Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Har dere hytte?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Se resultatene: Har dere hytte?
Ja, to eller flere 4 1,93%
Ja, 1 38 18,36%
Nei, men vi disponerer to eller flere hytter nokså fritt (eid av foreldre e.l.) 36 17,39%
Nei, men vi disponerer 1 hytte nokså fritt (eid av foreldre e.l.) 40 19,32%
Nei, men vi får låne hytte av familie eller venner iblant 8 3,86%
Nei, men vi pleier å leie hytte 9 4,35%
Nei, og vi reiser knapt på hytteferie overhodet 41 19,81%
Nei, men vi ønsker oss det 24 11,59%
Annet - du har jo ikke peiling på hytteliv, din stuegris! 7 3,38%
Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-15, 09:27   #21
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Nei, og jeg ønsker meg det ikke heller. Jeg syns det er nok å eie og ha ansvar for huset vårt og syns bare tanken på et sted til å holde i orden er temmelig avskrekkende.

Vi har to disponible fjellhytter som foreldrene våre eier, så det er mulig jeg hadde sett annerledes på det om vi ikke hadde den muligheten. Det er snakk om flotte hytter med plass til mange og med de fleste fasiliteter, så vi bruker dem når vi har mulighet.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:28   #22
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Nei, og vi skal ikke ha det heller. Fikk solgt hytta for snart to år siden, med hus har vi mer enn nok å ordne med.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:29   #23
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Vi har bruksrett på hytte ved sjøen og liker stedet godt. Vi er dog mer fjellmennesker og sparer bevisst til hyttetomt på fjellet. (Ja, vi har vært på visning på tomtefeltet. )

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:29   #24
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere hytte?

Jeg og mannen eier ikke hytte alene (og vi vil ikke ha heller, vi ville følt press til å bruke den mer enn vi egentlig vil og foretrekker å reise andre steder), men vi har begge tilgang til familiehytter som vi står fritt til å bruke. I praksis bruker vi dem svært sjelden både pga avstand og fordi vi ikke er hyttemennesker.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:30   #25
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere hytte?

Nei, vi har ikke hytte! Men foreldrene våre har, (det er vel mer et hus) og disse kan vi bruke. Begge er ved sjøen. Kunne tenkt meg at de hadde en på fjellet! Kunne ikke tenkt meg å ha selv.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:30   #26
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere hytte?

Ja, jeg har en hytte sammen med broren min, sånn egentlig ønsket jeg at han bare kunne få den alene. Pr nå er det foreldrene mine som bruker den mest.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:31   #27
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere hytte?

Nei, og vi har ikke tilgang til hytte gjennom familie heller. Vi har leid bedriftshytte to-tre ganger året de siste ti årene.

Jeg har litt lyst på hytte, men jeg har veldig lite lyst på utgiftene og merarbeidet.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:34   #28
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Det hyttelivet jeg har sansen for, finner jeg for øvrig på jobbhytta til Blåmann. Den er omtrent som en turisthytte, med bad på alle rommene og servering av tre fantastiske måltider om dagen, tilberedt av en tidligere stjernerestaurantkokk.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:35   #29
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere hytte?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det hyttelivet jeg har sansen for, finner jeg for øvrig på jobbhytta til Blåmann. Den er omtrent som en turisthytte, med bad på alle rommene og servering av tre fantastiske måltider om dagen, tilberedt av en tidligere stjernerestaurantkokk.

Ja, det var en type hytteliv jeg kunne tenkt meg.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:37   #30
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.924
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Nei, og vi vil gjerne ha.

Vi har for så vidt tilgang på en familiehytte, men den ligger så langt vekk at den blir lite brukt.

Jeg ønsker meg veldig hytte. Jeg ser alle de praktiske motargumentene, men jeg har lyst på det likevel. Det måtte være en praktisk fjellhytte med minst tre soverom, vann og strøm og mulighet til å gå på tur både sommer og vinter, helst kort kjøreavstand til et alpinanlegg og helst mulig å nå med kollektivtransport slik at det er mulig å komme på besøk uten å ha bil. Men det blir først når vi har så god råd at vi kan betale noen for å ta vedlikehold på den. Vi er ikke oppussingsmennesker og har allerede et gammelt hus. Og, vi vil ikke ha mer oppussingsarbeid.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:38   #31
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.036
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Nei, men vi disponerer to, en liten primitiv fjellhytte og et sommersted. Fjellhytta blir nok solgt den dagen mine foreldre ikke vil ha den mer.
Jeg kunne tenkt meg en egen fjellhytte, men tror ikke vi kommer til å prioritere det noen gang. Vi har også et hus å vedlikeholde, og er ikke så veldig glad i å reise bort i helgene.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:39   #32
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Nei, og vi har ingen ambisjoner om å eie noe selv. Foreldrene våre eier til sammen tre hytter og et hus i Spania, i tillegg til at vi har god tilgang til to vennehytter. Så vi har nok av alternativ om vi vil på hyttetur. Og hjelpe med vedlikehold er akkurat nok vedlikeholdsansvar for vår del. Det eneste aberet er at ingen av disse hyttene er på fjellet, så vi skulle gjerne sett at en av dem byttet ut sørlandsidyllen med noe skivennlig til vinterstid.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:39   #33
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere hytte?

Har ikke egen hytte, og vil ikke ha. Vi bor der hvor andre har hytte/sommerhus.

Både foreldrene mine og svigers har hytter/sommerhus som vi kan låne når vi vil. Men jeg er ikke så veldig hyttemenneske egentlig. All den tid vil bor der vi bor, betyr ferie reiser til andre steder, gjerne storbyer, heller enn sjø eller fjell.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:40   #34
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere hytte?

Men det hadde, på sikt, vært deilig med en liten leilighet i byen. Vi hadde det i begynnelsen etter at vi bygde hus, men solgte fordi det ble så mye logistikk. Når ungene blir eldre, kan det absolutt være ett alternativ.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:40   #35
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Om jeg skulle hatt "hytte" måtte det vært en leilighet på fjellet, der husleie dekket måking, beising, "vaktmesterting". Og både slalom og langrenn var rett utfor døren.

Men selv da vedder jeg på at vi hadde hatt konstant dårlig samvittighet for at vi ikke kom oss nok avgårde.. Innser vel egentlig at vi ikke er hyttefolk.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:41   #36
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Niks, og ikke skal vi ha heller. Jeg er altfor rastløs og vil reise i feriene, og har dessuten begrenset boevne og trenger overhodet ikke mer husstell og vedlikehold i livet mitt.

Er vel også omtrent her. Vi har ikke foreldre med hytte heller.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:42   #37
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere hytte?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Vi har en hytte ved sjøen på Sørlandet og lurer på å kjøpe en til - type utleieobjekt som ligger midt i slalåmbakken og som vi kan bruke av og til selv også.

Vi disponerer hytte i innlandet/ved skianlegg, men den er ikke vår og vi ønsker oss en litt annen standard og litt mer frihet til å disponere selv, siden vi etterhvert har fått ganske stor familie.

Leier gjerne ski-in, ski-out hytte.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:46   #38
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere hytte?

En av hyttene foreldrene mine har på fjellet er sånn utleiehytte. Det er veldig praktisk. Tror de har fri bruk i juleferien, vinterferien, påskeferien og seks uker på sommeren. Og ellers hvis den er ledig, muligens noen helger også, jeg har ikke helt oversikt.

Null vedlikehold, og alle fasiliteter. Det er den eneste typen hytte jeg kunne tenkt meg å eie selv. I følge min far dekker utleieinntektene lånekostnadene, i følge min mor har min far kreative regnskapsmetoder, og inntektene dekker fint lite.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:48   #39
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere hytte?

Vi har egen fjellhytte. Begge foreldreparene våre har hytter (en på fjellet og en på kysten), men disse ligger langt fra oss så vi bruker de svært sjelden.

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:48   #40
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere hytte?

Nei, eier ikke. Svigerfar har hytte på fjellet hvor vi er velkomne. Det er 35 mil å kjøre, og det er enkle løsninger for strøm og vann. Ikke lenge siden vi hentet vann i brønn en skråning nedenfor.

Vi ønsker ikke å eie fritidssted, men å leie oftere. Det er ofte prisen som hindrer oss. Jeg har hørt så mye klaging fra mine besteforeldre og hans foreldre, om kostnadene på strøm, kommunale avgifter, private veier, skiløyper og mye annet. Vi liker påsken på fjellet, men ellers vil vi til Italia.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no