Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Odd Molly-frakk ... Skulle så gjerne hatt denne

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-08, 07:30   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Odd Molly-frakk ... Skulle så gjerne hatt denne

Men finner ingen butikker som har den i disse to fargene
Noen som vet om og som eventuelt kunne handlet for meg

Da hadde jeg blitt glad



Eller denne fargen

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 08:56   #2
Lykkex3
Superaktiv
 
Lykkex3 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 441
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Sv: Odd Molly frakk ..skulle så gjerne hatt denne

De har den grå hos Mads og Mille http://madsogmille.dk/default.asp?side=maerker&id=94 i str 1.
Så nå får du skynde deg

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 09:00   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Molly frakk ..skulle så gjerne hatt denne

Opprinnelig lagt inn av Lykkex3, her.

De har den grå hos Mads og Mille http://madsogmille.dk/default.asp?side=maerker&id=94 i str 1.
Så nå får du skynde deg

Har du handlet derfra noen gang?
Hvor raskt går det før man har varene feks?
Må man tolle inn selv?

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 09:04   #4
Lykkex3
Superaktiv
 
Lykkex3 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 441
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Sv: Odd Molly frakk ...Skulle så gjerne hatt denne

Jeg har handlet derifra og det er super service.

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 09:49   #5
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Molly frakk ...Skulle så gjerne hatt denne

Skal ned på Strømmen i morra og kan se om de har til deg.
Har sett den der i grønt i allefall.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 09:54   #6
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Molly frakk ..skulle så gjerne hatt denne

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Har du handlet derfra noen gang?
Hvor raskt går det før man har varene feks?
Må man tolle inn selv?

De tilbød seg å pakke varene som presang. Med kort og bånd og alt. Og det gikk såvidt jeg husker raskt og greit.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 10:07   #7
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Odd Molly-frakk ...Skulle så gjerne hatt denne

Jeg ringte Nadine på Sandvika i forrige uke, og de hadde den inne i flere farger

Ellers har de den her:
http://www.marengs.com/twill-love-th...tml?current=61

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 10:12   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Molly-frakk ...Skulle så gjerne hatt denne

Da henger det en beige hos Nadines på Sandvika Storsenter til meg.
Det var beige jeg hellst ville ha for det passer best med alt jeg har fra før i OM

Tusen takk for hjelp alle sammen

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 10:37   #9
Lykkex3
Superaktiv
 
Lykkex3 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 441
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Sv: Odd Molly-frakk ...Skulle så gjerne hatt denne

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Da henger det en beige hos Nadines på Sandvika Storsenter til meg.
Det var beige jeg hellst ville ha for det passer best med alt jeg har fra før i OM

Tusen takk for hjelp alle sammen

Har du sett fargen live? Den har stort avvik fra bildene, bare sånn at du vet det.

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 10:54   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Molly-frakk ...Skulle så gjerne hatt denne

Opprinnelig lagt inn av Lykkex3, her.

Har du sett fargen live? Den har stort avvik fra bildene, bare sånn at du vet det.

Ja vet det. Den grønnfargen på bildene er skikelig grønn, men IRL var den dusere og finere.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 12:56   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Molly-frakk ... Skulle så gjerne hatt denne

Min bedre halvdel slutter kl.13 denne uken (baker) så han er så supersnill at han reiser og henter frakken for meg
Han er virkelig snill.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 15:07   #12
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Molly-frakk ... Skulle så gjerne hatt denne

Så bra du fikk tak i den da.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 18:54   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Molly-frakk ... Skulle så gjerne hatt denne

Nå har jeg fått den og byttet den.
Bare byttet størrelse ...str.1 var forbausende liten.Trodde muliens den var feilmerket,prøvde en til i str.1 , men like trang.
Str.2 hadde de ikke men str.3 satt som et skudd.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 17:36   #14
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Odd Molly-frakk ... Skulle så gjerne hatt denne

Har handlet hos Mads og Mille både på nett og IRL, var super service begge steder

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 18:40   #15
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Molly-frakk ... Skulle så gjerne hatt denne

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Nå har jeg fått den og byttet den.
Bare byttet størrelse ...str.1 var forbausende liten.Trodde muliens den var feilmerket,prøvde en til i str.1 , men like trang.
Str.2 hadde de ikke men str.3 satt som et skudd.

Måtte du har str 3? Ja, da er det ikke noe rart i at str 4 passet meg fint. Men kjøpte jeg den? Nei. Angrer jeg? Ja.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 19:17   #16
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Molly-frakk ... Skulle så gjerne hatt denne

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Måtte du har str 3? Ja, da er det ikke noe rart i at str 4 passet meg fint. Men kjøpte jeg den? Nei. Angrer jeg? Ja.

De to jentene som jobbet hos Nadines var overrasket over hvor små de var i størrelsen.Jeg er en helt normal str.1 og 3 er helt perfekt.
Har brukt den i dag og den er bare superlekker!!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 19:25   #17
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Molly-frakk ... Skulle så gjerne hatt denne

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

De to jentene som jobbet hos Nadines var overrasket over hvor små de var i størrelsen.Jeg er en helt normal str.1 og 3 er helt perfekt.
Har brukt den i dag og den er bare superlekker!!!

Ja, den var utrolig fin. :tenker veldig på saken:

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 20:54   #18
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Molly-frakk ... Skulle så gjerne hatt denne

Nå har jo Angelique fått frakken sin, men jeg vil bare nevne at de hadde mange av den på Med og uten i Markveien da jeg var innom i dag. I tilfelle flere har lyst på den.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 08:12   #19
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Molly-frakk ... Skulle så gjerne hatt denne

Uff - jeg holdt på å bestille den på ebay i str. 0 da jeg har den str. i parkasen. Godt jeg ikke gjorde det da, den måtte jo ha blitt brukt av et barn.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 08:24   #20
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Molly-frakk ... Skulle så gjerne hatt denne

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Nå har jeg fått den og byttet den.
Bare byttet størrelse ...str.1 var forbausende liten.Trodde muliens den var feilmerket,prøvde en til i str.1 , men like trang.
Str.2 hadde de ikke men str.3 satt som et skudd.

Det tar nok ikke lang tid før du innser at den er for stor og selger den. (Når høstkolleksjonen kommer? )

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no