Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TALT!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-20, 08:20   #781
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.506
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Temahefte fra skolen. Om rovdyr. For femteklassinger. I utgangspunktet et brennbart område. Og hva ser jeg?!? Joda bjørnebabyene konsekvent brukt om bjørnunger. Virkelig. Bjørnebabyer altså? Er vi kommet dit?
Verden er faktisk gått av skaftet.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 28-10-20, 08:23   #782
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Bjørnebabyer!



Her skal vi oppdra barna til å ha et syn på rovdyrpolitikken, ja.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 28-10-20, 08:34   #783
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.506
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Bjørnebabyer!



Her skal vi oppdra barna til å ha et syn på rovdyrpolitikken, ja.

Jeg innser jo at jeg ikke kan la dette få upåaktet hen. Men virkelig. At jeg må maile skolen og be om nytt hefte? Leser de ikke det de deler ut?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 28-10-20, 08:38   #784
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Men er det ikke sånn at med kjent årsak så er det ok å gå på jobb med sår hals?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 28-10-20, 08:45   #785
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.463
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

BjørneBABY?!

Gi meg gjerne link eller navn på det heftet, Floksa.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 28-10-20, 08:45   #786
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Men er det ikke sånn at med kjent årsak så er det ok å gå på jobb med sår hals?

Jeg håper det, for ellers blir det mye fravær på meg utover, noe jeg virkelig ikke ønsker. Får snakke med sjefene igjen. Forrige gang fikk jeg ikke komme på jobb, selv ikke på plandagen, enda jeg sverga pent på at jeg ikke var sjuk ellers og lovte sitte langt unna kollegaene.

Det står i instruksene våre at ved nyoppstått tegn på infeksjon skal man være hjemme, men jeg kommer jo til å få nyoppståtte tegn etter hver forbaska tur i møkkavær.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 28-10-20, 09:00   #787
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.329
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Bjørnebabyer altså? Er vi kommet dit?
Verden er faktisk gått av skaftet.

Ikke helt, snart introduseres bamsebebbisene.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 28-10-20, 09:03   #788
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.708
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Men er det ikke sånn at med kjent årsak så er det ok å gå på jobb med sår hals?

Selv om det er kjent årsak så kan det vel fremdeles smitte andre? Som igjen må ta sine vurderinger og eventuelt får fravær. Her hos oss er det bjønnstrengt på det, hvertfall.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 28-10-20, 09:14   #789
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Selv om det er kjent årsak så kan det vel fremdeles smitte andre? Som igjen må ta sine vurderinger og eventuelt får fravær. Her hos oss er det bjønnstrengt på det, hvertfall.

Ja, det er det som er årsaken til at man skal holde seg hjemme. At man ikke skal smitte andre, som igjen må være hjemme og teste seg. Og potensielt smitte andre.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 28-10-20, 10:47   #790
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg håper det, for ellers blir det mye fravær på meg utover, noe jeg virkelig ikke ønsker. Får snakke med sjefene igjen. Forrige gang fikk jeg ikke komme på jobb, selv ikke på plandagen, enda jeg sverga pent på at jeg ikke var sjuk ellers og lovte sitte langt unna kollegaene.

Det står i instruksene våre at ved nyoppstått tegn på infeksjon skal man være hjemme, men jeg kommer jo til å få nyoppståtte tegn etter hver forbaska tur i møkkavær.

Guttungen får nyoppståtte tegn etter hver forbaska fotballkamp.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 28-10-20, 12:07   #791
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.522
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Jeg føler med deg, Inagh! Jeg er også sånn, at ved hvert minste bittelille tegn til forkjølelse/sykdom, får jeg bronkitt. Nå har jeg brystbetennelse og tenkte at det kan vel ikke ledsages av bronkitt, men joda.

I praksis må jeg da isolere meg frem til det er over, for selv om jeg ikke vet at det ikke er smittsomt i det hele tatt, skjønner jeg jo at folk får panikk om de hører den hosten i køen på matbutikken.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 28-10-20, 12:11   #792
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Guttungen får nyoppståtte tegn etter hver forbaska fotballkamp.

I hear ya! Her også - fordi det føkkings regner hele jævla tida. De blir kalde og våte, og så blir han hanglete.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 28-10-20, 12:42   #793
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg føler med deg, Inagh! Jeg er også sånn, at ved hvert minste bittelille tegn til forkjølelse/sykdom, får jeg bronkitt. Nå har jeg brystbetennelse og tenkte at det kan vel ikke ledsages av bronkitt, men joda.

Jeg ranter GLATT over brystebennelse. MØKKADRITT! Jeg har hatt minst to runder med brystbetennelse per unge (har 3 stk.) og det er VONDT! En av de få gangene jeg virkelig har følt meg SYK.

All sympati, Input!

Strutsen er ikke aktiv  
Gammel 28-10-20, 12:51   #794
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.522
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Jeg ranter GLATT over brystebennelse. MØKKADRITT! Jeg har hatt minst to runder med brystbetennelse per unge (har 3 stk.) og det er VONDT! En av de få gangene jeg virkelig har følt meg SYK.

All sympati, Input!

2 x 3? Stakkars deg! Jeg tror nesten ikke jeg hadde turt å amme en eventuell neste unge dersom brystbetennelse var "vanlig" for meg. Jeg opplevde det aldri med første og har ikke opplevd det før med denne frøkna heller, og det er jeg glad for.

For ja, man blir virkelig SYK! Det verste var at det kom som kastet på meg. Var litt øm i brystet om morgenen, det ble vondere, men følte meg fremdeles frisk ellers - i løpet av et kvarter gikk jeg fra å sitte sammen med mannen og jobbe sammen om en fagtekst til å ikke være i stand til å forstå et eneste ord av det han sa. Det var helt surrealistisk. Er heldigvis mye bedre nå, men jeg har fremdeles en SVÆR klump i brystet, så jeg har antagelig fått et abcess som må tømmes kirurgisk.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 28-10-20, 12:53   #795
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.661
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg føler med deg, Inagh! Jeg er også sånn, at ved hvert minste bittelille tegn til forkjølelse/sykdom, får jeg bronkitt. Nå har jeg brystbetennelse og tenkte at det kan vel ikke ledsages av bronkitt, men joda.

I praksis må jeg da isolere meg frem til det er over, for selv om jeg ikke vet at det ikke er smittsomt i det hele tatt, skjønner jeg jo at folk får panikk om de hører den hosten i køen på matbutikken.

God bedring.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 28-10-20, 13:05   #796
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

2 x 3? Stakkars deg! Jeg tror nesten ikke jeg hadde turt å amme en eventuell neste unge dersom brystbetennelse var "vanlig" for meg. Jeg opplevde det aldri med første og har ikke opplevd det før med denne frøkna heller, og det er jeg glad for.

For ja, man blir virkelig SYK! Det verste var at det kom som kastet på meg. Var litt øm i brystet om morgenen, det ble vondere, men følte meg fremdeles frisk ellers - i løpet av et kvarter gikk jeg fra å sitte sammen med mannen og jobbe sammen om en fagtekst til å ikke være i stand til å forstå et eneste ord av det han sa. Det var helt surrealistisk. Er heldigvis mye bedre nå, men jeg har fremdeles en SVÆR klump i brystet, så jeg har antagelig fått et abcess som må tømmes kirurgisk.

Ja, det kommer virkelig som kastet på en!
Hadde jeg hatt barn som faktisk tok flaske når de var under 6 måneder, så hadde jeg nok vurdert å droppe amming. Men neida. Alle tre like vanskelige. Blånektet flaske alle mann.

Strutsen er ikke aktiv  
Gammel 28-10-20, 13:17   #797
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.522
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Ja, det kommer virkelig som kastet på en!
Hadde jeg hatt barn som faktisk tok flaske når de var under 6 måneder, så hadde jeg nok vurdert å droppe amming. Men neida. Alle tre like vanskelige. Blånektet flaske alle mann.

Høres ut som vi har like barn. Flaskenekt her også. Frøkna tok smokk for første gang i går da, sju måneder gammel. Men hun har ørebetennelse, så det kan hende hun oppdaget at sugingen hjelper på trykket.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 28-10-20, 13:36   #798
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.483
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Tre flaskenekt-unger her også, og kun en av dem brukte smokk. Til han var et år, da sluttet han med slikt.

Men brystbetennelse har jeg aldri fått da , heldigvis

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 28-10-20, 13:49   #799
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.393
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Melk på flaske har ikke mine villet ha heller, kun pupp som var bra nok. Men når de fikk vann på flaska, da var den bra nok. Smokken tok de fra den ble introdusert heldigvis.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 28-10-20, 13:52   #800
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Oh! Brystbetennelse! Det er skikkelig vondt ja! Jeg har noen vage minner om å stå i dusjen og amme. Ævv.

Maverick er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no