Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Tjorven lærer lavkarbo

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-11, 08:22   #61
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tjorven lærer lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Huff da. Jeg hadde tenkt å kjøpe masse i dag, jeg. Jeg savner pasta veldig.

http://www.kostdoktorn.se/dreamfields-bluffpasta-testet

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 09:28   #62
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tjorven lærer lavkarbo

Jeg var 4 mnd i ketose i fjor, måtte til lege tilslutt da kroppen trodde noe var feil. Muskelrykninger, dårlig konsentrasjon og bomull i hode følelse mye av tiden. Nå er ikke målet ketose, men moderat inntak av karbo. Mange gode tips her. Konstant ketose er nok ikke direkte sunt for enkelte uten samråd med lege. Jeg spiste maks 15 karb pr dag.

Jeg spiser 200 gram kjøtt/fisk til middag + 200 gram grønnsaker. Frokost er egg eller omelett, lunsj stor salat med ost og skinke, evt egg. Til kvelds lager jeg meg også gjerne en omelett/eggerøre eller et fat med oppskåret ost, stangselleri og paprika. Nutrilett Premium Dark er ofte redningen om jeg er på farten, evt til kaffekos. Målet mitt er -10-12 kg før medio april...

Krise bensinstasjonmat er baconpølse i papir, ikke noe tilbehør

Skyr, har smakt en variant og slet veldig med å svelge den. Mango var vel det, hvilke spiser dere som er gode?k

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 10:25   #63
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.463
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tjorven lærer lavkarbo

Jeg har aldri prøvd lavkarbo, men jeg kan steke omelett Jeg ble så utrolig inspirert av Julia Child filmen, og da jeg kom hjem så jeg at jeg faktisk hadde kokeboken hennes i bokhyllen!

Det geniale med Julia Child måten å steke omelett på, er at det tar bare 30 sekunder! Hun har skrevet halvannen side med utførlig beskrivelse av alt fra størrelse på den ideelle omelettpanne til hvilken type gaffel man skal piske med, men jeg kan godt legge inn en beskrivelse fra husk;

-1-2 egg vispes med gaffel (30 vispebevegelser med gaffelen). Bland i litt salt, og ha ha klart eventuelt fyll til omeletten (revet ost for eksempel).
-varm opp 1 ss smør i omelettpannen (idealpannen er visstnok 17 cm i diameter) og vent til skummet legger seg av smøret
-hell i eggeblandingen, og dra pannen hardt og fort frem og tilbake over koketoppen
- etter 10 sekunder har du på eventuelt fyll - etter 30 sekunder er omeletten ferdig

Se youtube video for mer visuell beskrivelse.

Omelettene blir altså så utrolig kremete, luftige og perfekte med denne metoden!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 11:34   #64
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tjorven lærer lavkarbo

Jeg har ikke hatt inntrykk av at Dreamfield er humbug, men at enkelte ikke kan spise så mye av den hvis de skal holde seg i ketose? Eller mener du humbug som i at det er puttet tullball som ikke bør spises i den LilleBulla? For min del er det ganske så stor forskjell på om det er litt for mye karber i den, og om det er puttet mystiske ting i den. Jeg har iallefall holdt meg i ketose når jeg har holdt meg til de anbefalte mengdene, men det er jo individuelt hva man "tåler" når man skal holde seg i ketose.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 12:01   #65
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.221
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tjorven lærer lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg har ikke hatt inntrykk av at Dreamfield er humbug, men at enkelte ikke kan spise så mye av den hvis de skal holde seg i ketose?

Du leste kanskje ikke den lenka som LilleBulla la ved? Her var det snakk om at blodsukkeret ble ganske høyt og holdt seg der svært svært lenge. Jeg kan svært lite om lavkarbo, men er ikke litt av poenget å holde blodsukkeret lavt og stabilt? Er det ikke slik at høyt blodsukker utløser insulin som gjør at kroppen lagrer fett?

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 17:34   #66
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tjorven lærer lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Du leste kanskje ikke den lenka som LilleBulla la ved? Her var det snakk om at blodsukkeret ble ganske høyt og holdt seg der svært svært lenge. Jeg kan svært lite om lavkarbo, men er ikke litt av poenget å holde blodsukkeret lavt og stabilt? Er det ikke slik at høyt blodsukker utløser insulin som gjør at kroppen lagrer fett?

Det er eksakt poenget ja. Det ser ut til at den funka dårlig fordi den rett og slett ga en blodsukkerstigning som satt ekstremt lenge - mer enn syv timer. Dog ga den ikke den klassiske raske toppen. Men for en i ketose så vil jo det der nesten være enda verre.

  Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 17:37   #67
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tjorven lærer lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Skyr, har smakt en variant og slet veldig med å svelge den. Mango var vel det, hvilke spiser dere som er gode?k

Jeg synes skyr med mango er den aller beste, den er helt aldeles nydelig! Men den inneholder en del sukker.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 17:40   #68
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

http://www.kostdoktorn.se/dreamfields-bluffpasta-testet

Jøss. I alle dager! Er det bare tull altså? Jeg skulle til å bestille flere pakker nå, jeh.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 17:53   #69
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tjorven lærer lavkarbo

Jeg leste kun sitatet til LilleBulle, ikke lenka. Har skummet nå. Jeg synes kanskje det blir litt lite grunnlag å konkludere på grunnlag av en enkelt person sine tester, men det er kanskje flere der ute? Når man spiser ketogent er poenget å holde seg i ketose, og det har iallefall jeg gjort når jeg spiser Dreamfield. Det hadde jeg definitivt ikke gjort med vanlig pasta. Jeg synes også at porsjonene de oppgir er helt greie, i motsetning til testeren i eksempelet. I spaghetti fra Sopps er det f.eks 75 kh per 100 g, og om det er skulle være flere enn 5 karber per 100 g slik Dreamfield oppgir, så er det allikevel en enorm forskjell?

Jeg synes Dreamfield sin pasta er kjempegod, så om det ikke kommer ny informasjon om at pastaen inneholder noe som er farlig, eller at det faktisk er like mye karber som i vanlig grov pasta (dette var ikke med i tabellen i linken) så kommer jeg fortsatt til å kjøpe det.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 18:48   #70
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.221
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tjorven lærer lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes kanskje det blir litt lite grunnlag å konkludere på grunnlag av en enkelt person sine tester, men det er kanskje flere der ute?

Akkurat det er jeg enig i. Man kan ikke trekke generelle konklusjoner ut fra én persons test. Men jeg syns jo det er ganske betenkelig, ja, og syns innsigelsene til denne Andreas er gode! Han er forøvrig lege, tydeligvis, så litt peiling skulle man tro han hadde.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 18:54   #71
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tjorven lærer lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Signerer helhjertet. Ketose er helt spesielt og ekstremt og tillater ikke noe tull. Vanlig mat er mye bedre. Det er jo det du skal leve med resten av livet uansett så du kan like gjerne finne stilen som passer for deg.

Det blir jo litt kategorisk sagt, med mindre du snakker direkte til Tjorven da. Jeg har jo sagt det før, men mannen min (og andre jeg kjenner) lever ketogent og stortrives slik. Jeg gjør det ikke, men de gjør det og det passer for dem. Og vanlig mat? Ketogent kosthold krever da ikke annen mat enn helt vanlig mat? Eller mener du "et normalt kosthold"? Jeg tror jeg skjønner hva du mener altså, men det er stor forskjell på folk, og mannen min er jo veldig glad ingen skremte ham fra å leve ketogent fordi det er så "skummelt". Han har nemlig aldri trivdes så godt på et kosthold før, og har levd slik i nærmere ETT år nå og gått ned over 30 kg. Uten å telle, uten å være manisk, han elsker nemlig maten og føler ingenting er noe offer.
Jeg har jo merket meg at du er veldig anti-ketose, men det er ikke til å komme fra at det faktisk finnes mange som stortrives med å leve slik og som har helt utrolig effekt av det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 19:36   #72
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tjorven lærer lavkarbo

Jeg snakket direkte til Tjorven. Etter å ha gått mer enn ett år i ketose så kan jeg vel neppe si at jeg er anti-ketose uten å vite hva jeg prater om tror jeg.

  Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 19:43   #73
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tjorven lærer lavkarbo

Okei da så. Men mannen min har også vært i ketose i nærmere ett år og har en helt annen holdning til det enn det du har, virker det som, så det er ganske individuelt. Jeg klarer ikke å leve ketogent, for meg blir det litt for ensformig (spesielt da jeg ikke liker NOE fett kjøtt, ugh), jeg tror nesten jeg har lyst til å bli vegetarianer igjen. Men da kommer vel mannen min med skilsmissepapirer.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 19:47   #74
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tjorven lærer lavkarbo

Man går glipp av endel mineraler og vitaminer ved ren ketogen kost, derfor bør man lese seg ganske godt opp på hvordan det er å leve i ketose før man hiver seg over kostholdsformen, hvilke kombinasjoner som er gode og hva man bør spise ekstra av. Nå har jo Tjorven under hele tråden her hevdet at hun ikke ønsker å leve i ketose, men moderat lavkarbo - og det tror jeg faktisk er en utrolig god og sunn livsstilsform som de aller fleste klarer å leve etter i den daglige formen. Man kan ta ett kakestykke i selskap uten at man settes tilbake 3 dager.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 19:52   #75
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tjorven lærer lavkarbo

Jeg er ikke helt enig i at man går glipp av så mye vitaminer og mineraler ved å leve ketogent, om man bruker karbene sine på grønnsaker, og tenker over at det er flust av vitaminer og mineraler i animalsk mat og melkeprodukter, feks. Den er jeg veldig uenig i, men det får så være.
Nå vet jeg jo at Tjorven ikke vil leve slik, det er heller ikke det jeg sier, mitt svar var til Smilefjes. Tjorven trives nok best med å leve slik jeg selv ønsker å leve, altså på moderat lavkarbo. Jeg hadde ikke orket å leve ketogent.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 20:02   #76
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.564
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tjorven lærer lavkarbo

Bær over med meg, det er mulig dette er et dumt spørsmål - men, kan man spise lavkarbo uten å ha som mål og gå ned i vekt?
(Jeg satt nemlig akkurat og leste om lavkarbo i ei bok mamma hadde.)
Der var det "tips" ifht ufrivillig barnløshet, migrene, PCOS, ME +++ Er det bra for det meste, lizzm?

Jeg spør oppriktig.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 20:08   #77
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tjorven lærer lavkarbo

Ja så klart. Lavkarbo er jo et helt vanlig, bra kosthold. Moderat lavkarbo altså. Type Fedon og lignende. Dette er jo sunt for alle, stabiliserer blodsukkeret osv, og ja, mange mener det har effekt på PCOS, barnløshet og lignende. Det er vel individuelt men det skader ikke å prøve, og kostholdet har enormt mye å si for de fleste helseplager, vil jeg påstå.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 20:35   #78
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tjorven lærer lavkarbo

Jeg hadde kraftig PCOS, vi hadde prøvd i lang tid og jeg begynte på lavkarbo. Raste ned ti kilo på tre uker og ble gravid. Den oppskriften har jeg prøvd to ganger, med full klaff begge gangene. JA, det hjelper mot PCOS!

  Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 20:44   #79
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.564
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tjorven lærer lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg hadde kraftig PCOS, vi hadde prøvd i lang tid og jeg begynte på lavkarbo. Raste ned ti kilo på tre uker og ble gravid. Den oppskriften har jeg prøvd to ganger, med full klaff begge gangene. JA, det hjelper mot PCOS!

Wow, så bra! Var du overvektig da du begynte med lavkarbo? Ble du gravid da med én gang eller tok det fortsatt tid?
:kjenner jeg vil undersøke dette nærmere:

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 20:49   #80
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.564
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tjorven lærer lavkarbo

Jeg er absolutt ikke overvektig altså, så er derfor jeg lurer på dette med vekt og kostholdet.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no