Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Øya 2017

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-17, 10:37   #81
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.939
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

Snille sjefen min har fått flyttet jobbintervjuet jeg skal gjennomføre i dag, så det er det en mulighet for at jeg rekker Kaja allikevel.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 13:29   #82
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

Jeg er tidlig på, så jeg kan spise på Hitchhiker.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 13:30   #83
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.110
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

Foreløbig oppdatering fra meg:
Onsdag: Ankom i det aller verste silregnet og holdt meg i Sirkus for å se Bel Canto, som var stas og nostalgisk, og med nydelige, hjemlengselskapende backdrops. Så gikk vi hjem for å tørke oss og skifte litt og spise, og dro tilbake til Lana del Rey, da det stort sett sluttet å regne. Jeg likte konserten, som jeg liker platene, hverken mer eller mindre - det var bra, men ikke supert, liksom. Manglet det lille ekstra. Men godt fornøyd med å ha fått det med meg.

Torsdag: Begynte med Julia Jacklin, som jeg ikke har hørt før, men virkelig likte. Vi skal følge med på om hun dukker opp på en klubbscene, det vil nok fungere mye bedre. Så var det Sigrid, og hun var kjempeflink, super på scenen og med masse energi. Jeg er ikke kjempebegeistret for sangene/musikken i seg selv, men live fungerte det flott. Gikk fem minutter før slutt for å stille meg opp foran Amfiet i påvente av Feist, som var det første høydepunktet for min del. Henne har jeg gledet meg til lenge.

Så gikk vi til Sirkus og så halve showet til Sampha, som definitivt var bra, men vi begynte å bli sultne, så vi gikk rett og slett ut av festivalområdet og spiste sushi og hvilte bena på Carl Berner. Kom tilbake og virret litt rundt i matområdet og drakk kaffe, gikk rundt og sjekket ut hvordan det hele så ut. Så bitte litt av Mac DeMarco, men det fenget ikke helt, og så vurderte vi Gabrielle i Sirkus, men da vi kom ned der, så det så fryktelig fullt ut. Skjønner at vi kanskje skulle klemt oss inn likevel, men jaja. Vi gikk i Biblioteket og så Øyas minste sett på Øyas minste scene i stedet, Louien, som var skikkelig, skikkelig bra, men så lavmælt at hun i stor grad ble overdøvet av lyden fra Sirkus (og folk som snakket).

Så kjøpte vi mer øl og gikk opp til The xx, som jeg synes var aldeles supert, særlig fra ganske gode plasser foran scenen. Klart beste konsert så langt for min del. Jeg liker dem veldig godt fra før, men de var enda bedre live, og showet var veldig stilig, med store roterende speil og bra lysbruk. Var sliten, men veldig fornøyd da det var ferdig.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 13:30   #84
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

Så bra, Tjorven! Jeg ble litt stresset da jeg kom nettopp, og hørte Kaja i det fjerne - men det var altså lydprøve.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 17:25   #85
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.110
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men hva med en evaluering av maten? Er det noen som har spist noe som var skikkelig godt?

Dagens på "Dagens" er i hvert fall veldig god - gyoza med svinekjøtt.

Likte også falafelrullen (i veldig god potetlompe) fra Hagen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 17:29   #86
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

Oh, er det gyoza i dag? Min favoritt!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 18:26   #87
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øya 2017

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men hva med en evaluering av maten? Er det noen som har spist noe som var skikkelig godt?

Jeg spiste ikke så mye der, men soppsmørbrødet fra MELT var fantastisk følge på t-banen hjem.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 19:11   #88
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øya 2017

Vi var øya-jomfruer i år. Vi fikk med oss litt av Sigrid på vei inn. En del av Feist (som ikke genga i det hele tatt). Sampha likte vi.
Ryan Adams fikk vi med fra siden, da vi venta på Mac Demarco som var kveldens høydepunkt og trekkplasteret for 1/3 av oss. Jeg liker musikken hans, men for en fyr Vi tenkte avslutte med Sleep, men da var vi egentlig godt fornøyde og dri hjem.
Gabrielle skulle jeg gjerne fått med meg, men siden jeg var God mor, så blei det Mac Demarco i stedet.
Og så vant vi star wars veske på Nordisk film sin stand.
Elgbab ble spist og var vel ikke en smaksorgasme. Det var mat liksom.
Vi kommer definitivt sterkere tilbake neste år.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 21:44   #89
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

Jessie var så bra!!!!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 22:54   #90
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jessie var så bra!!!!

Jah!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 23:22   #91
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.297
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jessie var så bra!!!!

Takk for liveupdates!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no