleste kategorier unntatt H&M-segmentet. Og masse på ett sted. :lat:

Filippa K liker jeg veldig godt. Jeg hadde på meg en Filippa K-bluse i går.

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Jeg er enig i at Mexx er en god anbefaling for kontorantrekk til OK pris. Med begrenset tid til handling har jeg de siste årene endt opp med å handle kontorklær der. De har en avdeling på Glasmagasinet i sentrum, og på CCVest. Sistnevnt er jo litt utenfor byen, med mindre du kommer sørvestfra med bil, da.

Det høres ut som om CC Vest og Steen & Strøm bør være målet mitt. CC Vest er jeg ofte på, men som regel enten med barn eller på vei til trening så jeg må nok bare ta meg en tur dit alene.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 10:21   #22
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Det høres ut som om CC Vest og Steen & Strøm bør være målet mitt. CC Vest er jeg ofte på, men som regel enten med barn eller på vei til trening så jeg må nok bare ta meg en tur dit alene.

Har du vært på Sandvika Storsenter etter ombyggingen? Hvis ikke, anbefaler jeg en tur dit også.

Jeg kjenner jeg blir litt misunnelig på dere som har jobber hvor olabukser med syrehull ikke er godkjent antrekk.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 10:29   #23
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jeg kjenner jeg blir litt misunnelig på dere som har jobber hvor olabukser med syrehull ikke er godkjent antrekk.

Don't be. Det er bare pes.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 10:39   #24
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Don't be. Det er bare pes.

Ja, jeg kan jo forsåvidt se for meg at det kan være litt pes. Og jeg har jo heldigvis ikke påbud om syrehull i klærne mine der jeg er nå heller.

Det er nok barndomsdrømmen min om å bli hotshot-advokat a la Grace van Owen som sitter i. Å komme feiende inn i rettsalen i stilig drakt og holde en overbevisende closing argument som redder klienten min fra dødsstraff.




Beklager avsporingen, Pelen.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 10:55   #25
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.


Beklager avsporingen, Pelen.

Avsporinger som denne er bare hyggelige.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 13:48   #26
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Ja, jeg kan jo forsåvidt se for meg at det kan være litt pes. Og jeg har jo heldigvis ikke påbud om syrehull i klærne mine der jeg er nå heller.

Det er nok barndomsdrømmen min om å bli hotshot-advokat a la Grace van Owen som sitter i. Å komme feiende inn i rettsalen i stilig drakt og holde en overbevisende closing argument som redder klienten min fra dødsstraff.




Beklager avsporingen, Pelen.

Er ikke noe gøy i Norge, siden du måtte ha hatt på deg en "lekker", sort advokatkappe. :drømmeknuser:

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no