Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #10

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-21, 08:54   #401
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.518
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Vi fikk plutselig mulighet til å gå på konsert i går. Kastet oss rundt på 15 minutter og reiste på Bjarne Brøndbo.
Det var utrolig godt å le så tårene trillet og hoie rairai.
Øl og stinn brakke var det jo ikke, så sånn sett var det en helt unik opplevelse.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 19-03-21, 10:41   #402
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Videosnutt av tantebarn på en annen kant av landet, som jeg ikke har fått sett siden i sommer. På stabbende ben, og med en veske over armen, er hun nemlig på vei til "ho tante". Takk og lov for svigerinne som har forstått at "ho tante" setter enorm stor pris på å bli oppdatert, men også åpenbart snakket om. For en snart toåring husker ikke "ho tante" som hun så i sommer med mindre hun snakkes om.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 19-03-21, 11:23   #403
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.741
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Videosnutt av tantebarn på en annen kant av landet, som jeg ikke har fått sett siden i sommer. På stabbende ben, og med en veske over armen, er hun nemlig på vei til "ho tante". Takk og lov for svigerinne som har forstått at "ho tante" setter enorm stor pris på å bli oppdatert, men også åpenbart snakket om. For en snart toåring husker ikke "ho tante" som hun så i sommer med mindre hun snakkes om.




Jeg er glad for fin bursdagsfeiring igår selv i pandemitid, og venninne kom med nydelige tulipaner og nytt puslespill på døra.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 19-03-21, 16:13   #404
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.570
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Videosnutt av tantebarn på en annen kant av landet, som jeg ikke har fått sett siden i sommer. På stabbende ben, og med en veske over armen, er hun nemlig på vei til "ho tante". Takk og lov for svigerinne som har forstått at "ho tante" setter enorm stor pris på å bli oppdatert, men også åpenbart snakket om. For en snart toåring husker ikke "ho tante" som hun så i sommer med mindre hun snakkes om.

Så fint!

Vi laget en bok med bilder av alle familiemedlemmene til hun som er straks ett år. Det er så utrolig trist at hun bare har møtt tante tre ganger, og aldri sittet på fanget eller fått klemme. Jeg lurer ofte på hva det gjør med koronababyene at de har levd så isolert og ikke hatt fysisk kontakt med andre enn sin egen husstand.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 19-03-21, 16:46   #405
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Jeg har ikke vært på jobb på over en uke, og det var veldig hyggelig å ha teammøte med de to jeg jobber på team med.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 19-03-21, 16:57   #406
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.194
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

AFT veilederen min trodde jeg var 29. Jeg er 42 så jeg tok jo det som et kompliment. Eller burde jeg meldt meg på Bli ny i KK for å få en mer voksen stil?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 19-03-21, 18:54   #407
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

FaceTime-anrop fra nevø på ni måneder som plutselig har blitt veldig mobil. 💕 Og at eldste har besøk av en veldig hyggelig gutt som helt frivillig tilbød seg å kutte grønnsaker og dekke bordet til fredagstacoen.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv  
Gammel 20-03-21, 23:29   #408
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.741
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

FaceTime-anrop fra nevø på ni måneder som plutselig har blitt veldig mobil. 💕 Og at eldste har besøk av en veldig hyggelig gutt som helt frivillig tilbød seg å kutte grønnsaker og dekke bordet til fredagstacoen.




Idag er jeg glad for Morgenlevering gave fra venner på andre kant av landet, og 1,5time telefonsamtale med venninne som ga Morgenlevering.

Blomster på døra til bursdag, fra ukjent ( glemte å skrive avsender), men har tanker om hvem

Fikk ryddet vekk ski og akeutsyr idag, og fått frem sykler, sparkesykkel osv.

Masse husarbeid.

Og sist, vin. Hvitvin og rødvin.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 21-03-21, 08:22   #409
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.825
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Å se Kompani Lauritsen sammen med 13-åringen i går kveld. Hun lo så hun nesten trillet ut av sofaen. Det smitter, altså.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 21-03-21, 08:56   #410
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Jeg fikk lattaranfall av brukernavnene til min yngste og vennen hans på Roblox - begge med fantastiske, utilsiktede feilstavinger.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv  
Gammel 21-03-21, 10:50   #411
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Jeg fniste i gang dagen i dag! Bikkja bjeffa nede i stua, femåringen jogget bort til trappen og ropte "CHILL!", og så hørte jeg et litt furtent "boff" og så ble det stille.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 21-03-21, 15:36   #412
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Det har i grunn vært masse fine dager , mandag tur med venninne,tirsdag med bursdagsfeiring på jobb og hjemme, onsdag grilling i skogen med to venninner dor å feire bursdagen min , morgenlevering på døra og i dag tur i skogen.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 21-03-21, 15:37   #413
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Tur i skogen i dag.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 21-03-21, 16:45   #414
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Biltur og sjøen sammen med mannen gjorde godt.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 21-03-21, 19:40   #415
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.563
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Middag hos mine besteforeldre. De er ferdig vaksinerte og virka bare så glad og lettet over livet, liksom. Morfaren min hadde i tillegg fått fornyet førerkortet fram til han er 89 år og var superfornøyd.
I tillegg så lurer de på om de noen gang kan reise igjen eller om de blir for gamle nå under pandemien. «Vi kan jo kjøpe campingvogn, mor» sa morfaren min.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 21-03-21, 19:41   #416
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Middag hos mine besteforeldre. De er ferdig vaksinerte og virka bare så glad og lettet over livet, liksom. Morfaren min hadde i tillegg fått fornyet førerkortet fram til han er 89 år og var superfornøyd.
I tillegg så lurer de på om de noen gang kan reise igjen eller om de blir for gamle nå under pandemien. «Vi kan jo kjøpe campingvogn, mor», sa morfaren min.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 21-03-21, 20:15   #417
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Drikke øl ute med hyggelige naboer.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 22-03-21, 10:45   #418
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.467
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

I går var jeg ute og gikk for å levere noe, hørte på podkast i mørket og hadde det fint da et rådyr plutselig krysset gangstien foran meg. Det så ikke meg og gikk sakte ut på et jorde. Det er så fint å få sånne møter, dyr er så utrolig vakre og fascinerende å betrakte!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 22-03-21, 11:06   #419
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Jeg slapp ut av ventekarantene!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 22-03-21, 11:07   #420
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.741
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Lillesøster kunne gå på skolen idag med rødt nivå siden karantenen hennes er ferdig.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no