Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Høstferie?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-17, 00:14   #21
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstferie?

Jeg og mannen har brukt opp ferie for i år, så skolebarnet må enten besøke besteforeldre eller være på SFO, med på jobb eller hjemme mens en av oss jobber hjemmefra. Hadde vært fint å avspasere en dag eller to, men tviler på at jeg får det til på den tiden.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-17, 00:16   #22
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høstferie?

Jeg skal avspasere noen dag. Kanskje vi låner en hytte. Kanskje vi tar en storbytur.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-17, 00:17   #23
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Høstferie?

Hvis mannen får fri skal vi til Stockholm 4-5 dager. Hvis ikke, drar jeg og vesla til min bror og samboer.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-17, 00:24   #24
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferie?

Niks, jeg må jobbe. Det kan kanskje hende mann og unger finner på noe.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-17, 00:31   #25
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Høstferie?

Nja. Det kommer an på om mannen har fri eller ei (ustabil turnus). Noen må passe skolebarna ettersom vi ikke har ferie-SFO, men det pleier å ordne seg med litt fleksing og besteforeldre. Vi har høstferie i uke 41, og de eventuelle fridagene blir nok tilbragt på hytta.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-17, 00:34   #26
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høstferie?

Det blir høstferie her. Vi reiser til familie i Telemark.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-17, 00:49   #27
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferie?

Jeg har høstferie, men skal ikke reise bort. Mulig vi tar oss noen dager i hyttecampen på fjellet, om mannen får fri.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-17, 01:37   #28
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstferie?

Mannen og ungene blir sikkert en uke på hytta. Jeg en langhelg.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-17, 07:42   #29
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høstferie?

Jeg er lærer og har høstferie. I år skal jeg også studere, så jeg regner med at ferien går til det. Mulig jeg tar meg en tur nordover til familiferiestedet helt mutt putt alene med bøkene mine.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-17, 07:45   #30
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferie?

Jeg har alltid høstferie i en uke (lærer). Mannen får av og til, i år er det i boks. Vi planlegger noen dager på fjellet, jeg pleier også å rette i noen dager.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-17, 08:13   #31
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferie?

Lærer her, jeg skal som vanlig legge noen heftige innleveringer til uka før høstferie så jeg kan få rettet i en uke hvor jeg ikke har undervisning. Men, jeg skal rette (for andre året på rad) på et naturistresort i Spania. I fjor var jeg aleine, i år hadde jeg ikke råd til å dra, men det løste seg da min 74 år gamle mor foreslo å bli med så vi kunne dele på utgiftene. Hun har aldri vært på en naturiststrand i sitt liv, bare badet naken på hytta i alle år, så jeg er litt spent.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-17, 08:17   #32
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferie?

Mannen har for øvrig aldri fri i høstferien, det har vi nesten aldri prioritert.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-17, 08:31   #33
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferie?

Har høstferie fra lærerjobben, må nok bruke en del av den på arbeid med masteroppgaven. Kjæresten skal ta litt høstferie og vi vurderer å dra til Trondheim for å se Body Worlds Vital (eller hva den heter den utstillingen).

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-17, 09:28   #34
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstferie?

Lærer her også. Vi har 3 dager i begynnelsen av oktober. Usikker på om jeg har alle tre eller om der er lagt en planleggingsdag den første dagen sånn at jeg har to dager fri. Ingen planer.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-17, 09:35   #35
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferie?

Blir nok ikke noe høstferie på meg i år. Tok heller en litt lengre sommerferie. Maks blir det en langhelg, og da trolig på fjellet et sted. Vi har brukt å treffe min søster og familien på hytta deres ene helga i tilknytning til høstferien, men vet ikke hvordan det blir i år, siden datteren deres er syk, og det er usikkert hvor mye hun orker.

Det er mulig vi tar en høstferie et varmt sted neste år, vi har vage planer om Italia med noen venner.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-17, 09:35   #36
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferie?

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Jeg er lærer og har høstferie. I år skal jeg også studere, så jeg regner med at ferien går til det. Mulig jeg tar meg en tur nordover til familiferiestedet helt mutt putt alene med bøkene mine.

Skal du? Så spennende! Får jeg spørre hva du skal studere?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-17, 09:40   #37
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Høstferie?

Selve høstferien jobbes det,men tar en uke ferie 14 dager før og da drar vi til Rhodos med ungene.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-17, 20:53   #38
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.108
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Høstferie?

Gleder med til sol og bading i Florida i høstferien

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-17, 21:40   #39
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.631
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstferie?

Vi bestilte billetter til New York i hussalgshybris her på forsommeren! Alle gleder seg helt vilt; det er ti år siden vi voksne var der sist, og første tur for barna. Lillebror henger jo bare med, da, men Ullungen er helt ekstatisk ved tanken på USA og NY.

Vi har leid leilighet i Park Slope, Brooklyn, og skal også besøke familie i Connecticut.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-17, 22:01   #40
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Høstferie?

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Vi bestilte billetter til New York i hussalgshybris her på forsommeren! Alle gleder seg helt vilt; det er ti år siden vi voksne var der sist, og første tur for barna. Lillebror henger jo bare med, da, men Ullungen er helt ekstatisk ved tanken på USA og NY.

Vi har leid leilighet i Park Slope, Brooklyn, og skal også besøke familie i Connecticut.

Hvor i Connecticut?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no