Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

TV2 lager humor av seksuell trakassering

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-16, 21:52   #41
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Jeg rapporterer om ett stykk frilynt homovennlig ektemann som synes dette var idiotisk, ikke humor og lurte på om noen var slått rett ned.

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 21:59   #42
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.733
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg tror nok det er riktigere å kalle det TV2-humor. I omtrent samme sjanger som "Senkveld"

Akkurat, begge deler er særdeles lite morsomt.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 21:59   #43
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Jeg har en stykk passe rolig nordlending som "ville slått mannen rett ned" om han hadde opplevd det. Han så på ingen måte humor i det, og jeg er helt enig med ham, det der er ikke humor, det er ren idioti.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 22:03   #44
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Mannen så ikke humøren i det, han heller. Det kan jo ikke være sånn at alt er greit, så lenge man har et kamera som filmer.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 22:07   #45
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Helvitis fokking fokk. Dette er ugreit på så mange måter at jeg får utslett. Jeg ser for meg gutta mine utsatt for noe sånt? Eller at de skal sosialiseres til å tro at det er "guttehumor" å klå fremmede menn i skrittet?

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 22:48   #46
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Husbonden tar sin rolle som snart middelaldrende alvorlig, og lurer på om det kanskje er slikt ungdommen nu til dags synes er morsomt?

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 23:05   #47
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Slo ikke an som annet enn overgrep hos Finnmarksmannen (41) eller østlandssønnen (17) her heller. Humor?

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-16, 00:01   #48
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.846
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Bidrar med konservativ, humoristisk siviløkonommann, middelaldrende far til tre og bestefar til to. Han syntes ikke det var spesielt gøy, nei.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-04-16, 02:20   #49
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Jeg har vet ikke hva jeg skal si, jeg. At en av landets største tv-kanaler slipper igjennom dette som underholdning ... Bare fordi de utsatte er gutter og menn? Nei, jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal si.

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Er filmen fjernet?

Nei, den ligger der fortsatt. Link.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-16, 08:05   #50
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Jeg trykket på linken, så innledninga, men klarte ikke mer. Det er jo ikke humor i det hele tatt.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-16, 08:49   #51
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Dette er langt over alle grenser.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-16, 11:29   #52
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.



Nek.

Nek!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-16, 21:49   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Senterledelsen er heller ikke særlig fornøyd, forståelig nok. http://www.vg.no/rampelys/tv/media/s...te/a/23655573/

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-16, 22:00   #54
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Men altså, er det lov? Er det ikke grunnlag for politianmeldelse å bli grepet i skrittet uønsket? Begår ikke tv2 lovbrudd, til tross for at de bare tar menn? Såvidt jeg vet er det like straffbart med overgrep mot gutter, så loven skiller ikke på kjønn i så måte.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-16, 22:08   #55
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Men altså, er det lov? Er det ikke grunnlag for politianmeldelse å bli grepet i skrittet uønsket? Begår ikke tv2 lovbrudd, til tross for at de bare tar menn? Såvidt jeg vet er det like straffbart med overgrep mot gutter, så loven skiller ikke på kjønn i så måte.

Jeg kan ikke tenke meg at det er lov, og skulle gjerne sett hva som hadde skjedd ved en anmeldelse.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-16, 10:40   #56
Pyntemamma
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2016
Innlegg: 4
Pyntemamma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Frekt, og ikke morsomt.

Pyntemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-16, 10:43   #57
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Rart at ikke noen av de andre avisene har plukket opp dette og laget litt støy rundt det. Jeg synes det er en sak som bør løftes litt og diskuteres i media prinsipielt. Og at TV2 bør få ris, selvsagt.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-16, 11:38   #58
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Jeg er rimelig sikker på at flere menn i min krets ville reagert med anmeldelse. Jeg tipper noen allerede må ha gått til det steget. Man kan jo ikke bare godta å bli seksuelt trakassert fordi den som gjør det påberoper seg at det bare var for gøy.

Og ja, det er rart at det ikke har skapt flere store overskrifter. Kanskje det ikke kommer overskrifter før det er sendt på TV? (For et er ikke sendt enda? Nei?)

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-16, 11:42   #59
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Jeg regner med at VG plukket opp denne fordi TV2.no-redaktøren er en tidligere VG-fyr som ikke fremstår superpopulær i kretsen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-16, 12:13   #60
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er rimelig sikker på at flere menn i min krets ville reagert med anmeldelse. Jeg tipper noen allerede må ha gått til det steget. Man kan jo ikke bare godta å bli seksuelt trakassert fordi den som gjør det påberoper seg at det bare var for gøy.

Og ja, det er rart at det ikke har skapt flere store overskrifter. Kanskje det ikke kommer overskrifter før det er sendt på TV? (For et er ikke sendt enda? Nei?)

Skal det sendes, da? Jeg trodde det bare var på internettsidene, jeg.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no