Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trenger en ny veske - tips

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-16, 18:43   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Trenger en ny veske - tips

Ja, det gjør jeg. Den jeg har nå er bitteliten.

Kjøpte en dixie, den alle har, men den var jo alt for stor og for myk. Tror jeg vil ha noe som er litt stivere. Tips?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 10:40   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger en ny veske - tips

DYtter.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 12:10   #3
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger en ny veske - tips

Vil tro Mulberry Bayswater, Decadent shopper og Michael Kors shopper kan være noe å sjekke ut. Bayswater er tykk, holder seg oppe og veier nesten 2 kg. Gode kjøp på finn.no, flere nye med kvittering.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 12:19   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger en ny veske - tips

Jeg har en Modalu veske, i Michael Kors lignende stil, og elsker den. Men den blir jo stor igjen, perfekt til og fra jobb, men jeg har den aldri med på shopping f.eks. Jeg har en mindre clutch oppi, som fungerer som lommebok, og med plass til telefon, denne tar jeg ut, og tar med om jeg skal på butikk ol.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 13:55   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger en ny veske - tips

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Vil tro Mulberry Bayswater, Decadent shopper og Michael Kors shopper kan være noe å sjekke ut. Bayswater er tykk, holder seg oppe og veier nesten 2 kg. Gode kjøp på finn.no, flere nye med kvittering.

Veier den nesten 2 kg?! Det er jo altfor mye å bære rundt på, allerede før en har puttet noe oppi vesken.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-16, 23:03   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger en ny veske - tips

Jeg fikk kjøpt meg i dag.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-16, 09:48   #7
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger en ny veske - tips

Hva slags vesk ende du med?

Kjøpte meg selv ei for noen uker siden, den er fra Stockholm Design Group. Den skal egt være stiv, holde seg stående, men skinnet i siden er mykt og bidrar til at det stive skinnet på en siden knekker rett ved bunnen. Dermd skrår den og bekker nesten. Det liker jeg ikke.


Sist redigert av Luvi : 03-03-16 kl 23:30.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-16, 09:52   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger en ny veske - tips

Ja, si det, Luvi. Det var et finsk merke i alle fall. Må hjem og sjekke, rakk ikke "flytte over i den" i dag morges. Kostet noe over 2000 kr så vidt jeg husker. Kjøpt på et par minutter, typisk meg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-16, 17:28   #9
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger en ny veske - tips

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Veier den nesten 2 kg?! Det er jo altfor mye å bære rundt på, allerede før en har puttet noe oppi vesken.

Det gjør ikke min altså. Det hadde vært helt uaktuelt.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-16, 18:16   #10
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger en ny veske - tips

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Veier den nesten 2 kg?! Det er jo altfor mye å bære rundt på, allerede før en har puttet noe oppi vesken.

Det var en overdrivelse, bare 1 kg og 150 gram uten innhold.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-16, 19:28   #11
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger en ny veske - tips

Det er endel det også syns jeg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no