Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takhøyde i forum

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-08, 20:35   #621
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Skål

Du er tankeleser, Azi! Like før jeg leste innlegged ditt lurte jeg på om noen på FP ville drikke vin med meg i kveld! (mannen kommer sikkert til å sovne på sofaen innen en time... )

Så, ja - SKÅL!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 20:38   #622
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Jeg er tankeleser og antagelig en av de få innleggene dere vil se ikveld der jeg skriver noe lunde korrekt!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 20:51   #623
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jeg er tankeleser og antagelig en av de få innleggene dere vil se ikveld der jeg skriver noe lunde korrekt!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 20:53   #624
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.326
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Om enkeltmedlemmer reagerer på noe, så senker det ikke takhøyden på noen måte.

Om veldig mange medlemmer reagerer på akkurat det samme, lager uskrevne regler som bygger på dette og refser de som "bryter" reglene, kan det bidra til lavere takhøyde om det blir mye av det.

Selv synes jeg at jeg har passe med luft over hodet her inne, og jeg har bare blitt oppfordret av én medFP'er til å melde meg ut én eneste gang, og det er da ikke så verst?
Sier meg fornøyd med det aller meste her inne, jeg.
Og kvaliteten på innleggene her, er forumets store styrke.

Men for mange småkjipe uoffisielle regler som det til kjedsomhet terpes på, gir meg assosiasjoner til filmen "Støv på hjernen" om husmortilværelsen i drabantbyoslo på 50-tallet; "Vasken henges ut på fredag!", "Fiskemiddag på tirsdag!" "Man gjør ikke slik - her i gården gjør vi det sånn!".

Uskrevne regler med glimt i øyet er stas - men om det blir for mye alvor i "slik gjør vi det her " , får det bare et komikkens skjær i mine øyne.
Men meg om det.

Veldig enig med deg. Kan få litt regel-feber jeg... Rakkeren i meg får fryktelig lyst til å bryte noen...

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Poenget mitt er bare at jeg ikke opplever at det er et-par-tre som reagerer på skryt over grønne prikker, men at man sjelden kommer unna slikt skryt uten å få passet påskrevet.

det har også jeg lagt merke til.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 21:03   #625
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av PrinsesseChiefen, her.

Veldig enig med deg. Kan få litt regel-feber jeg... Rakkeren i meg får fryktelig lyst til å bryte noen...

He, he - kjenner jeg blir litt trassig selv ; ) (<---Se! Smily som punktum! )
Men så har jeg god kontakt med min indre tenåring, også.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 17:40   #626
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.103
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men det er forskjell på å "få passet påskrevet" (i én tråd) og å "bli systematisk frosset ut", som er noe du sa at skjer systematisk. Man kan få passet påskrevet for hva som helst, såfremt det er noen som er uenig i det man sier eller misliker måten man gjør det på; det i seg selv kan da umulig regnes som en ulempe ved et diskusjonsforum?

Da må jeg be om unnskyldning for å ha vært upresis. Man får passet påskrevet (til de grader) i den tråden, men jeg har ikke belegg for å si man man blir "systematisk utfrosset".

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no