Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor hemmelig er nicket?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-07, 20:05   #21
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor hemmelig er nicket?

Sånn Nooria, da har jeg oppdatert innlegget mitt.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 20:08   #22
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor hemmelig er nicket?

Jeg har ikke fortalt mitt nick til noen. Sambo vet det ikke heller, tror jeg. Men det kan jo selvsagt hende noen vet hvem jeg er, men har ikke hørt om noen enda. (Bortsett fra en person på NM, som jeg kjente igjen. Tilkjennega meg selv da, fordi hun er en ganske nær venninne).

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 20:10   #23
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.387
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor hemmelig er nicket?

Mitt nick er absolutt ikke hemmelig

Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 20:15   #24
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Hvor hemmelig er nicket?

Jeg bruker ulike nick, og ingen av mine RL venner kjenner til hva jeg heter. Men når det er sagt så kan de nok kjenne meg igjen om de snubler over meg på nett. Jeg skriver jo hvor jeg bor, om barn og mann.

Jeg setter pris på å være noenlunde anonym, men om noen skulle finne ut hvem jeg er så er det ingen krise.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 20:18   #25
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor hemmelig er nicket?

Jeg buker også forskjellige nick. Skremmern er vel det eneste "hemmelige" jeg bruker.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 20:21   #26
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor hemmelig er nicket?

Det er en del personer som vet hvem jeg er, og det er helt greit. Jeg setter pris på det når folk sier fra at de vet hvem jeg er.

  Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 21:10   #27
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor hemmelig er nicket?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Det er en del personer som vet hvem jeg er, og det er helt greit. Jeg setter pris på det når folk sier fra at de vet hvem jeg er.

Ja. Og skriver ingenting som folk jeg kjenner ikke kan lese.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 21:26   #28
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Hvor hemmelig er nicket?

Her inn eer det vel ingen som vet hvem jeg er! Har et annet nick på NM og der har jeg jo vært en stund! Så her vil jeg foreløpig forbli hemmelighetsfull

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 23:42   #29
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.151
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor hemmelig er nicket?

Nicket mitt er ikke "hemmelig", men bortsett fra dem som er brukere eller snikere her (og på NM), så er det ikke så mange RL-bekjente som vet at jeg er Skilpadda. Det er ikke noe jeg går rundt og forteller - det ville vel virke lit t merkelig. (Nettbekjente vet derimot godt hvem jeg er, og jeg har jo også link til bloggen min i profilen, så jeg er ikke det minste anonym her inne.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 23:46   #30
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor hemmelig er nicket?

Tja, hemmelig og hemmelig. Jeg roper det ikke akkurat ut fra hustakene, men om noen hadde spurt, så hadde jeg fortalt det. Nå er dog mitt nettliv temmelig uinteressant for andre, så det er faktisk ingen andre enn mannen min som har spurt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 23:52   #31
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor hemmelig er nicket?

Nicket mitt er vel ikke så veldig hemmelig, siden det er bare en bokstav unna navnet mitt. Jeg er den jeg er både på nett og i RL.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 01:40   #32
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Hvor hemmelig er nicket?

Fant akkurat ut at nicket mitt er ganske smart! Gaar ikke an aa google.
Ellers er det ikke saa viktig for meg at det er hemmelig, siden jeg sjelden er saerlig personlig her inne. Paa den annen side er jeg mer personlig paa et annet forum, og det er jo en del som vet at jeg er begge disse nickene, saa derfor er det OK aa vaere litt hemmelig.

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 06:29   #33
Robina
Aktiv
 
Robina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 159
Robina er litt kul
Standard

Sv: Hvor hemmelig er nicket?

Jeg har aldri snakket om at jeg vanker på forum til de jeg kjenner, men jeg regner med at jeg kan bli igjenkjent og det gjør ingenting. Jeg skriver aldri noe veldig personlig eller hemmelig.

__________________
Robina.
Robina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 09:14   #34
Solen
Tusenkunstner
 
Solen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 538
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Sv: Hvor hemmelig er nicket?

Det tror jeg faktisk ikke at jeg har fortalt til noen. Mannen min vet det, og den ene søsteren min, men ingen andre. Jeg forteller ikke hvilke sider jeg er inne på en gang.

( Det er noen her inne som vet hvem jeg er da, i RL, men det er folk jeg har truffet gjennom internett).

__________________
Mamman til storebror 2001 og lillebror 2004
Solen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 09:21   #35
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor hemmelig er nicket?

"Alle" vet hvem jeg er med det andre nicket mitt. Jeg valgte et nytt her, og det var egentlig litt deilig.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 09:53   #36
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor hemmelig er nicket?

Jeg er Azi både hjemme og på nettet. Så nicket mitt er lite hemmelig.

Det finnes nesten 12 millioner
treff på Azi på Google!
Men det er likevel lett å finne meg igjen på nettet da. Ikke har jeg skrevet noe hemmelig så da gjør det ikke så mye..

http://www.google.no/search?client=f...oogle-s%C3%B8k


Sist redigert av Azi : 16-01-07 kl 09:59.
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 11:30   #37
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor hemmelig er nicket?

Det er svært få i RL som vet hvem jeg er her inne, de vet nok ikke om nettstedet i det hele tatt.
Men internett vennene mine vet jo hvem jeg er da, både her og der.

Ønsker nok ikke at nicket mitt skal spres i nabolaget akkurat nei.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no