Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-08, 15:05   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Er det noen som kan anbefale meg noen butikker? Jeg er direkte dårlig på å kjøpe klær i Norge, det meste av det jeg har er kjøpt i utlandet. Jeg vil ha litt penere kontorantrekk i grei kvalitet til ikke skyhøye priser.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 15:15   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Hva er kontorantrekk, da? Drakt? (I så fall kan jeg nok ikke bidra. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 15:20   #3
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Zara?

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 15:29   #4
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Kontorantrekket mitt er jeans og genser/skjorte/bluse. Fåes kjøpt over alt. Kanskje ikke det svaret du var ute etter.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 15:40   #5
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Zara, Mango, Oasis..

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 15:45   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Jeg bruker som regel ikke drakt, men ønsker klær "sneppet under". :veldigbrabeskrevet: Jeans kan jeg ha, men det har jeg mye av.

Zara, Mango og Massimo Dutti kjøper jeg når jeg er i Spania, da foretrekker jeg Massimo Dutti når jeg er på jobb. Derfra har jeg en hel del klær. Oasis har jeg faktisk bare vært innom en gang.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 15:47   #7
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Kan forresten også anbefale nyåpnede Principles i Lille Grensen, men prisene er nok et HAKK høyere enn Zara og Mango..

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 15:48   #8
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Mexx og Companys eller InWear har mye fint som passer til kontoret.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 15:48   #9
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Zara, Mango og Massimo Dutti kjøper jeg når jeg er i Spania

Det kan du jo gjøre i Norge også.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 15:49   #10
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Kan forresten også anbefale nyåpnede Principles i Lille Grensen, men prisene er nok et HAKK høyere enn Zara og Mango..

Hva ligger f.eks en bukse og en skjorte med lang erm på der? :sammenligner:

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 16:04   #11
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Hva ligger f.eks en bukse og en skjorte med lang erm på der? :sammenligner:

Åh, det vet jeg faktisk ikke. Var bare innom der en gang og registrerte såvidt prisen.. Og nå er jeg i det store Utland, så....

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 17:14   #12
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Min venninne som må ha på seg "ordentlige" klær på jobb handler mesteparten på Marc O'Polo på CCVest, og sverger til at det er bra kvalitet i forhold til pris. De har ganske straighte ting der. Mexx er bra, og jobblinjen til Esprit er jo veldig OK også (og bra pris).

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 22:26   #13
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Jeg synes også at Mexx, Esprit og In Wear har fine jobbklær til en grei pris.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 06:57   #14
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Kan forresten også anbefale nyåpnede Principles i Lille Grensen, men prisene er nok et HAKK høyere enn Zara og Mango..

Et hakk høyere går bra. Skal sjekkes ut!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det kan du jo gjøre i Norge også.

Selvsagt , men det er faktisk mer eller mindre halv pris om jeg kjøper det på salg i Spania. Nå har jeg så mye fra Massimo Dutti så jeg kan tenke meg noe annet også.

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Mexx og Companys eller InWear har mye fint som passer til kontoret.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Min venninne som må ha på seg "ordentlige" klær på jobb handler mesteparten på Marc O'Polo på CCVest, og sverger til at det er bra kvalitet i forhold til pris. De har ganske straighte ting der. Mexx er bra, og jobblinjen til Esprit er jo veldig OK også (og bra pris).

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg synes også at Mexx, Esprit og In Wear har fine jobbklær til en grei pris.

De har en stil som jeg liker. Noen forslag på bra butikker?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 07:56   #15
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Det ligger flere butikker som har godt utvalg (også de ovennevnte) på Byporten.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 08:21   #16
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Jeg bruker stort sett klær fra Tiger på jobb. Liker du det merket? Det har de blant annet på 4Woman på CCVest, og Tiger har egen butikk i Hegdehaugsveien. Jeg liker også noe fra Ricco Vero. De har butikk på CC og på Oslo City, i hvert fall. Jeg finner også ofte noe hos Mexx, som også er på CC, og hos Steen & Strøm i byen (mener jeg å huske). Steen & Strøm er jo litt greit da, der finner du både Sand, Filippa K og diverse andre.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 08:38   #17
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Esprit pleier jeg handle på Aker Brygge. InWear har vel fremdeles egen butikk i Bogstadveien?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 08:45   #18
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Jeg er enig i at Mexx er en god anbefaling for kontorantrekk til OK pris. Med begrenset tid til handling har jeg de siste årene endt opp med å handle kontorklær der. De har en avdeling på Glasmagasinet i sentrum, og på CCVest. Sistnevnt er jo litt utenfor byen, med mindre du kommer sørvestfra med bil, da.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 08:46   #19
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Match har en del fint, om enn en smule dyrt.

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 08:49   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikker med bra kontorantrekk i Oslo

Mexx og InWear er OK, jeg liker også godt FilippaK (og det gjør vel du også, vel? ). Ta deg en tur på Steen & Strøm, der finner du mye i de fleste kategorier unntatt H&M-segmentet. Og masse på ett sted. :lat:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no