Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

[Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hvor mange kopper kaffe drikker du i løpet av dagen
1-2 18 11,76%
2-4 60 39,22%
4-8 31 20,26%
Jeg aner ikke, men det er MYE 10 6,54%
I only drink tea, of course! 30 19,61%
Energidrikk er tingen! 0 0%
Urtete 4 2,61%
Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-17, 23:34   #61
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Jeg ei skikkelig kaffekjerring. Jeg har ikke helt oversikten, men jeg drikker stort sett en kopp kaffe til frokost, en til to kopper før lunsj, en i lunsjen, en etter lunsj og gjerne en til tre på ettermiddagen. Drikker jeg kaffe etter klokken 18 er det den koffeinfrie varianten. Og vi snakker fulle mumiekopper. Minst. Dvs. minimum fire kopper om dagen, innimellom mer enn åtte kopper. Og man trenger ikke lure på hvorfor jeg har koffeinabstinenser når jeg kutter ned på inntaket innimellom.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-17, 00:39   #62
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Drikker ikke kaffe. Én kopp te om dagen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-17, 00:41   #63
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Hallo, skalaen gikk jo bare til åtte?!

I dag tenker jeg det har blitt 10-12 kopper i løpet av jobb og deretter møte til ni.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-17, 00:42   #64
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

4-8 de fleste dager. En til frokost, 2-4 på jobb, 1-2 hjemme.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-17, 09:37   #65
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hallo, skalaen gikk jo bare til åtte?!

I dag tenker jeg det har blitt 10-12 kopper i løpet av jobb og deretter møte til ni.

"Jeg aner ikke, men det er MYE" er ment for slike som oss.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-17, 11:57   #66
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Én ting er sikkert: Jeg drikker myyye mer kaffe enn alkohol (så en annen poll her), og jeg blander aldri de to.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-17, 13:31   #67
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Aner ikke. Mye. Alternativ 4, med andre ord.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-17, 14:19   #68
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Én ting er sikkert: Jeg drikker myyye mer kaffe enn alkohol (så en annen poll her), og jeg blander aldri de to.

Ikke karsk? Ikke kaffe og baileys?




Jeg skulle til å si at jeg ikke fysisk blander kaffe og alkohol, men det er jo heller ikke sant; jeg elsker en godt laget espresso martini. Og jeg må ha en god espresso etter et stort måltid mat med mye vin, seff.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-17, 14:27   #69
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

CD: Det hender vel du drikker en godt laget irish coffee også, mener jeg å huske.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-17, 14:30   #70
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Hm, det er nok sjelden nu til dags, men det er sikkert fordi espresso martini er mer in vouge.

Men joda, i nøden!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-17, 16:05   #71
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

En hjemme til frokosten

En på jobb når jeg har kommet og laget kaffe (jeg kommer alltid først)

En til lunsj

En hjemme etter middag.

I helgen stort sett bare om morgenen og ettermiddag, men da er det gjerne lengre frokost og minst to kopper.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-17, 22:42   #72
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Ikke på jobb: 1-2 kopper.
På jobb: Fyller opp koppen, glemmer å drikke opp, fyller opp igjen osv. Totalt blir det nok 2-3 kopper på slike dager.
Alle dager: Alltid en kopp om morgenen. :trøtt:

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-17, 22:51   #73
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Én ting er sikkert: Jeg drikker myyye mer kaffe enn alkohol (så en annen poll her), og jeg blander aldri de to.

But but karsk da?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 00:29   #74
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Drikker ikke kaffe.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 00:45   #75
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

4-8 på jobb, altså hverdag.
Drikker aldri på ettermiddag og kveld hjemme.
Helg 1-3 kopper daglig.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 09:48   #76
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ikke karsk? Ikke kaffe og baileys?

Ikke karsk og definitivt ikke baileys eller lignende melkeskvip.
Konjakk har jeg prøvd i tredve år å like, og har gitt opp.

Svartkaffe!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 10:21   #77
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Ca 0,5 liter kruttsterk kaffe hver dag. Maler bønner, brygger svart kaffe, drikker en kopp hjemme, resten tar jeg med i Lifeadventure koppen. Jeg rører ikke kaffen fra maskinene på jobben, det frister heller ikke med lunken kaffe i pappkopp til 35,- fra kaffebaren i 1. etg.

Jeg sliter på reiser og overnattinger. Noen hotell har heldigvis Nestle espresso. I København er en amerikano på Baresso godt, i London reiste jeg lenge og langt for å finne espresso som ikke var laget på helautomatisk maskin og smakte høgg. Selv på Mallorca er det nesten utelukkende turistkaffe. Kroatia og Italia er toppers. Virkelig i-lands problem, jeg vet. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 10:59   #78
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Svarte 1-2 kopper. Drikker en latte med dobbel espresso om dagen. En sjelden gang 1 kopp traktekaffe på jobb.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 17:36   #79
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Pollen stengte før jeg rakk å svare! Men nå, etter jeg sluttet å røyke, drikker jeg nok mer kaffe enn før, 4-8 kopper, tror jeg. :kaffekjerring:

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no