Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Er du på Google+?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-11, 18:40   #301
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.325
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du på Google+?

En venn har akkurat sendt meg en e-post at hun har invitert meg. Hva skjer når en blir invitert? Må jeg vente på en e-post fra Google eller noe?

Jeg kommer til den siden som jeg gjorde da jeg klikket på lenken i 1. innlegg, det om at kapasiteten er midlertidig overskredet

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 18:53   #302
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du på Google+?

Er det slik at meldingen jeg sender blir synlig for alle i kretsen, eller må de velge å følge meg (som er det samme som å legge meg til i en krets) for å kunne se det jeg legger ut?

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!

Sist redigert av ullmor : 17-07-11 kl 19:08. Årsak: Tatt bort ett spørsmål som jeg fant svaret på selv.
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 19:05   #303
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du på Google+?

Jeg syns kretsen min er litt slunken, jeg. Kanskje fordi jeg har gjort meg usøkbar?

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 19:09   #304
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du på Google+?

Kretsen min er nok hakket mer slunken. Mine venner og beskjente vil visst virkelig ikke inn dit.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 19:43   #305
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du på Google+?

Er det slik at man ikke kan poste noe uten at det er til en krets?

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 19:55   #306
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du på Google+?

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Er det slik at man ikke kan poste noe uten at det er til en krets?

Jo, men da syns det for alle på nett.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 19:58   #307
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du på Google+?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jo, men da syns det for alle på nett.

.. men det kan jeg vel regulere ved å trykke på Koblinger/hvor er du på nettet?

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 20:52   #308
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.325
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du på Google+?

Jeg lurer jo igjen... Hva skjer når man blir invitert?

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 20:59   #309
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du på Google+?

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Jeg lurer jo igjen... Hva skjer når man blir invitert?

Du kan registrere deg med profil og begynne å bruke det.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 21:04   #310
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.325
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du på Google+?

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Du kan registrere deg med profil og begynne å bruke det.

Men får jeg en e-post med link eller går jeg inn et sted? For den linken i 1. innlegg i tråden her forteller bare at kapasiteten er overskredet.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 21:13   #311
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du på Google+?

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Men får jeg en e-post med link eller går jeg inn et sted? For den linken i 1. innlegg i tråden her forteller bare at kapasiteten er overskredet.

Jeg kom ikke inn via linken i første innlegg uten å være invitert av noen som allerede var der, men da jeg fikk invitasjon kom jeg rett inn.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 21:30   #312
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.325
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du på Google+?

Invitasjon er sendt, men ikke kommet til meg, så det spørs om pågangen er litt vel stor.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 21:44   #313
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Er du på Google+?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Til dere som blir lagt til av min klassekamerat med initialer HO: Bare ignorer han, evt spør gjerne om hvorfor han vil legge dere til. Jeg syntes det er litt småpinlig at han bare kaster seg over folk uten å ha noen som helst relasjon til dem.



Det der er litt morsomt, man merker fort hvem som er FB-ere og hvem som er fra Twitter. Jeg bruker G+ som Twitter, dvs. jeg legger til folk jeg vil følge (som ofte skriver om aktuelle temaer/fag, og ikke private ting), også folk jeg ikke aner hvem er. Det ville aldri falt meg inn på FB, siden det fungerer ganske annerledes enn FB nettopp mtp. hva man kan dele med hvem.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 22:16   #314
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du på Google+?

Har ikke lest denne tråden før nå jeg. Jeg og vil inn.
Funker det med msn adresse?

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 22:17   #315
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du på Google+?

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Invitasjon er sendt, men ikke kommet til meg, så det spørs om pågangen er litt vel stor.

Jeg har tre invitasjoner men kommer ikke inn på noen av dem.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 22:22   #316
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du på Google+?

Jeg kan invitere. Bare send meg e-postadressen din Bloppy.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 22:24   #317
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du på Google+?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg kan invitere. Bare send meg e-postadressen din Bloppy.

Takk! Epost adresse er sent pr prikk.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 10:25   #318
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du på Google+?

Jeg håper de jeg har sendt invitasjon til har fått, hvis ikke - si ifra.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 17:23   #319
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du på Google+?

Hvordan er det med dere, er dere ensomme på g+?

Er det flere enn meg som spiller? Ingen av mine venner spiller visst noen av de spillene jeg spiller, så jeg får ikke konkurrere med dem. Men jeg savner en litt annen tye spill da, mer sånn som går over tid, type sånn som jeg har forstått noen fb-spill var, om at man plantet ting, og var innom og høstet, vannet etc?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 17:59   #320
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du på Google+?

Spill?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no